Mrien, mijn oma belt me al vele, vele weken, die zit al in de stress sinds de 20 weken ofzow, als ik de telefoon een keer niet hoor denkt ze dat er wat is

Mijn ouders hebben het sinds vorige week ofzow spannend. Verder valt het hier nog mee.
Maar moet zeggen dat ik wel een benauwd gevoel begin te krijgen van iedereen die dan wil tutten of meteen komt opdraven.
De moeder van m'n stiefmoeder wilde wel meteen komen, maar als het om 05.00 wordt geboren zal ze niet om 05.00 voor de deur staan, maar wel dezelfde dag nog. Ik heb gezegd dat ik de eerste dagen even helemaal niets wil, zo heb ik andere familieleden ook voorbereid. Maar dat werd afgedaan van ja maar mensen moeten ook niet de hele (mid)dag blijven, maar gewoon even kijken. Ik wil me iig aan die 3 dagen houden die ik me heb voorgenomen, tenzij ik me zo geweldig voel na de bevalling en graag wil pronken.
M'n schoonzusje begon ook over ohw, m'n nichtje, en schattige vingertjes etc, ik wordt daar toch wel redelijk benauwd van op het moment, ik heb nu het gevoel van heej, ik loop al zolang met die kleine in me lichaam, ik eerst even genieten (en m'n vriend, want voor hem is het ook hard werken geweest afentoe

) en niet dat iedereen er straks mee wegloopt!
Alleen beide opa's en oma's mogen er van mij meteen bij etc, maar ook die moete eerst even wachten met vasthouden enzow, gezien ik toch meteen wil aanleggen als dat gaat lukken, en hopelijk genieten

Vandaag is vriendlief jarig, even kijken of ik wat kan poetsen rustig aan, om 17:20 naar de vk, nog even snel een boodschap daarna, eten en visite.
En vriendlief maar hopen dat ik vandaag niet bel van heej schat, het begint

Ohwja, tis volle maan vandaag he dames!

Sukses voor degene voor wie dat invloed zou hebben

Kattenbak doe ik ook niet, dat doet vriendlief terwijl die er echt een hekel aan heeft, vanaf het allereerste begin.
De reptielen doe ik wel, dat kan geen gevaar in de buik, pas erna moet ik erg goed oppassen. Maar ik werkte daar al heel zorgvuldig mee zoals ze ook aanbevelen. Eten bereiden had ik zowieso al een tik mee met kruisbesmetting en alles; dat heb ik sinds school, sinds we bacterienproefjes hadden gedaan
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae