abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:13:39 #1
164283 Luco
Buongiorno!
pi_59659126
Naar aanleiding van een redelijke offtopic discussie in [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic Nummer 106 , lijkt het mij handig om hier maar verder te gaan!

Het begon met Rene90, die vroeg naar een leuke route. Ik opperde A'dam - Diemen - Weesp, maar Rene90 was eigenwijs, en besloot het volgende:
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:06 schreef rene90 het volgende:
Oke nou ik ben even aan de gang geweest op routenet, werkt best lekker, met het toevoegen van tussenpunten. Ik ben uitgekomen op:

Rondje a'dam - a'dam uiteraard
140 km
2.11 uur
57 km snelweg
de rest N/S weggetjes

Even de stadjes van begin tot eindlocatie:
Amsterdam
Bussem
Hilversum
Baarn
Bunschoten spakenburg
Leusden
Utrecht
Maarssen
Breukelen
Amsterdam
Dit is vervolgens afgeschoten, en nu zijn ik en qu63 het eens dat een van de leukste routes in de regio van A'dam is om via Diemen naar Weesp/Driemond - Nigtevecht - Nederhorst den Berg en verder richting Hilversum te reizen.

Dit is gewoon een leuk stuk, lekker langs de Vecht. Eventueel kan je vanaf Abcoude beginnen, dan de Amstel volgen, daarna klein stukje ring (A10) en vervolgens in Diemen verder te gaan.

Weet jij leuke routes? Meld het hier, eventueel met fotoverslag! Leukste zijn routes door lintdorpjes (Nigtevecht, Ankeveen), oude stadskernen (Weesp, Naarden-Vesting) en landelijke plekjes (langs de Vecht). Natuurlijk mogen ook routes uit andere delen van het land geplaatst worden!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:22:40 #2
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59659330
Even als toevoeging:
Het ging om leuke ritjes om te doen als je net je rijbewijs hebt

Vandaar dus de lekker landelijke gebieden (leuke omgeving, rare kruispunten, soms een stuk provinciale weg) en de oude stadskernen als Naarden-Vesting

Maar leuke ritjes als je al langer je rijbewijs hebt zijn ook leuk natuurlijk

A12 richting Arnhem, en daarna Duitsland in over de A3
Leuke bochten en lekker doorrijden!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59659509
Emmen - Assen via Sleen, Schoonoord, Dwingeloo, etc.
Dus niet over de A28, maar lekker binnendoor
Gezellig, idyllisch en platteland
pi_59659570
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon zelf even gaan kijken via routenet, en wilde nu nog even kijken naar wat er genoemd was.

En het ging niet om een leuke route, maar leerzaam / leuk, dus van alle markten eigenlijk wat, stukje snelweg, binnendoor whatever (heb me rijbewijs nog niet). En het leek mij wel handig om juist door 2 grote steden middendoor te gaan, en om het iets te verduidelijken wat ik in elkaar had geflanst:
linkje

Ik ga zo eens naar diemen kijken
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:48:20 #5
164283 Luco
Buongiorno!
pi_59660004
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef rene90 het volgende:
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon zelf even gaan kijken via routenet, en wilde nu nog even kijken naar wat er genoemd was.

En het ging niet om een leuke route, maar leerzaam / leuk, dus van alle markten eigenlijk wat, stukje snelweg, binnendoor whatever (heb me rijbewijs nog niet). En het leek mij wel handig om juist door 2 grote steden middendoor te gaan, en om het iets te verduidelijken wat ik in elkaar had geflanst:
linkje

Ik ga zo eens naar diemen kijken
Diemen is niks boeiends, maar het is toevallig mijn vertrekpunt richting Weesp enzo
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:30:39 #6
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59661295
Maastricht - Groningen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59666264
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef Locusta het volgende:
Emmen - Assen via Sleen, Schoonoord, Dwingeloo, etc.
Dus niet over de A28, maar lekker binnendoor
Gezellig, idyllisch en platteland
Lekkere drempels ook, vooral bij Erm
Maar idd is daar (hier) in de omgeving leuk rijden, zowel met auto als fiets overigens. En het maakt ook niet uit waar je rijdt, op zich leer je er altijd van. Je hoeft heus niet een speciale situatie op te zoeken alleen om het te leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')