ja hallo ik weet het ook allemaal niet meer hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:49 schreef Troel het volgende:
[..]
melden is al heel wat anders dan een onderzoek heEr zal waarschijnlijk een aantekening in je dossier gemaakt worden en dan kan er na de bevalling besloten worden om het glucosehalte van je baby te testen. Als dat al nodig is
Niet echt direct veroorzaken, maar het kan wel de kans erop wat verhogen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef Neetochzeker het volgende:
[..]
Teveel aan cafeïne kan toch een vroeggeboorte of miskraam veroorzaken?
Heb je ook harde buiken? Dr. Rockabella stelt wel effe een diagnoseyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:01 schreef pinquit het volgende:
oefff ik moet toch ook wel een paar keer diep en hard zuchten bij het lezen van sommige posts in dit topic
ja was een standaard test maar wat net zeg, ik moest het wel melden bij de gyn, omdat ik dt vergeten was/niet wist bij die eerste bloedtest ..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:56 schreef Llewella het volgende:
DJMO; kan het niet zo zijn dat het de standaard bloedtest is voor zwangere vrouwen die je krijgt? Dan wordt er geprikt voor suiker, ijzer, en diverse ziektes/antistoffen (behalve toxoplasmose).
Hier staat ook op de papieren dat er in de directe familielijn suiker zit, en dat ik zelf een darmziekte heb, maar daar doen ze verder niets mee.
mwoch: ik ben de afgelopen 2 jaar 3 x getest ofzo en daaruit kwam steeds dat ik het al gehad had, en antistoffen heb. en dan zeggen ze *nog* dat je maar beter voorzorgsmaatregelen kan nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan kun je de kattenbak ook wel verschonen als je toch al handschoenen hebt.
Nog beter, laat de VK vragen of ze je bloed daar ook op willen testen. Weet je het gelijk 100% zeker.
neenee! daar gaan simmu & sangdrax wonen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hou van alle dieren maar niet van hun stront, hoorAlle stront moeten ze in Drente dumpen, vind ik
http://www.erfelijkheid.nl/zwangerschap/rodehond.phpquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef 2h2h het volgende:
iemand hier die niet of niet voldende antistoffen heet tegen rodehond?
Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap al te horen dat het twijfelachtig was en ik zou me eigenlijk moeten laten enten ertegen voor een volgende zwangerschap maar de schijthuis die ik ben heb dat dus niet gedaan.
Nu dringt eigenlijk pas tot me door dat me dochtertje het nog niet heeft gehad en dat ik dus de antis toffen niet heb.
Nu kom ik misschien dom over maar is er veel kans dat mijn dochtertje dat krijgt daar word je toch voor geent als kind?
Ik ben vroeger niet geent voor rode hond en bleek dus geen antistoffen te hebben. Advies was toen: wegblijven bij zwembaden en kinderen met rode hond, en na de bevalling laten inenten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef 2h2h het volgende:
iemand hier die niet of niet voldende antistoffen heet tegen rodehond?
Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap al te horen dat het twijfelachtig was en ik zou me eigenlijk moeten laten enten ertegen voor een volgende zwangerschap maar de schijthuis die ik ben heb dat dus niet gedaan.
Nu dringt eigenlijk pas tot me door dat me dochtertje het nog niet heeft gehad en dat ik dus de antis toffen niet heb.
Nu kom ik misschien dom over maar is er veel kans dat mijn dochtertje dat krijgt daar word je toch voor geent als kind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |