Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef MaxPower het volgende:
Hopelijk Zweden inderdaad, aangezien ik naar Basel ga.
Ik zal mijn fototoestel meenemen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:54 schreef N1ck het volgende:
Er was ff een mooie dame in beeld bij de wedstrijd Frankrijk - Italie, heeft iemand daar toevallig een cap van?
Wat een schoonheid zegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Intension het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit schatje bedoel je?
Rechtsboven de broer van Lionel Messiquote:
Was dit nog een Italiaanse voetbalvrouw of zomaar een mooie dame?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Intension het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit schatje bedoel je?
Hell yeahquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Intension het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit schatje bedoel je?
nr1quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze prachtige schattige sexy Zweedse brunette is toch wel mijn favoriet tot nu toe:
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, zou goed kunnen dat ze een italiaanse voetbalvrouw is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Was dit nog een Italiaanse voetbalvrouw of zomaar een mooie dame?
Wow, wat een schoonheid idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Intension het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit schatje bedoel je?
Kruisjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:06 schreef Borreke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:00 schreef Alexandrius het volgende:
Meld zich om Zweedse dames te troosten na vanavond of zaterdagavond.
Anders spelen ze 19 november een oefenwedstrijd tegen Nederlandquote:
sehr schönquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doet Schweinsteiger niet slecht.
[ afbeelding ]
Nog maar een keer.
Hoiquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doet Schweinsteiger niet slecht.
[ afbeelding ]
Nog maar een keer.
We have a winner!!!! Wat een ongelooflijk schatje zegquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:07 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Edit: Wel jammer dat ze dan met zo'n lelijke geblondeerde sjap als schweinsteiger gaat, ze verdient beter, ze verdient mij![]()
Genoeg geld verdienen met voetbal misschien?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe doet die Schweinsteiger dat? Zij is niet verkeerd!
ze ziet er overigens toch al ouder uit dan 19 jaar ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:07 schreef VBVFV het volgende:
[..]
We have a winner!!!! Wat een ongelooflijk schatje zeg
Edit: Wel jammer dat ze dan met zo'n lelijke geblondeerde sjap als schweinsteiger gaat, ze verdient beter, ze verdient mij![]()
Geen caps, wel gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Heeft niemand die kroatische meid gezien (ze had donkerblonde krullen).
Weet vrijwel zeker dat het ergens in de 2e helft was
Niemand een capje?
Zwitserland.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:23 schreef tralalala het volgende:
Waar kwamen al die mooie nederlandse vrouwen vandaan vanavond
Mooi-weer-supportersquote:Op zondag 22 juni 2008 00:23 schreef tralalala het volgende:
Waar kwamen al die mooie nederlandse vrouwen vandaan vanavond
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef JohnDDD het volgende:
tenminste nog iets om eens even op af te rukken na zo'n kutwedstrijd
Hahaha deze chicks heb ik ook op de foto, alleen staat bij mij die blote tiet er wel goed op.quote:
Doe je toch gewoon een blok voor hun hoofdquote:Op zondag 22 juni 2008 22:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hahaha deze chicks heb ik ook op de foto, alleen staat bij mij die blote tiet er wel goed op.Ik post hem niet aangezien er bekenden bij op staan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hahaha deze chicks heb ik ook op de foto, alleen staat bij mij die blote tiet er wel goed op.Ik post hem niet aangezien er bekenden bij op staan.
Volledige foto's hier te vinden: http://www.baz.ch/gallery/index.cfm?galleryID=AB626090-1422-0CEF-70536ACF34C4596E&startrow=1quote:Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Die bekenden kun je toch wel even weg fotosoepen?![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef knep het volgende:
[..]
Volledige foto's hier te vinden: http://www.baz.ch/gallery/index.cfm?galleryID=AB626090-1422-0CEF-70536ACF34C4596E&startrow=1.
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die jongens moeten een goede avond gehad hebben.
Gemma Atkinson is de vriendin van Ronaldo hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef crv het volgende:
Was de vriendin van Ronaldo al langsgekomen ?
[ afbeelding ]
Ewa Sonnet
[ afbeelding ]
een aantal keer.. bijvoorbeeld in de 36/37e minuutquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:
De camera had een leuke Duitse dame in beeld
Tussen de 85e en 90e minuut zaten sowieso wel een aantal zeer aangename shots van het Duitse publiek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:43 schreef Xandork het volgende:
Het zal de kijkers van Duitsland - Turkije vast niet zijn ontgaan dat in het laatste kwartier 3x een mooie blonde Duitse dame in beeld werd gebracht.. Mag ik om een screencap vragen?
Edit: ik ben dus niet de enige met een goede smaak![]()
ik wou net zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tussen de 85e en 90e minuut zaten sowieso wel een aantal zeer aangename shots van het Duitse publiek.
ik vind het primaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:53 schreef Longmen het volgende:
Maar wel best treurig eigenlijk dat die cameraman+regisseur hun smaak zo'n stempel laten drukken...
We zijn er weer bij....quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef ruud_fr het volgende:
ik vind het prima
sorry beetje slecht getimed, maar ik neem aan dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:43 schreef Xandork het volgende:
Het zal de kijkers van Duitsland - Turkije vast niet zijn ontgaan dat in het laatste kwartier 3x een mooie blonde Duitse dame in beeld werd gebracht.. Mag ik om een screencap vragen?
Edit: ik ben dus niet de enige met een goede smaak![]()
Die was wel leuk ja, volgens mij die meid die hier net links buiten de foto valt ook wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
sorry beetje slecht getimed, maar ik neem aan dat je deze bedoelt:
[ link | afbeelding ]
Claudia Corsten... Philipp Lahm's vriendin...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
andere helft erbij dan maar:quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, volgens mij die meid die hier net links buiten de foto valt ook wel.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef Nodachi het volgende:
[..]
andere helft erbij dan maar:
[ link | afbeelding ]
de kwaliteit van screen cap vielen tegen, dus heb ik voor de rest niks meer bewaard
ze bewegen te veel
thx, meteen even misbruikt in het striptopic:quote:
volgens mij stonden er een stuk of 4 dames naast elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef Kadafi het volgende:
Haha, mijn vraag is ook al beantwoord bij deze ruud_fr. Mooi hè, voetbal!
Toch had ik het idee dat er voor ons gezien rechts naast die blonde ook een leuk uitziende brunette zat, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx, meteen even misbruikt in het striptopic:
[ afbeelding ]
Damesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij stonden er een stuk of 4 dames naast elkaar
Ja okee, echt priemen is heul wat anders natuurlijk. Maar goedquote:
wat jij wil, bordjesmanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DamesLekkere geile natte hoeren, daar gaat het om
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DamesLekkere geile natte hoeren, daar gaat het om
Lol, wat een rare wending ineens!!!quote:
http://www.hersenstormers.com/quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Lol, wat een rare wending ineens!!!Heb ik iets gemist?
dat jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
gaan we weer: iemand screens van die Spaanse op het einde (met die bril)?
Leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef ruud_fr het volgende:
stond weer in het wedstrijdtopic
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |