Scoort meer dan 30 goals in de eredivisie en wint de Bronzen schoen, dus overschat is die zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef latin_LiZzY het volgende:
De meest overschatte voetballer van Oranje heeft geen eigen topic.
Altijd nog beter dan jouw woordgrappenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef klipper het volgende:
Ach vandaag ging het van Huntelaar via Stuntelaar naar Knutselaar.
Maar inderdaad het lukte hem vandaag om te scoren nadat hij deze op een presenteerblaadje kreeg.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef twi het volgende:
Huntelaar scoort, en dat is gewoon klasse. Idioot dat mensen er nog commentaar op hebben. Laat die lekker gaan azijnzeiken samen met de Fransen
Wat een dikke onzin kraam je weer uit. Kijk eens naar welke kansen zijn gecreeerd? Bij elke kans is Huntelaar betrokken. Zet Robben vrij voor de goal, scoort een prima goal en staat voor de rest tussen elf Roemenen die het woord antivoetbal tot een kunst verheffen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:03 schreef SCH het volgende:
Wat was ie weer slecht vanavond. Verplicht 500 x de wedstrijd tegen Frankrijk terug kijken en alleen maar op Van Nistelrooij letten. Hij haalt nog geen 3 procent van diens niveau.
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef twi het volgende:
Huntelaar scoort, en dat is gewoon klasse. Idioot dat mensen er nog commentaar op hebben. Laat die lekker gaan azijnzeiken samen met de Fransen
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Blik het volgende:
Absoluut onzin dat hij de slechtste man van het veld was. In de eerste helft kwam er bijna geen één bal bij de voorhoede omdat Nederland zoekende was. Vervolgens speelde die in de 2de helft gewoon prima, Een spits staat er om te scoren en dat heeft die gedaan.
* Blik merkt wat anti-HUntelaar sentimentjes (hoop niet anti-ajax)
Als Robben scoort in de 1e helft hoor je iedereen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.
Sorry hoor, maar behalve die "Zidane" was Van Nistelrooij ook nauwelijks bijzonder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als ie scoort zou je geen kritiek mogen hebben? Ruud scoorde neit maar was 500 x beter, dat zie je toch ook wel? Zo klasse was die goal niet, was niet echt zijn verdienste.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar behalve die "Zidane" was Van Nistelrooij ook nauwelijks bijzonder.
Jij moet wel voor PSV zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee, staat maar te wachten, er gaat nauwelijks dreiging van hem uit. In de 2e helft was hij behalve die goal echt onzichtbaar. Hij laat echt veel te weinig zien en is absoluut neit Oranje waardig. Net als Stekelenburg trouwens.
Dit topic gaat toch over overschatte spelers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?![]()
Ze spelen allebei voor Ajax, en dan begint SCH meestal al te flippen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf heeft Stekelenburg er nu weer mee te maken?![]()
Volgens mij was het Ruudje zelf die vond dat hij zijn beste wedstrijd ooit voor Oranje speelde. Ik zou toch echt 5 anderen noemen die die avond beter speelden dan Ruudje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Daarom vond vrijwel iedereen, behalve jij dan, dat hij zijn beste wedstrijd ooit voor Oranje speelde? Van Nistelrooij speelde subliem man.
Wacht even.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet het tournooi van de Ajacieden, is moeilijk voor ze.quote:
Je bedoelt die wedtrijd waarin elleboogje weer geen rood kreeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even.
Jij bent toch diegene die zich volledig belachelijk maakte door te beweren dat Heerenveen thuis in het play-offs duel met Ajax zogenaamd te weinig kreeg?
![]()
Stekelenburg is gewoon een goede keeper, zeker na afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over overschatte spelers?
Omdat je zo antiajax bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. het gaat hier toch om Oranje en niet om clubs.
Maar nee, ik ben geen PSV-fan
Volgens mij heeft 70% van de selectie een Ajax-verleden. Dus hoe je daarbij komt is me een compleet raadsel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet het tournooi van de Ajacieden, is moeilijk voor ze.
Maar maakt niet uit. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat Huntelaar een beroerde wedstrijd speelde?
Het blijft naar he al die nederlagen van Heerenveen tegen Ajax?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat Huntelaar een beroerde wedstrijd speelde?
Een alternatief noemen kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stekelenburg is gewoon een goede keeper, zeker na afgelopen seizoen.
Ga dat maar eens ontkennen.
Ik ontkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich nog nooit op hoog niveau hoeven te bewijzenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar heeft toch ook een Heerenveenverleden, wat boeit dat nou?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 70% van de selectie een Ajax-verleden. Dus hoe je daarbij komt is me een compleet raadsel.
Dus wie wordt de opvolger dan? De internationaal gelouterde Velthuizen of Boschker?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich nog nooit op hoog niveau hoeven te bewijzen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik bedoel die tik die Zuiverloon verdiende ja.
4 v/d 5 spelers uit orange heeft bij Ajax gespeeld, je doet wel erg je best he?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Veldhuis?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dus wie wordt de opvolger dan? De internationaal gelouterde Veldhuis of Boschker?
Door die Stekelenburg opmerking maak je je hele betoog belachelijk. Hij heeft geen bal verkeerd aangeraakt. Wat had je verwacht? Dat Stekelenburg een dieptepassje had gegeven, een vrije trap had gescoord?? Huntelaar heeft de tweede helft gewoon prima gespeeld voor een spits.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
KJH kan alleen maar goed doen, door 4x te scoren in de finale volgens de pessimisten hier. Oh nee dan zijn het allemaal fouten van de keeper.
Lekker nivo weer SCHquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt vindt dat Huntelaar een goede wedstrijd speelde, dan ben je te dom om te schijten.
Je opmerkin over Huntelaar is echt belachelijk. Hij speelde beroerd, dwong niks af, dook nergens op. Hij speelt als een zoutpilaar. En bij Stekelenburg zei ik toch niks over deze wedstrijd. Hij heeft geen zak te doen gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Door die Stekelenburg opmerking maak je je hele betoog belachelijk. Hij heeft geen bal verkeerd aangeraakt. Wat had je verwacht? Dat Stekelenburg een dieptepassje had gegeven, een vrije trap had gescoord?? Huntelaar heeft de tweede helft gewoon prima gespeeld voor een spits.
Fijn voor je. Het ging over Huntelaar en je ziet blijkbaar niet dat ie weer eens als een krant speelde. Als je dat vergelijkt met Van Nistelrooij, dat is zo'n enorm verschil.quote:Laat die clubgevoelens gewoon lekker hangen bij het Nederlands elftal, ik durf toch ook te zeggen dat van Bronckhorst een prima wedstrijd heeft gevoetbald tegen Italië. En dat Afellay een prima 2de helft heeft gevoetbald. Maar ik durf ook te zeggen dat Afellay een slechte eerste helft voetbalde waardoor de aanvallers er niet aan te pas kwamen, ook Robben en van Persie hebben niks laten zien in de 1ste helft
Amen. Over deze voetballer valt gewoon niet te discussieren want hij is blind heilig verklaard. Totdat ie straks ergens in het buitenalnd op de bank zit maar dan hadden wij nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.
Hij speelde ook een matige pot. Maar de manier waarop je zijn haat richting hem altijd laat doorschemeren is triest. Hij doet ook nooit wat goed in jou ogen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwak.
Maar daar gaan we weer. Ajacieden zullen eens kritiek op eigen spelers hebben.
Als je echt vindt dat Huntelaar een goede wedstrijd speelde, dan ben je te dom om te schijten.
twi provoceert een beetje, dat is wel lief maar ik ben bang dat anderen het nog echt menen ook![]()
Wees toch gewoon eens kritisch man, dat kunnen anderen toch ook?
Volgens mij spreken weinig van een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe slecht ie wel niet had moeten spelen totdat sommigen hier inzien dat het gewoon een matige wedstrijd was van Huntelaar. Nog een 5-je vanwege z'n intikker, meer was het niet, meevoetballend heb je aan hem helemaal niks.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Altijd bepalend geweest voor je clubje en dan krijgt ie dit voorgeschoteld.
'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef kratovsk het volgende:
[..]
boo fucking hooquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Amen. Over deze voetballer valt gewoon niet te discussieren want hij is blind heilig verklaard. Totdat ie straks ergens in het buitenalnd op de bank zit maar dan hadden wij nog geen gelijk.
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij spreken weinig van een goede wedstrijdMaar slecht was hij niet. Een spits die 1-0 scoort is m.i. nooit slecht. Het hele elftal was voldoende m.i.
Daar ben je nu eenmaal spits voor. Maar ik zal het onthouden als Ruud een 1-0 inpisser in de finale maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?
Jij bent voor Heereveen, discussie gesloten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Je kan toch heel beroerd spelen en er toevallig wel een bal inpissen die echt niet te missen is?
Het is eerder andersom Blik. Huntelaar krijgt zo veel krediet van veel clubtypes. Krediet dat Robben bv. nooit zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Blik het volgende:
[..]
'
Toegegeven, het was geen beste wedstrijd. Vooral de eerste helft was matig, maar aan de andere kant heeft hij amper een bal gekregen omdat het middenveld gewoon slecht was. In de tweede helft is die vervolgens bij iedere belangrijke aanval betrokken en scoort zelfs een doelpunt. Als spits sta je er uiteindelijk voor om doelpunten te scoren.
Maar hoe iedereen hier praat over hem geeft gewoon duidelijk een zekere club-haat weer, en dat is gewoon dieptriest
Jammer dat je niet ingaat op de post.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar ben je nu eenmaal spits voor. Maar ik zal het onthouden als Ruud een 1-0 inpisser in de finale maakt.
als jij je psv-brilletje eens afzet als het NL speelt, doe ik ook. Ik durf best toe te geven dat het geen geweldige wedstrijd was van Huntelaar, maar ik kan geen speler bedenken die het niveau haalde van de eerdere wedstrijd. UIteindelijke scoort Huntelaar de 1-0 en dat is gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je opmerkin over Huntelaar is echt belachelijk. Hij speelde beroerd, dwong niks af, dook nergens op. Hij speelt als een zoutpilaar. En bij Stekelenburg zei ik toch niks over deze wedstrijd. Hij heeft geen zak te doen gehad.
[..]
Wat nou PSV-brilletjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Blik het volgende:
[..]
als jij je psv-brilletje eens afzet als het NL speelt, doe ik ook. Ik durf best toe te geven dat het geen geweldige wedstrijd was van Huntelaar, maar ik kan geen speler bedenken die het niveau haalde van de eerdere wedstrijd. UIteindelijke scoort Huntelaar de 1-0 en dat is gewoon goed.
Waar moet ik op ingaan, je post 2 regels.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ingaat op de post.![]()
Als Ruud een beroerde finale speelt dan zal ik dat toch ook zeggen? Dan zeg ik niet dat het prima was omdat ie nou eenmaal gescoord heeft, dat lijkt me volstrekt onzinnig.
Ik heb al ruim 30 keer goal mogen roepen bij Klaas Jan. Daar had Heerenveen 3 spelers voor nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad, al langer dan jij goal kan roepen.
Juist, daarom wordt dit topic geopend met dat Huntelaar de meest overschatte voetballer is van het Nederlands elftal en met een Youtube filmpje dat die Cziommer een rotschop verkoopt. Dat is natuurlijk omdat die zoveel respect krijgt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder andersom Blik. Huntelaar krijgt zo veel krediet van veel clubtypes. Krediet dat Robben bv. nooit zou krijgen.
Ik heb Alves nooit als held gezien hoor. Al voetbalde hij wel meer mee dan Huntelaar ooit heeft gedaan of zal doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan, je post 2 regels.Hij scoort en daar gaat het om. het is notabene een wedstrijd om den keizers baard. Alves was trouwens een volksheld in Friesland vanwege intikkertjes
Verder ben je al lang ontmanteld en heb je je bril op staan, geeft niet, heb alleen veel beter van je gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |