Scoort meer dan 30 goals in de eredivisie en wint de Bronzen schoen, dus overschat is die zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef latin_LiZzY het volgende:
De meest overschatte voetballer van Oranje heeft geen eigen topic.
Altijd nog beter dan jouw woordgrappenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef klipper het volgende:
Ach vandaag ging het van Huntelaar via Stuntelaar naar Knutselaar.
Maar inderdaad het lukte hem vandaag om te scoren nadat hij deze op een presenteerblaadje kreeg.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef twi het volgende:
Huntelaar scoort, en dat is gewoon klasse. Idioot dat mensen er nog commentaar op hebben. Laat die lekker gaan azijnzeiken samen met de Fransen
Wat een dikke onzin kraam je weer uit. Kijk eens naar welke kansen zijn gecreeerd? Bij elke kans is Huntelaar betrokken. Zet Robben vrij voor de goal, scoort een prima goal en staat voor de rest tussen elf Roemenen die het woord antivoetbal tot een kunst verheffen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:03 schreef SCH het volgende:
Wat was ie weer slecht vanavond. Verplicht 500 x de wedstrijd tegen Frankrijk terug kijken en alleen maar op Van Nistelrooij letten. Hij haalt nog geen 3 procent van diens niveau.
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef twi het volgende:
Huntelaar scoort, en dat is gewoon klasse. Idioot dat mensen er nog commentaar op hebben. Laat die lekker gaan azijnzeiken samen met de Fransen
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Blik het volgende:
Absoluut onzin dat hij de slechtste man van het veld was. In de eerste helft kwam er bijna geen één bal bij de voorhoede omdat Nederland zoekende was. Vervolgens speelde die in de 2de helft gewoon prima, Een spits staat er om te scoren en dat heeft die gedaan.
* Blik merkt wat anti-HUntelaar sentimentjes (hoop niet anti-ajax)
Als Robben scoort in de 1e helft hoor je iedereen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.
Sorry hoor, maar behalve die "Zidane" was Van Nistelrooij ook nauwelijks bijzonder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar behalve die "Zidane" was Van Nistelrooij ook nauwelijks bijzonder.
Jij moet wel voor PSV zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.
Dit topic gaat toch over overschatte spelers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?![]()
Ze spelen allebei voor Ajax, en dan begint SCH meestal al te flippen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?![]()
Volgens mij was het Ruudje zelf die vond dat hij zijn beste wedstrijd ooit voor Oranje speelde. Ik zou toch echt 5 anderen noemen die die avond beter speelden dan Ruudje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Daarom vond vrijwel iedereen, behalve jij dan, dat hij zijn beste wedstrijd ooit voor Oranje speelde? Van Nistelrooij speelde subliem man.
Wacht even.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet het tournooi van de Ajacieden, is moeilijk voor ze.quote:
Je bedoelt die wedtrijd waarin elleboogje weer geen rood kreeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even.
Jij bent toch diegene die zich volledig belachelijk maakte door te beweren dat Heerenveen thuis in het play-offs duel met Ajax zogenaamd te weinig kreeg?
![]()
Stekelenburg is gewoon een goede keeper, zeker na afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over overschatte spelers?
Omdat je zo antiajax bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. het gaat hier toch om Oranje en niet om clubs.
Maar nee, ik ben geen PSV-fan
Volgens mij heeft 70% van de selectie een Ajax-verleden. Dus hoe je daarbij komt is me een compleet raadsel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet het tournooi van de Ajacieden, is moeilijk voor ze.
Maar maakt niet uit. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat Huntelaar een beroerde wedstrijd speelde?
Het blijft naar he al die nederlagen van Heerenveen tegen Ajax?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat Huntelaar een beroerde wedstrijd speelde?
Een alternatief noemen kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stekelenburg is gewoon een goede keeper, zeker na afgelopen seizoen.
Ga dat maar eens ontkennen.
Ik ontkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich nog nooit op hoog niveau hoeven te bewijzenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar heeft toch ook een Heerenveenverleden, wat boeit dat nou?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 70% van de selectie een Ajax-verleden. Dus hoe je daarbij komt is me een compleet raadsel.
Dus wie wordt de opvolger dan? De internationaal gelouterde Velthuizen of Boschker?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich nog nooit op hoog niveau hoeven te bewijzen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik bedoel die tik die Zuiverloon verdiende ja.
4 v/d 5 spelers uit orange heeft bij Ajax gespeeld, je doet wel erg je best he?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Veldhuis?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dus wie wordt de opvolger dan? De internationaal gelouterde Veldhuis of Boschker?
Door die Stekelenburg opmerking maak je je hele betoog belachelijk. Hij heeft geen bal verkeerd aangeraakt. Wat had je verwacht? Dat Stekelenburg een dieptepassje had gegeven, een vrije trap had gescoord?? Huntelaar heeft de tweede helft gewoon prima gespeeld voor een spits.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
KJH kan alleen maar goed doen, door 4x te scoren in de finale volgens de pessimisten hier. Oh nee dan zijn het allemaal fouten van de keeper.
Lekker nivo weer SCHquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt vindt dat Huntelaar een goede wedstrijd speelde, dan ben je te dom om te schijten.
Je opmerkin over Huntelaar is echt belachelijk. Hij speelde beroerd, dwong niks af, dook nergens op. Hij speelt als een zoutpilaar. En bij Stekelenburg zei ik toch niks over deze wedstrijd. Hij heeft geen zak te doen gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Door die Stekelenburg opmerking maak je je hele betoog belachelijk. Hij heeft geen bal verkeerd aangeraakt. Wat had je verwacht? Dat Stekelenburg een dieptepassje had gegeven, een vrije trap had gescoord?? Huntelaar heeft de tweede helft gewoon prima gespeeld voor een spits.
Fijn voor je. Het ging over Huntelaar en je ziet blijkbaar niet dat ie weer eens als een krant speelde. Als je dat vergelijkt met Van Nistelrooij, dat is zo'n enorm verschil.quote:Laat die clubgevoelens gewoon lekker hangen bij het Nederlands elftal, ik durf toch ook te zeggen dat van Bronckhorst een prima wedstrijd heeft gevoetbald tegen Italië. En dat Afellay een prima 2de helft heeft gevoetbald. Maar ik durf ook te zeggen dat Afellay een slechte eerste helft voetbalde waardoor de aanvallers er niet aan te pas kwamen, ook Robben en van Persie hebben niks laten zien in de 1ste helft
Amen. Over deze voetballer valt gewoon niet te discussieren want hij is blind heilig verklaard. Totdat ie straks ergens in het buitenalnd op de bank zit maar dan hadden wij nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.
Hij speelde ook een matige pot. Maar de manier waarop je zijn haat richting hem altijd laat doorschemeren is triest. Hij doet ook nooit wat goed in jou ogen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwak.
Maar daar gaan we weer. Ajacieden zullen eens kritiek op eigen spelers hebben.
Als je echt vindt dat Huntelaar een goede wedstrijd speelde, dan ben je te dom om te schijten.
twi provoceert een beetje, dat is wel lief maar ik ben bang dat anderen het nog echt menen ook![]()
Wees toch gewoon eens kritisch man, dat kunnen anderen toch ook?
Volgens mij spreken weinig van een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Altijd bepalend geweest voor je clubje en dan krijgt ie dit voorgeschoteld.
'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
boo fucking hooquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Amen. Over deze voetballer valt gewoon niet te discussieren want hij is blind heilig verklaard. Totdat ie straks ergens in het buitenalnd op de bank zit maar dan hadden wij nog geen gelijk.
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij spreken weinig van een goede wedstrijdMaar slecht was hij niet. Een spits die 1-0 scoort is m.i. nooit slecht. Het hele elftal was voldoende m.i.
Daar ben je nu eenmaal spits voor. Maar ik zal het onthouden als Ruud een 1-0 inpisser in de finale maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?
Jij bent voor Heereveen, discussie gesloten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?
Het is eerder andersom Blik. Huntelaar krijgt zo veel krediet van veel clubtypes. Krediet dat Robben bv. nooit zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Blik het volgende:
[..]
'
Toegegeven, het was geen beste wedstrijd. Vooral de eerste helft was matig, maar aan de andere kant heeft hij amper een bal gekregen omdat het middenveld gewoon slecht was. In de tweede helft is die vervolgens bij iedere belangrijke aanval betrokken en scoort zelfs een doelpunt. Als spits sta je er uiteindelijk voor om doelpunten te scoren.
Maar hoe iedereen hier praat over hem geeft gewoon duidelijk een zekere club-haat weer, en dat is gewoon dieptriest
Jammer dat je niet ingaat op de post.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar ben je nu eenmaal spits voor. Maar ik zal het onthouden als Ruud een 1-0 inpisser in de finale maakt.
als jij je psv-brilletje eens afzet als het NL speelt, doe ik ook. Ik durf best toe te geven dat het geen geweldige wedstrijd was van Huntelaar, maar ik kan geen speler bedenken die het niveau haalde van de eerdere wedstrijd. UIteindelijke scoort Huntelaar de 1-0 en dat is gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je opmerkin over Huntelaar is echt belachelijk. Hij speelde beroerd, dwong niks af, dook nergens op. Hij speelt als een zoutpilaar. En bij Stekelenburg zei ik toch niks over deze wedstrijd. Hij heeft geen zak te doen gehad.
[..]
Wat nou PSV-brilletjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Blik het volgende:
[..]
als jij je psv-brilletje eens afzet als het NL speelt, doe ik ook. Ik durf best toe te geven dat het geen geweldige wedstrijd was van Huntelaar, maar ik kan geen speler bedenken die het niveau haalde van de eerdere wedstrijd. UIteindelijke scoort Huntelaar de 1-0 en dat is gewoon goed.
Waar moet ik op ingaan, je post 2 regels.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ingaat op de post.![]()
Als Ruud een beroerde finale speelt dan zal ik dat toch ook zeggen? Dan zeg ik niet dat het prima was omdat ie nou eenmaal gescoord heeft, dat lijkt me volstrekt onzinnig.
Ik heb al ruim 30 keer goal mogen roepen bij Klaas Jan. Daar had Heerenveen 3 spelers voor nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad, al langer dan jij goal kan roepen.
Juist, daarom wordt dit topic geopend met dat Huntelaar de meest overschatte voetballer is van het Nederlands elftal en met een Youtube filmpje dat die Cziommer een rotschop verkoopt. Dat is natuurlijk omdat die zoveel respect krijgt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder andersom Blik. Huntelaar krijgt zo veel krediet van veel clubtypes. Krediet dat Robben bv. nooit zou krijgen.
Ik heb Alves nooit als held gezien hoor. Al voetbalde hij wel meer mee dan Huntelaar ooit heeft gedaan of zal doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan, je post 2 regels.Hij scoort en daar gaat het om. het is notabene een wedstrijd om den keizers baard. Alves was trouwens een volksheld in Friesland vanwege intikkertjes
Verder ben je al lang ontmanteld en heb je je bril op staan, geeft niet, heb alleen veel beter van je gelezen.
Dat ligt er maar net aan wat je verwacht van een spits.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ingaat op de post.![]()
Als Ruud een beroerde finale speelt dan zal ik dat toch ook zeggen? Dan zeg ik niet dat het prima was omdat ie nou eenmaal gescoord heeft, dat lijkt me volstrekt onzinnig.
Kijk eens een paar posts boven je droeftoeter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Maar goed, de Ajacieden willen het weer niet toegeven
Ja, wij zijn niet zo afhankelijk van 1 spelertjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 30 keer goal mogen roepen bij Klaas Jan. Daar had Heerenveen 3 spelers voor nodig.
daar ga ik automatisch vanuit als iemand Huntelaar afkraakt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat nou PSV-brilletje![]()
En Huntelaar was een van de slechtste mensen van het veld, daar hoeven we toch verder niet moeilijk over te doen?
Dacht dat je weg zou gaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb Alves nooit als held gezien hoor. Al voetbalde hij wel meer mee dan Huntelaar ooit heeft gedaan of zal doen.
Gelukkig konden we dit seizoen alle wedstrijden een beroep op hem doen. Blessurevrij als ie isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij zijn niet zo afhankelijk van 1 spelertje
Dat is waar. Ik heb het niet zo op spitsen die maar een beetje staan te wachten en als ze dan geen bal krijgen dan ligt het ineens aan het middenveld. Ik noem het geen kutspits maar een overschatte voetballer, dat vond ik ook al toen ie voor mijn eigen lievelingsclub speelde. Het is geen haat tegen hem. Het is wel een grote ergernis richting de mensen die weigeren kritisch te zijn en alles van hem adoreren, zoals weer een paar van die jaknikkers in dit topic. Er zijn zoveel voetballers die zoveel beter zijn, zo'n betere instelling hebben, zoveel meer knokken en dergelijke, maar die worden voortdurend afgerekend op veel kleinere dingen terwijl deze gozer eigenlijk nooit iets verkeerd kan doen. Terwijl het gewoon een vrij beperkte voetballer is, we spreken elkaar over een jaar of 5 wel weer, want je ziet aan zo'n wedstrijd van vanavond ook wel dat hij het gewoon niet gaat redden in een grote competitie. Daar heb je zelfkritiek en karakter voor nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je verwacht van een spits.
Jij wil kennelijk totaal voetbal zien en dat is je persoonlijke goed recht.
Maar jij kijkt ook al langer naar voetbal en weet dus ook dat er ook spitsen zijn die groot zijn van naam die niet zo van het mee voetballen zijn. Om het gelijk kut spitsen te noemen laat het in dit geval er erg op lijken dat je de persoon gewoon niet mag.
De persoon die jij nu goed zit voetballen (RvN) is zelfs pas de afgelopen periode goed mee gaan voetballen.
De meeste nederlanders houder daarvan dus dat is positief voor ons nederlanders. Maar door een andere stijl structureel af te schilderen als kut is nogal kortzichtig.
Hij werd door de commentator toch ook al vrij negatief beoordeeld?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef Blik het volgende:
[..]
daar ga ik automatisch vanuit als iemand Huntelaar afkraakt...
En verder vond ik hem niet één van de slechtste van het veld, een spits wordt uiteindelijk beoordeeld op zijn doelpunten. Dat zul je morgen ook terug zien in de beoordelingen van de pers
Dan maak ik er een einde aan: trusten.quote:
als je goed had geluisterd, er werd gezegd dat die een moeizame eerste helft had gespeeld. Maar dat hij in de tweede helft bij iedere belangrijke aanval betrokken was en dus uiteindelijk een goede wedstrijd gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij werd door de commentator toch ook al vrij negatief beoordeeld?
En anders zeg ik gewoon dat het Ajax-pers is
Hij is niet voor niets 2e keuze op dit moment.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb het niet zo op spitsen die maar een beetje staan te wachten en als ze dan geen bal krijgen dan ligt het ineens aan het middenveld. Ik noem het geen kutspits maar een overschatte voetballer, dat vond ik ook al toen ie voor mijn eigen lievelingsclub speelde. Het is geen haat tegen hem. Het is wel een grote ergernis richting de mensen die weigeren kritisch te zijn en alles van hem adoreren, zoals weer een paar van die jaknikkers in dit topic. Er zijn zoveel voetballers die zoveel beter zijn, zo'n betere instelling hebben, zoveel meer knokken en dergelijke, maar die worden voortdurend afgerekend op veel kleinere dingen terwijl deze gozer eigenlijk nooit iets verkeerd kan doen. Terwijl het gewoon een vrij beperkte voetballer is, we spreken elkaar over een jaar of 5 wel weer, want je ziet aan zo'n wedstrijd van vanavond ook wel dat hij het gewoon niet gaat redden in een grote competitie. Daar heb je zelfkritiek en karakter voor nodig.
Nee, Cruijff maakt vooral onnozele opmerkingen. Vroeg-dement heet dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef Blik het volgende:
{oh ja, dat was Cruijff die dat zei. Dat mag natuurlijk niet want die is pro-Ajax)
Cruijff zei toch echt dat hij voetballend het niet goed heeft gedaan . (In zijn woorden dan)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef Blik het volgende:
[..]
als je goed had geluisterd, er werd gezegd dat die een moeizame eerste helft had gespeeld. Maar dat hij in de tweede helft bij iedere belangrijke aanval betrokken was en dus uiteindelijk een goede wedstrijd gespeeld heeft.
{oh ja, dat was Cruijff die dat zei. Dat mag natuurlijk niet want die is pro-Ajax)
dankjewel dat je ook op het nuttige gedeelte van mijn post ingaat, daar waar de discussie over gingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, Cruijff maakt vooral onnozele opmerkingen. Vroeg-dement heet dat.
Als ie dat gaat doen, en met verve, dan ben ik de eerste om hem te complimenteren. Tot nu toe heb ik dat nog niet gezien en daar gaat mijn kritiek over. Ik ben het niet met je eens dat Van Nistelrooij ooit een fase in zijn carriere heeft gehad dat hij zo speelde als Huntelaar. Bergkamp en Van zijn altijd meer voetballende spitsen geweest. Natuurlijk is het leuk als je een goalgettertje hebt maar als je spelers hebt rondlopen die zowel scoren als ook mee voetballen, moet je volgens mij altijd voor de laatste kiezen en momenteel zijn er echt nog zoveel meer van dat soort spelers in Nederland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij heeft juist van Basten tegen hem geroepen dat hij meer mee moet voetballen. Hetzelfde wat kluivert een jaar of 8 geleden is verteld.
Je eerste opmerking had ik al gepareerd, de commentator zei dat hij vond dat KJH een matige wedstrijd speelde. Dus het is neit zo dat de pers hem ineens wel goed vond.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef Blik het volgende:
[..]
dankjewel dat je ook op het nuttige gedeelte van mijn post ingaat, daar waar de discussie over ging
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:41 schreef Blik het volgende:
(en dat zelfs door een 30% van zijn doelpunten te scoren met penalties)
quote:"Speelde Huntelaar dan? Ik heb hem zien scoren maar spelen....?"
In zijn Man United tijd scoorde hij ongeveer 20 a 25 doelpunten per seizoen, waarvan over het algemeen 7 a 8 doelpunten uit penalties. En het maakt natuurlijk geen zak uit of het tegen clubs uit het linkerrijtje is of niet. Iedere spits van een topclub scoort meer tegen een lager geplaatst teamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
Ik denk eerder dat het Huntelaar is die 30% van zijn doelpunten maakt tegen clubs in het linker rijtje dan dat Van Nistelrooy bij elke drie doelpunten er 1 vanaf de penalty stip maakt.
om ff te quoten van een voetbalwebsitequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
In zijn Man United tijd scoorde hij ongeveer 20 a 25 doelpunten per seizoen, waarvan over het algemeen 7 a 8 doelpunten uit penalties. En het maakt natuurlijk geen zak uit of het tegen clubs uit het linkerrijtje is of niet. Iedere spits van een topclub scoort meer tegen een lager geplaatst team
enough said'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Ruiseart het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar heeft dinsdag met zijn doelpunt (1-0) in het EK-duel met Roemenië een bijzondere prestatie geleverd. De spits van Ajax scoorde in de vijfde opeenvolgende interlands die hij speelde. Slechts zeven andere spelers slaagden daar ook in. Huntelaar werd de eerste sinds 1974 die dit presteerde.
Het record staat op naam van Wout Buitenweg die tussen 1914 en 1928 in negen interlands scoorde. Noud van Melis (8), Kick Smit (7), Beb Bakhuys (6) staan nog boven Huntelaar.
Hij heeft ook nog een 100% kans gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef dieselnoi het volgende:
HIj kan men zeggen dat Huntelaar slecht speelde? Hij was de beste man op het veld. Krijgt 1 bal en die knalt hij er meteen in. Zet ook nog eens een man vrij voor goal. Voor de rest heeft hij geen een bal gekregen.
Oh ja hij scoort ook nog eens 5 of 6 keer achter elkaar voor het nederlands elftal. Dat is volgens mijj ook nog nooit gebeurt. Loop iets van 3 op 4. Huntelaar is gewoon harstikke goed.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:03 schreef kraakschandaal het volgende:
Ow en Ruud heeft laten zien dat hij gewoon zeer belangrijk is voor een elftal door steeds minimaal 2 man bezig te houden.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:27 schreef LeChiffre04 het volgende:
Klaas-jan liet gisteren al zien dat hij veel beter is in de combinatie met de andere spelers, zijn aanname is veel beter dan ruud waardoor hij ook meer geschikt is om aan het spel mee te doen. het enigste wat ruud dit toernooi heeft laten zien is die mooie pirrouette van hem, die heel onbedoelt bij robben kwam.
Moet je niet op een eiland gaan staan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
KJH stond op een eiland. En het is moeilijk voetballen in je eentje.
iedere spits mist wel eens een 100% kans, denk aan RVN tijdens Italië waar hij 2 enorme kansen mist in de 1ste helft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef thaduck het volgende:
Ik vond hem niet best en snap wel dat ie op de bank zit. Weinig balvast en weinig dreigend. 100% kans gemist en degene die hij erin hielp was ook zowat per ongeluk.
Geef mij Ruudje maar.
+1 helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kunnen we gewoon niet zeggen dat het helemaal team een beetje ruk speelde waardoor niemand echt zijn kansen kreeg voorin? Hoe vaak zijn er wel geen balletjes afgelegd zonder dat er iemand mee kwam? Of balletjes naar voren geschoten die bij niemand aankwamen...
Ik denk zelfs dat de beste spelers daar niets van kunnen maken...
Achterin vond ik wel dat er netjes verdedigd werd (overall gezien)...
Dat was een honder procent kans aangezien er geen tien verdedigers maar alleen een keeper tussen de baan van het schot en het net stond. Als hij niet over had gemikt, dan was het een doelpunt geweest. Daarom heet het dus een 100% kans.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef dieselnoi het volgende:
Welke kans heeft Huntelaar 100% kans heeft Huntelaar eingelijk gemist? Die ene bal die hij van Boulharouz kreeg, waar er nog 10 verdedigers voor hem stonden en waar hij hem vervolgens maar net overschiet? Dat was een schietkans geen 100% kans.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Frustie SCH heeft nog steeds de transfer van Huntelaar van Heerenveen naar Ajax niet verwerkt.
Ik kan mij herinneren, dat hij Hunter bij Heerenveen de hemel in prees en na zijn transfer naar Ajax is hij ineens een slechte spits?
Dat klopt, hij heeft zijn praatje ook altijd klaar. Het is een slijmbal die altijd van zichzelf zegt dat hij goed was, nooit enige zelfkritiek, en mensen gaan dat om een of andere reden dan overnemen. Als hij slecht speelt maar een bal toevallig als laatste aanraakt dan heet het dat een spits er staat om te scoren, als er niet gescoord weet dan was dat omdat hij op een eilandje stond, en als hij niet degene is die scoort dan komt dat omdat hij zoveel beter is gaan voetballen, en doet het er niet toe dat dat nog steeds matig is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:03 schreef dieselnoi het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon verblind door de euforie die is ontstaan na de 4-1 overwinning. Voor hun kan van Nistelrooij helemaal niets verkeerd doen.
Huntelaar is precies hetzelfde verhaal. Het is het 'ik mag je gehalte' van pers en publiek.quote:Maar doet Huntelaar alles verkeerd ook al krijgt hij maar 1 kans in de wedstrijd en die was gelijk een goal. Of zet hij een man vrij voor de keeper.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:25 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
![]()
ga niet net doen alsof je verstand vna voetbal hebt. want dit slaat echt nergens op.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:27 schreef LeChiffre04 het volgende:
Klaas-jan liet gisteren al zien dat hij veel beter is in de combinatie met de andere spelers, zijn aanname is veel beter dan ruud waardoor hij ook meer geschikt is om aan het spel mee te doen. het enigste wat ruud dit toernooi heeft laten zien is die mooie pirrouette van hem, die heel onbedoelt bij robben kwam.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:16 schreef kraakschandaal het volgende:
Het is toch mooi dat er weer zo'n killer klaarstat, dat hebben we jarenlang gemist.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:03 schreef dieselnoi het volgende:
En hoe effectief was hij nou tijdens Frankrijk? Hij had maar een actie gemaakt die tot een goal leidde maar tegelijkertijd leidde hij ook balverlies op precies dezelfde plek die tot een tegengoal leidde. Verder heeft hij de hele wedstrijd zeer sporadisch de bal vastgehouden om hem vervolgens ook weer te verliezen
Buiten het feit dat het dikgedrukte (eerste quote) 100% onjuist is (want hij leed zelden balverlies, juist erg sterk aan de bal, goed positiespel, als je moeilijk tot scoren komt maak je dan op een andere manier waardig!! , ipv er nutteloos bij te lopen, de drukte op te zoeken etc.) spreek jij jezelf ook weer eens tegen door door te zeggen dat hij juist wel goed speelde.quote:Van Nistelrooij speelde wel goed tegen de Fransen
Of je moet bruggen maken naar het eiland toe. Lijkt me een beter idee.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef DANILXL het volgende:
en dan wordt hij door sommige mensen de hemel in geprezen omdat toevallig de bal tegen zn been aankwam. .
Wat een gelul, Huntelaar maakt nog veelste veel overtredingen. Daar moet hij eens wat aan gaan doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:50 schreef VaLkyRie het volgende:
Iedereen die zeikt op huntelaar verwijs ik met liefde door naar de analyse van cruijff
Jammer dat er blijkbaar zoveel kortzichtige mensen hier op t forum zitten. Zelfs als we alleen maar winnen moet er gezeken worden.
Juliie zijn het voetbal niet waard, tokkies
Je moet niet zinnen van mij uit de context halen. Ik heb gezegd hoe effectief was Ruud nou eigenlijk tegen Frankrijk? Het antwoord is vrij weinig. Dit is ook gewoon zo want acties van hem leidde niet tot kansen op 1 na en zelf verprutste hij wel 2 kansen. En ik vond dat hij juist wel veel balverlies leed waarvan de tegengoal een schoolvoorbeeld is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef Skwish het volgende:
[..]
[..]
Buiten het feit dat het dikgedrukte (eerste quote) 100% onjuist is (want hij leed zelden balverlies, juist erg sterk aan de bal, goed positiespel, als je moeilijk tot scoren komt maak je dan op een andere manier waardig!! , ipv er nutteloos bij te lopen, de drukte op te zoeken etc.) spreek jij jezelf ook weer eens tegen door door te zeggen dat hij juist wel goed speelde.
Sar, Sneijder, v/d Vaart..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens heerlijk belachelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Maar goed, de Ajacieden willen het weer niet toegeven en kapen het topic met hun geziek en gezeik. Succes hoor, met je blinde adoratie
Mij ook. Daar slaagt Huntelaar echter een stuk minder in dan bv. Van NIstelrooij. Hij creeert zelf voor een groot deel dat eiland.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of je moet bruggen maken naar het eiland toe. Lijkt me een beter idee.
Ik heb eigenlijk nog niemand horen zeggen dat Huntelaar beter is dan van Nistelrooijquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef Sieb87 het volgende:
Ik ben niet voor of tegen welke club dan ook, dus ik zal proberen hier op te reageren met een neutrale visie.
Huntelaar speelde niet al te best. v.Nistelrooy is (nog) stukken beter. Huntelaar heeft nog tijd nodig om te groeien en kan het niveau nog niet aan. Jullie kunnen allemaal cijfers en statistieken van hoeveel hij wel dan niet scoort hier neer gooien, maar je scoort met zijn 11-en. Wat Nistelrooy fantastisch heeft gedaan is van zijn naam gebruik maken en de ruimte opengooien voor andere spelers. Hij heeft namelijk standaard 3 verdedigers aan zijn broek hangen. Dat is gewoon briljant als je achter je Sneijder en VdV hebt lopen, die kunnen ook een aardig balletje schieten. Huntelaar daarin tegen, hangt veel rond te 16 te wachten, wat het speelveld een stuk kleiner maakt. Daarnaast zie ik hem nog te veel zeuren in het veld en moeilijk kijken, zo gespannen allemaal.
Huntelaar komt er wel, Maar is het gewoon nog niet voor het Nederlands elftal
Kom op ajaxcieden, jullie zien zelf ook dat v Nistelrooy beter is.
Altijd dat clubgezeik, kijk daar eens langs als Nederlands elftal speelt. Anders neem ik Kuijt als argument
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |