om ff te quoten van een voetbalwebsitequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
In zijn Man United tijd scoorde hij ongeveer 20 a 25 doelpunten per seizoen, waarvan over het algemeen 7 a 8 doelpunten uit penalties. En het maakt natuurlijk geen zak uit of het tegen clubs uit het linkerrijtje is of niet. Iedere spits van een topclub scoort meer tegen een lager geplaatst team
enough said'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Ruiseart het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar heeft dinsdag met zijn doelpunt (1-0) in het EK-duel met Roemenië een bijzondere prestatie geleverd. De spits van Ajax scoorde in de vijfde opeenvolgende interlands die hij speelde. Slechts zeven andere spelers slaagden daar ook in. Huntelaar werd de eerste sinds 1974 die dit presteerde.
Het record staat op naam van Wout Buitenweg die tussen 1914 en 1928 in negen interlands scoorde. Noud van Melis (8), Kick Smit (7), Beb Bakhuys (6) staan nog boven Huntelaar.
Hij heeft ook nog een 100% kans gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef dieselnoi het volgende:
HIj kan men zeggen dat Huntelaar slecht speelde? Hij was de beste man op het veld. Krijgt 1 bal en die knalt hij er meteen in. Zet ook nog eens een man vrij voor goal. Voor de rest heeft hij geen een bal gekregen.
Oh ja hij scoort ook nog eens 5 of 6 keer achter elkaar voor het nederlands elftal. Dat is volgens mijj ook nog nooit gebeurt. Loop iets van 3 op 4. Huntelaar is gewoon harstikke goed.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:03 schreef kraakschandaal het volgende:
Ow en Ruud heeft laten zien dat hij gewoon zeer belangrijk is voor een elftal door steeds minimaal 2 man bezig te houden.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:27 schreef LeChiffre04 het volgende:
Klaas-jan liet gisteren al zien dat hij veel beter is in de combinatie met de andere spelers, zijn aanname is veel beter dan ruud waardoor hij ook meer geschikt is om aan het spel mee te doen. het enigste wat ruud dit toernooi heeft laten zien is die mooie pirrouette van hem, die heel onbedoelt bij robben kwam.
Moet je niet op een eiland gaan staan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
KJH stond op een eiland. En het is moeilijk voetballen in je eentje.
iedere spits mist wel eens een 100% kans, denk aan RVN tijdens Italië waar hij 2 enorme kansen mist in de 1ste helft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef thaduck het volgende:
Ik vond hem niet best en snap wel dat ie op de bank zit. Weinig balvast en weinig dreigend. 100% kans gemist en degene die hij erin hielp was ook zowat per ongeluk.
Geef mij Ruudje maar.
+1 helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kunnen we gewoon niet zeggen dat het helemaal team een beetje ruk speelde waardoor niemand echt zijn kansen kreeg voorin? Hoe vaak zijn er wel geen balletjes afgelegd zonder dat er iemand mee kwam? Of balletjes naar voren geschoten die bij niemand aankwamen...
Ik denk zelfs dat de beste spelers daar niets van kunnen maken...
Achterin vond ik wel dat er netjes verdedigd werd (overall gezien)...
Dat was een honder procent kans aangezien er geen tien verdedigers maar alleen een keeper tussen de baan van het schot en het net stond. Als hij niet over had gemikt, dan was het een doelpunt geweest. Daarom heet het dus een 100% kans.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef dieselnoi het volgende:
Welke kans heeft Huntelaar 100% kans heeft Huntelaar eingelijk gemist? Die ene bal die hij van Boulharouz kreeg, waar er nog 10 verdedigers voor hem stonden en waar hij hem vervolgens maar net overschiet? Dat was een schietkans geen 100% kans.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Frustie SCH heeft nog steeds de transfer van Huntelaar van Heerenveen naar Ajax niet verwerkt.
Ik kan mij herinneren, dat hij Hunter bij Heerenveen de hemel in prees en na zijn transfer naar Ajax is hij ineens een slechte spits?
Dat klopt, hij heeft zijn praatje ook altijd klaar. Het is een slijmbal die altijd van zichzelf zegt dat hij goed was, nooit enige zelfkritiek, en mensen gaan dat om een of andere reden dan overnemen. Als hij slecht speelt maar een bal toevallig als laatste aanraakt dan heet het dat een spits er staat om te scoren, als er niet gescoord weet dan was dat omdat hij op een eilandje stond, en als hij niet degene is die scoort dan komt dat omdat hij zoveel beter is gaan voetballen, en doet het er niet toe dat dat nog steeds matig is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:03 schreef dieselnoi het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon verblind door de euforie die is ontstaan na de 4-1 overwinning. Voor hun kan van Nistelrooij helemaal niets verkeerd doen.
Huntelaar is precies hetzelfde verhaal. Het is het 'ik mag je gehalte' van pers en publiek.quote:Maar doet Huntelaar alles verkeerd ook al krijgt hij maar 1 kans in de wedstrijd en die was gelijk een goal. Of zet hij een man vrij voor de keeper.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:25 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
![]()
ga niet net doen alsof je verstand vna voetbal hebt. want dit slaat echt nergens op.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:27 schreef LeChiffre04 het volgende:
Klaas-jan liet gisteren al zien dat hij veel beter is in de combinatie met de andere spelers, zijn aanname is veel beter dan ruud waardoor hij ook meer geschikt is om aan het spel mee te doen. het enigste wat ruud dit toernooi heeft laten zien is die mooie pirrouette van hem, die heel onbedoelt bij robben kwam.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:16 schreef kraakschandaal het volgende:
Het is toch mooi dat er weer zo'n killer klaarstat, dat hebben we jarenlang gemist.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:03 schreef dieselnoi het volgende:
En hoe effectief was hij nou tijdens Frankrijk? Hij had maar een actie gemaakt die tot een goal leidde maar tegelijkertijd leidde hij ook balverlies op precies dezelfde plek die tot een tegengoal leidde. Verder heeft hij de hele wedstrijd zeer sporadisch de bal vastgehouden om hem vervolgens ook weer te verliezen
Buiten het feit dat het dikgedrukte (eerste quote) 100% onjuist is (want hij leed zelden balverlies, juist erg sterk aan de bal, goed positiespel, als je moeilijk tot scoren komt maak je dan op een andere manier waardig!! , ipv er nutteloos bij te lopen, de drukte op te zoeken etc.) spreek jij jezelf ook weer eens tegen door door te zeggen dat hij juist wel goed speelde.quote:Van Nistelrooij speelde wel goed tegen de Fransen
Of je moet bruggen maken naar het eiland toe. Lijkt me een beter idee.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef DANILXL het volgende:
en dan wordt hij door sommige mensen de hemel in geprezen omdat toevallig de bal tegen zn been aankwam. .
Wat een gelul, Huntelaar maakt nog veelste veel overtredingen. Daar moet hij eens wat aan gaan doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:50 schreef VaLkyRie het volgende:
Iedereen die zeikt op huntelaar verwijs ik met liefde door naar de analyse van cruijff
Jammer dat er blijkbaar zoveel kortzichtige mensen hier op t forum zitten. Zelfs als we alleen maar winnen moet er gezeken worden.
Juliie zijn het voetbal niet waard, tokkies
Je moet niet zinnen van mij uit de context halen. Ik heb gezegd hoe effectief was Ruud nou eigenlijk tegen Frankrijk? Het antwoord is vrij weinig. Dit is ook gewoon zo want acties van hem leidde niet tot kansen op 1 na en zelf verprutste hij wel 2 kansen. En ik vond dat hij juist wel veel balverlies leed waarvan de tegengoal een schoolvoorbeeld is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef Skwish het volgende:
[..]
[..]
Buiten het feit dat het dikgedrukte (eerste quote) 100% onjuist is (want hij leed zelden balverlies, juist erg sterk aan de bal, goed positiespel, als je moeilijk tot scoren komt maak je dan op een andere manier waardig!! , ipv er nutteloos bij te lopen, de drukte op te zoeken etc.) spreek jij jezelf ook weer eens tegen door door te zeggen dat hij juist wel goed speelde.
Sar, Sneijder, v/d Vaart..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet het tournooi van de Ajacieden, is moeilijk voor ze.
Maar maakt niet uit. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat Huntelaar een beroerde wedstrijd speelde?
Je maakt jezelf weer eens heerlijk belachelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Maar goed, de Ajacieden willen het weer niet toegeven en kapen het topic met hun geziek en gezeik. Succes hoor, met je blinde adoratie
Mij ook. Daar slaagt Huntelaar echter een stuk minder in dan bv. Van NIstelrooij. Hij creeert zelf voor een groot deel dat eiland.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of je moet bruggen maken naar het eiland toe. Lijkt me een beter idee.
Ik heb eigenlijk nog niemand horen zeggen dat Huntelaar beter is dan van Nistelrooijquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef Sieb87 het volgende:
Ik ben niet voor of tegen welke club dan ook, dus ik zal proberen hier op te reageren met een neutrale visie.
Huntelaar speelde niet al te best. v.Nistelrooy is (nog) stukken beter. Huntelaar heeft nog tijd nodig om te groeien en kan het niveau nog niet aan. Jullie kunnen allemaal cijfers en statistieken van hoeveel hij wel dan niet scoort hier neer gooien, maar je scoort met zijn 11-en. Wat Nistelrooy fantastisch heeft gedaan is van zijn naam gebruik maken en de ruimte opengooien voor andere spelers. Hij heeft namelijk standaard 3 verdedigers aan zijn broek hangen. Dat is gewoon briljant als je achter je Sneijder en VdV hebt lopen, die kunnen ook een aardig balletje schieten. Huntelaar daarin tegen, hangt veel rond te 16 te wachten, wat het speelveld een stuk kleiner maakt. Daarnaast zie ik hem nog te veel zeuren in het veld en moeilijk kijken, zo gespannen allemaal.
Huntelaar komt er wel, Maar is het gewoon nog niet voor het Nederlands elftal
Kom op ajaxcieden, jullie zien zelf ook dat v Nistelrooy beter is.
Altijd dat clubgezeik, kijk daar eens langs als Nederlands elftal speelt. Anders neem ik Kuijt als argument
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |