Ging helemaal goed, erg aardige mensen en verder stelde het niet veel voor, moest wat vragen beantwoorden, bloed prikken en toen stond ik alweer buitenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef mrien het volgende:
Bla, Hoe was het gisteren bij de anesthesist en verpleegkundige?
En hoe voel je je verder, lijkt me gek idee om te weten dat je kindje binnen een paar dagen geboren zal zijn!
jah maar als je panische angst voor naalden hebt is dat nog niet zo simpel als het voor jou is geweestquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben vroeger niet geent voor rode hond en bleek dus geen antistoffen te hebben. Advies was toen: wegblijven bij zwembaden en kinderen met rode hond, en na de bevalling laten inenten.
De kans dat je dochtertje rode hond krijgt is zeer klein, toch was er net toen ik zwanger was van Sara een rode hond uitbraak hier op een basisschool vlakbij, en dan zit je echt niet meer lekker.
Ik heb me 3 maanden na de bevalling laten inenten, het stelt niets voor. Omdat het met mijn bloedtest laatst niet getest is, wordt ik nu alsnog getest om te kijken of ik nu wel voldoende antistoffen heb. Ik snap overigens niet waarom je je niet hebt laten inenten, als je rode hond in je zwangerschap oploopt heeft dat ernstige gevolgen voor de kleine, ik snap dat je het eng vindt, maar dat weegt toch niet op tegen het risico besmet te worden?
ik heb al ergens gelezen dat kinderen inderdaad geent worden en het dus maar een nihile kansvis dat mijn dochtertje of kindjes in de buurt rodehond krijgen alleen in gebieden waar ze de kinderen niet laten enten is het echt gevaarlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Reinhilde het volgende:
2h2h, ik moet ook echt helemaal niets hebben van naalden, maar de gezondheid van mijn kindje staat bij toch wel voorop, hoe moeilijk of angstig iets ook is voor mij.
Er is een verschil tussen echt helemaal niets moeten hebben van naalden, en panisch zijn voor naalden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Reinhilde het volgende:
2h2h, ik moet ook echt helemaal niets hebben van naalden, maar de gezondheid van mijn kindje staat bij toch wel voorop, hoe moeilijk of angstig iets ook is voor mij.
Nou ja, dan hoef je je gelukkig geen zorgen te maken over de conditie van je gebit als je veel overgeeft enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:16 schreef DJMO het volgende:
mijn vriend heeft ook last van angst voor naalden, ik heb er geen last van ze prikken maar een eind raak. waar ik vroeger wel panisch voor was, was de tandarts en zijn verdovingsspuitjes .. gelukkig heb ik daar ook geen last meer van.. heb een jaar of zes geleden alles onder volledige narcose laten trekken en mezelf een kunstgebit laten aanmeten.. er was toch niets meer te redden aan mijn gebit
ik merkte tijdens mijn eerste zwangerschap wel op dat mijn gebit verslechterde, ik gaf toen weinig tot niet over.. waar het aangelegen heeft weet ik niet, maar ik meen me te herinneren dat de gyn iets zei over kalkgebrek ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoef je je gelukkig geen zorgen te maken over de conditie van je gebit als je veel overgeeft enzo.
Ik had mijn man laatst nog laten informeren over gebitsverzorging bij zwangerschap, maar gebitsproblemen ontstaan dus volgens de tantarts door bijvoorbeeld continue overgeven en niet zozeer door de zwangerschap an sich.
Maar je zult toch ook moeten bloedprikken tijdens je zwangerschap? sorry als ik bot overkom, maar persoonlijk denk ik nog steeds dat angst/panisch zijn voor naalden niet opweegt tegen het risico wel besmet te worden, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:44 schreef 2h2h het volgende:
[..]
jah maar als je panische angst voor naalden hebt is dat nog niet zo simpel als het voor jou is geweest
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Llewella het volgende:
Diaan, de beiden opa's en oma's hebben hier ook vrij toegang, en zullen ook bij de bevalling zijn. Maar dat lijkt me meer dan voldoende de eerste dagen. Met hen heb ik het gevoel van ik wil ze erbij, en delen etc, daarbuiten alles op z'n tijd.
Maargoed, we zullen zien hoe het loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |