jawel hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:15 schreef rene90 het volgende:
Ja maar google maps kan je niet meteen een route maken ook of wel?
Als je pa geen verleden heeft zal hij een transactievoorstel krijgen. Betalen is afdoening. Heeft je pa een verleden (al vaker grotere snelheidsoverschrijdingen), dan krijgt ie eerst een bestuurdersverklaring. Kan ie zichzelf opgeven, maar da's niet handig. Geeft 'ie jou op, ben je alsnog het bokkie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef mark2012 het volgende:
Als ik in mijn vader zijn auto ga rijden en dan geflitst wordt bijvoorbeeld door te hard rijden (50 km/h te hard) kunnen ze dat niet zien dat ik dat was? en krijg ik ook geen strafpunt??
Zoals ik zei: vermijd de grotere doorgaande wegen... Dus pak juist de kleine binnendoorweggetjes! Vanaf Diemen naar Weesp/Driemond, dan dus langs de vecht, richting de ankeveense plassen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe je rijdt als je daar een uur over doet
Althans, ik volg wel de N-weg dan he
En dan pauzeren bij Het Spiegelhuysquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoals ik zei: vermijd de grotere doorgaande wegen... Dus pak juist de kleine binnendoorweggetjes! Vanaf Diemen naar Weesp/Driemond, dan dus langs de vecht, richting de ankeveense plassen!
Leuke autoroutesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan pauzeren bij Het Spiegelhuysin Nederhorst den Berg
Lekkere broodjes daar
Leuk ideequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Leuke autoroutes
Zullen we hier verder gaan?
Ik reed er vorige week vrijdag nog, maar dat was voor BE, dus ik kan je niet helpenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen afrijden in Bussum,
maar ik ben de coördinatiepunten nu al vergeten
1quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen afrijden in Bussum,
maar ik ben de coördinatiepunten nu al vergeten
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik reed er vorige week vrijdag nog, maar dat was voor BE, dus ik kan je niet helpen
Maar ga je nog proefrijden met je instructeur? En woon je in de buurt?
Vandaar dat ik daar vandaag 3 lesauto's zag aanklooienquote:
Geef dan ff aan dat je dat nog ff wil oefenen, en of hij het nog een keer uit kan leggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee 20 minuutjes rijden of zo. Ik ga een uurtje van te voren weg
Relax! Ga je nu niet druk makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
er was ook 1 met 6e stoplicht naar rechts
en uhm... na de 3e rotonde naar rechts links rechts
ik verdwaal ALTIJD
Ja daar is niet echt tijd voorquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geef dan ff aan dat je dat nog ff wil oefenen, en of hij het nog een keer uit kan leggen
Ik heb geen idee waar Bussum, Eemnes, Huizen ten opzichte van elkaar liggen en of het noord oost zuid west is. En hoe ik er moet komen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Relax! Ga je nu niet druk maken
Visualiseer de route. Ogen dicht en doen alsof je rijdt
Bekijk de linkjes van Geqxon eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Bussum, Eemnes, Huizen ten opzichte van elkaar liggen en of het noord oost zuid west is. En hoe ik er moet komen.
je bent er toch al wel eens heengereden? doe die route nog een keer. pak google maps erbij en volg je routequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja daar is niet echt tijd voor![]()
zucht...
maar weet niemand het nog uit z'n hoofd toevallig?
eemnes is bij die school?
bussum is bij de kerk?
huizen is bij zo een rare straat?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef rene90 het volgende:
als je het adres hebt van je coordinatiepunt, en van het cbr, kan je op google maps gewoon zien hoe je moet rijden. En misschien handig ,als je het steeds vergeet, om eens een camera op een statiefje neer te zetten en zo de route opneemt. Klinkt misschien erg apart maar tja, als het je kan helpen, why not!
quote:
Ja heb ik gedaanquote:
De kaart is naar het Noorden gerichtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan
Ik herhaal: Ik ben een ramp in de weg.
Ik kan het echt niet voor me zien zo, echt niet..
eemnes&huizen is richting oost, dus richting utrecht?
bussum is richting west, dus richting amsterdam?
Niet nu al opgevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie het gewoon niet voor me zo
doe wel een 2e keer examen
Ik verwijs er ook steeds naarquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Doe ik de moeite om keurig in Google maps alles aan te geven...
Vrouwen. *zucht*.
maar dat is van boven en er staan geen borden met richting etcquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Doe ik de moeite om keurig in Google maps alles aan te geven...
Vrouwen. *zucht*.
Pak de fiets dan morgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het ook al aan m'n instructrice gevraagd hoe ik moet rijden
richting dit, bij knooppunt zus er af, 6e stoplicht na dat ene huisje
maar. ze weet niets te vertellen
ik moet om half4
Pak de fiets? Bussum is twee uur fietsen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pak de fiets dan morgen
Je kan in ieder geval de route naar Bussum fietsen, dan weet je die zeker. En Eemnes en Huizen zijn ook nog te doen op de fiets
Het maakt toch niet uit hoe je ergens aankomt, maar dat je er aankomt, of het ik het nou verkeerd
Dat kan de rand van Naarden en Naarden-Vesting zijn jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het is toch van boven en niet of het nou richting almere of utrecht of iets anders is
ik haat de weg zoeken ik verdwaal ook altijd in mijn woonplaats
en ik herken nooit of ik nou in hilversum of bussum of laren of eemnes of huizen ben
die hertjes, dat is naarden toch?
Whoops! Sorry danquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Pak de fiets? Bussum is twee uur fietsen!
Nee ruim 20m met de autoquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Whoops! Sorry dan
Ik dacht 20 minuten met de fiets
Autorijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja dat is dus het enige wat ik herken.
Ik heb geen zin.
Autorijden
Almere neem ik aan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ruim 20m met de auto
Heb er vaak genoeg gereden maar ik herken de weg echt niet.. Sowieso ook niet in m'n woonplaats.....quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Almere neem ik aan?
Maar ik neem aan dat je met je lessen al genoeg inde buurt hebt gereden, dus je moet weer ff wat herkennen en dan kan je gaan
Bussum is richting Amsterdam, Eemnes en Huizen richting Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom kan niemand mij vertellen
eemnes=bibliotheek
maar is die kerk nou bij bussum of bij huizen?
en
is huizen nu richting almere
en bussum en eemnes richting utrecht?
dan rij ik tenminste niet 180 graden de verkeerde kant op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |