een aantal keer.. bijvoorbeeld in de 36/37e minuutquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:
De camera had een leuke Duitse dame in beeld
Tussen de 85e en 90e minuut zaten sowieso wel een aantal zeer aangename shots van het Duitse publiek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:43 schreef Xandork het volgende:
Het zal de kijkers van Duitsland - Turkije vast niet zijn ontgaan dat in het laatste kwartier 3x een mooie blonde Duitse dame in beeld werd gebracht.. Mag ik om een screencap vragen?
Edit: ik ben dus niet de enige met een goede smaak![]()
ik wou net zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tussen de 85e en 90e minuut zaten sowieso wel een aantal zeer aangename shots van het Duitse publiek.
ik vind het primaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:53 schreef Longmen het volgende:
Maar wel best treurig eigenlijk dat die cameraman+regisseur hun smaak zo'n stempel laten drukken...
We zijn er weer bij....quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef ruud_fr het volgende:
ik vind het prima
sorry beetje slecht getimed, maar ik neem aan dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:43 schreef Xandork het volgende:
Het zal de kijkers van Duitsland - Turkije vast niet zijn ontgaan dat in het laatste kwartier 3x een mooie blonde Duitse dame in beeld werd gebracht.. Mag ik om een screencap vragen?
Edit: ik ben dus niet de enige met een goede smaak![]()
Die was wel leuk ja, volgens mij die meid die hier net links buiten de foto valt ook wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
sorry beetje slecht getimed, maar ik neem aan dat je deze bedoelt:
[ link | afbeelding ]
Claudia Corsten... Philipp Lahm's vriendin...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Nodachi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
andere helft erbij dan maar:quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, volgens mij die meid die hier net links buiten de foto valt ook wel.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef Nodachi het volgende:
[..]
andere helft erbij dan maar:
[ link | afbeelding ]
de kwaliteit van screen cap vielen tegen, dus heb ik voor de rest niks meer bewaard
ze bewegen te veel
thx, meteen even misbruikt in het striptopic:quote:
volgens mij stonden er een stuk of 4 dames naast elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef Kadafi het volgende:
Haha, mijn vraag is ook al beantwoord bij deze ruud_fr. Mooi hè, voetbal!
Toch had ik het idee dat er voor ons gezien rechts naast die blonde ook een leuk uitziende brunette zat, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx, meteen even misbruikt in het striptopic:
[ afbeelding ]
Damesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij stonden er een stuk of 4 dames naast elkaar
Ja okee, echt priemen is heul wat anders natuurlijk. Maar goedquote:
wat jij wil, bordjesmanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DamesLekkere geile natte hoeren, daar gaat het om
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DamesLekkere geile natte hoeren, daar gaat het om
Lol, wat een rare wending ineens!!!quote:
http://www.hersenstormers.com/quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Lol, wat een rare wending ineens!!!Heb ik iets gemist?
dat jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
gaan we weer: iemand screens van die Spaanse op het einde (met die bril)?
Leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef ruud_fr het volgende:
stond weer in het wedstrijdtopic
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |