abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:01:31 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59474431
Sterkte releaze
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 23:01:40 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59474435
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:49 schreef Troel het volgende:

[..]

melden is al heel wat anders dan een onderzoek he Er zal waarschijnlijk een aantekening in je dossier gemaakt worden en dan kan er na de bevalling besloten worden om het glucosehalte van je baby te testen. Als dat al nodig is
ja hallo ik weet het ook allemaal niet meer hoor ik moest het melden bij de gyn, en that's it.. ik ben verrot ik ga pitten, in de hoop dat ik snel in slaap val en rustig doorslaap.. afgelopen nacht was echt bagger
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:01:59 #53
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59474445
oefff ik moet toch ook wel een paar keer diep en hard zuchten bij het lezen van sommige posts in dit topic
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:02:27 #54
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59474461
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef Neetochzeker het volgende:

[..]

Teveel aan cafeïne kan toch een vroeggeboorte of miskraam veroorzaken?
Niet echt direct veroorzaken, maar het kan wel de kans erop wat verhogen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:03:00 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59474486
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:01 schreef pinquit het volgende:
oefff ik moet toch ook wel een paar keer diep en hard zuchten bij het lezen van sommige posts in dit topic
Heb je ook harde buiken? Dr. Rockabella stelt wel effe een diagnosey
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 23:03:04 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59474487
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:56 schreef Llewella het volgende:
DJMO; kan het niet zo zijn dat het de standaard bloedtest is voor zwangere vrouwen die je krijgt? Dan wordt er geprikt voor suiker, ijzer, en diverse ziektes/antistoffen (behalve toxoplasmose).

Hier staat ook op de papieren dat er in de directe familielijn suiker zit, en dat ik zelf een darmziekte heb, maar daar doen ze verder niets mee.
ja was een standaard test maar wat net zeg, ik moest het wel melden bij de gyn, omdat ik dt vergeten was/niet wist bij die eerste bloedtest ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59474563
Ik ga lekker tukken zo, over een uurtje ben ik 17 weken alweer!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:08:45 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_59474681
Even snel tussendoor: Releaze, kut zeg! Maar je klinkt inderdaad erg rustig. Heel veel sterkte en kop op!

Morgen echo en ik hoop dat ik daarna eindelijk van een beetje onzekerheid verlost ben. Dat ik daarna een beetje mag gaan genieten. Ik blijf nu steeds maar denken 'als het maar goed is'. En daar helpt dus ook een goede echo met hartactie bij 6 weken niet aan. Ik vind mezelf zo'n muts . Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat het niet goed is, maar toch.

Ik dwaal even af: En over poetsende schoonmoeders. Als ze alleen maar kwam omdat ik zelf bijna niets meer zou kunnen, ala, maar ze komt al meer dan een jaar, omdat lief haar het geld gunde ipv een 'vreemde' poets. Maar als ik had geweten wat ik nu weet...dan was ze er niet ingekomen. Het is me het gezeur en gezanik niet waard.

En ga ik snel . Des te sneller is het morgen en krijg ik de echo. Hopelijk meldt ik me hier morgen met mooie plaatjes. Doei!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59474723
Dat gaat snel Reinhilde!

Ik ben 12 weken! Klinkt al heel wat haha.
pi_59474920
Mefke, slaap lekker, en veel plezier morgen!

Ingrid, jeee! De magische 12-weken grens. Is natuurlijk geen garantie, maar wel heel fijn!

En nu ga ik echt naar bed, Nixxx blijft maar roepen
pi_59475576
Sterkte releaze..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59479947
Releaze, sterkte meid, je klinkt wel heel open en rustig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 juni 2008 @ 08:56:36 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59480247
Hoewel sommige vragen en dingen mss twijfelachtig zijn en/of open deuren, moet ik wel een beetje 'lachen' om de reacties van sommige mensen trekke de schoen aan als je hem past....
Blijkbaar vergeet men snel hoe onzeker je zelf kan zijn als je er middenin zit en je niet precies weet hoe het zit.
pi_59480323
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dan kun je de kattenbak ook wel verschonen als je toch al handschoenen hebt.
Nog beter, laat de VK vragen of ze je bloed daar ook op willen testen. Weet je het gelijk 100% zeker.
mwoch: ik ben de afgelopen 2 jaar 3 x getest ofzo en daaruit kwam steeds dat ik het al gehad had, en antistoffen heb. en dan zeggen ze *nog* dat je maar beter voorzorgsmaatregelen kan nemen.

releaze, sterkte!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59480382
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik hou van alle dieren maar niet van hun stront, hoor Alle stront moeten ze in Drente dumpen, vind ik
neenee! daar gaan simmu & sangdrax wonen!

ik heb trouwens geloof ik voor het eerst een harde buik gehad (denk ik...) maar die oefening van de cursus was niks! dat maakte alleen maar de baby wakkeer wat het allemaal nog erger maakte
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59480416
Goedemorgen dames

T gaat hier weer lekker snel zeg

KD, Mrien...hoe is t daar? worden jullie al gestoord van iedereen die vraagt hoe t ermee staat?

Hier ga ik vandaag lekker de hele dag niks doen...tenminste dat ga ik proberen
Ik heb de film van sex and the city dus die ga ik vanmiddag kijken en verder lekker spelletje spelen ofzo

En gaan we nu iedereen op zn woorden pakken als er ook maar iets instaat waar je eventueel je wenkbrauw bij kan optrekken? laat toch lekker lopen is veel gezelliger
pi_59480470
iemand hier die niet of niet voldende antistoffen heet tegen rodehond?

Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap al te horen dat het twijfelachtig was en ik zou me eigenlijk moeten laten enten ertegen voor een volgende zwangerschap maar de schijthuis die ik ben heb dat dus niet gedaan.

Nu dringt eigenlijk pas tot me door dat me dochtertje het nog niet heeft gehad en dat ik dus de antis toffen niet heb.

Nu kom ik misschien dom over maar is er veel kans dat mijn dochtertje dat krijgt daar word je toch voor geent als kind?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:14:08 #68
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59480503
Releaze heel veel sterkte!! Je klinkt idd heel helder en hebt het goed op een rijtje.

Estrys wat fijn dat de echo goed was

Enne Mefke veel succes met de echo vandaag!!

Over poetsende moeders, mijn moeder poetst nu bij ons elke 2 weken, al 2 jaar, en dat bevalt prima. Ze doet zelfs de tuin erbij Echter na de bevalling gaat ze oppassen en ben ik mn poetser kwijt Ik ga dan ook minder werken en ga het dan zelf doen. Maar mijn moeder kennende helpt ze me wel. Ze is zo'n verzorgend typje. ik dus niet
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 09:16:12 #69
5428 crew  miss_sly
pi_59480537
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef 2h2h het volgende:

Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap al te horen dat het twijfelachtig was en ik zou me eigenlijk moeten laten enten ertegen voor een volgende zwangerschap maar de schijthuis die ik ben heb dat dus niet gedaan.

Nu dringt eigenlijk pas tot me door dat me dochtertje het nog niet heeft gehad en dat ik dus de antis toffen niet heb.

Nu kom ik misschien dom over maar is er veel kans dat mijn dochtertje dat krijgt daar word je toch voor geent als kind?
http://www.erfelijkheid.nl/zwangerschap/rodehond.php
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:17:55 #70
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59480574
De kans is redelijk klein in dat je in Nederland iemand tegenkomt met rode hond, juist doordat er zoveel geent wordt.
pi_59480735
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef 2h2h het volgende:

Ik ben vroeger niet geent voor rode hond en bleek dus geen antistoffen te hebben. Advies was toen: wegblijven bij zwembaden en kinderen met rode hond, en na de bevalling laten inenten.
De kans dat je dochtertje rode hond krijgt is zeer klein, toch was er net toen ik zwanger was van Sara een rode hond uitbraak hier op een basisschool vlakbij, en dan zit je echt niet meer lekker.

Ik heb me 3 maanden na de bevalling laten inenten, het stelt niets voor. Omdat het met mijn bloedtest laatst niet getest is, wordt ik nu alsnog getest om te kijken of ik nu wel voldoende antistoffen heb. Ik snap overigens niet waarom je je niet hebt laten inenten, als je rode hond in je zwangerschap oploopt heeft dat ernstige gevolgen voor de kleine, ik snap dat je het eng vindt, maar dat weegt toch niet op tegen het risico besmet te worden?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:26:39 #72
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59480793
goedemorgend

wat is er veel geschreven...

ff releaze een dikke knuffel geven

een proficiat voor de nieuwe zwangere

en dan weet ik het niet meer.. veel te veel moeten bijlezen.. en mijn hoofd barst van de pijn.... dus tot later

lunastar
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:56:55 #73
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59481404
Is het erg dat ik ongeduldig ben? Ik heb me al ingeschreven bij borstvoeding.com voor het bijhouden van die groei-curves, maar ik ben net 10 weken en 6 dagen ver.
pi_59481419
Releaze sterkte!

Ingrid, gefelicieerd met de 12 weken!

Mefke, hopelijk is de echo goed vandaag!

Bla, Hoe was het gisteren bij de anesthesist en verpleegkundige?
En hoe voel je je verder, lijkt me gek idee om te weten dat je kindje binnen een paar dagen geboren zal zijn!

Hier alles rustig, heb het idee na het bezoek van gisteren aan de VK dat het nog wel even kan duren voordat de baby er zal zijn. Denk dat ik d'r vanmiddag nog even bij het telefonisch spreekuur bel, was gisteren eigenlijk vergeten te vragen hoe dat met die baarmoedermond zit, of dat met goede weeën normaal ontsluit of dat het nu nog wel een tijdje kan duren. Of weet iemand hier dat misschien? Had google wel raadgepleegd, maar werd er niet echt veel duidelijker van.

Je krijgt nu inderdaad constant te horen van is er al wat, gebeurd er al wat, nog geen baby. Volgens mij vind de hele buitenwereld om ons heen (ouders/vrienden etc) het veel spannender dan ons (lijkt het soms). Alhoewel wij natuurlijk ook heel benieuwd zijn naar ons kleintje!

Ow en m'n ticker houdt d'r mee op

40 weken vandaag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 10:15:36 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59481821
goeiemorgen allemaal.. ik heb zelf redelijk geslapen.. nog wel steeds pijn, maar dat neem ik maar voor lief.. mrien, het lijkt mij nu alsof iedereen hier overtijd gaat bevallen .. ik beviel precies op de uitgerenkende dag, hoewel ik dit keer hoop drie dagen later te bevallen want dan heb ik een kerstkindje ik hoop dat het voor jou niet al te lang meer duurt iig.

bah nog 8 dagen en dan ben 29 .. weer een jaar dichter bij de dertig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')