Nee vertel mij is meer over, heb het compleet gemistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:26 schreef Daverz het volgende:
[..]
Echt?
Wist je trouwens al dat Nederland - Italie 3-0 is geworden?
Maak eens een lijstje met het aantal verschillende doelpuntenmakers per landquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
is dit geen mooi lijstje![]()
aantal doelpunten
7 Netherlands
6 Spain
5 Portugal
5 Turkey
4 Croatia
4 Czech Republic
4 Germany
3 Sweden
3 Switzerland
2 Russia
Evert ook op de BBC?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker ja![]()
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBEN!!!
Evert![]()
![]()
Als we met 2-0 winnen kan dat ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef The_Board_Spion het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen kan italie en frankrijk naar huis
quote:
Voor de rest....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ons aller Evert is dan ook onbetaalbaar.
Top scorers4 David Villa - Spainquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje met het aantal verschillende doelpuntenmakers per landDat is nog leuker
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Platini heeft zeker de verkeerde kaarten gekregen.
Tom vergist zich. Bij 3-0 Nederland en een 0-0 Italie is Italie door vanwege de ranking op punten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:39 schreef donpsp het volgende:
Tom zei net, dat Roemenië sowieso door is als zij verliezen, als Italie en Frankrijk gelijk spelen. Maar als Roemenië met 3-0 verliest hebben ze alle 3 hetzelfde doelsaldo toch?
Waarom zijn ze dan door?
Ok. De Romige Roemenen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
Ja ik ook maar dat kan je ook in het wedstrijdtopic zeggen.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een vals volkslied
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Top scorers4 David Villa - Spain
3 Hakan Yakin - Switzerland
3 Lukas Podolski - Germany
2 Arda Turan - Turkey
2 Zlatan Ibrahimović - Sweden
2 Nihat Kahveci - Turkey
2 Wesley Sneijder - Netherlands
1 Michael Ballack - Germany
1 Cristiano Ronaldo - Portugal
1 Deco - Portugal
1 Cesc Fàbregas - Spain
1 Roger Guerreiro - Poland
1 Petter Hansson - Sweden
1 Thierry Henry - France
1 Ivan Klasnić - Croatia
1 Jan Koller - Czech Republic
1 Dirk Kuyt - Netherlands
1 Luka Modrić - Croatia
1 Adrian Mutu - Romania
1 Ivica Olić - Croatia
1 Christian Panucci - Italy
1 Roman Pavlyuchenko - Russia
1 Pepe - Portugal
1 Jaroslav Pla¨il - Czech Republic
1 Ricardo Quaresma - Portugal
1 Raul Meireles - Portugal
1 Arjen Robben - Netherlands
1 Semih Şentürk - Turkey
1 Libor Sionko - Czech Republic
1 Darijo Srna - Croatia
u vraagt wij draaien
Die zingt alleen "viva RMS".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Kent De Zeeuw het nog niet na al die kwalificatiepotjes
Zij zongen tenminste met hun volkslied mee.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef crv het volgende:
priiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]THE MATCH HAS STARTED [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze werken te minstequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
3 Marokkanen op een rij:
1. Boula
2. Van Persie
3. Afellay²
v. Persie is moslim maar geen marokkaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
3 Marokkanen op een rij:
1. Boula
2. Van Persie
3. Afellay²
Alleen Heitinga en Robben deden mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef latin_LiZzY het volgende:
Wie zongen er niet mee? Sorry zat op toilet
Aleen heitinga zongquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef latin_LiZzY het volgende:
Wie zongen er niet mee? Sorry zat op toilet
En De Cler.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen Heitinga en Robben deden mee.
Huh? Van der Sar niet eens? Huntelaar ook niet? Wat een lijersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef BB-King het volgende:
Alleen Robben, De Cler, Bouma en Heitinga zongen het Wilhelmus mee...
Sarremans ligt op de bank.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Huh? Van der Sar niet eens? Huntelaar ook niet? Wat een lijers
quote:
van der sar speelt niet schatjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Die zong vast wel mee, maar die zat op de bank.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Daarom kan je ook niet echt spreken van een B-team.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef TC03 het volgende:
Toch nog wel een aardig team hoor, voor een B-elftal.
Wie niet springt die is een jood.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:46 schreef Cahir het volgende:
Wat zingt het publiek nou?
nee, maar hij heeft het best zwaar, veel meldingen van uw locatie is niet goed en dan doet hij het weerquote:
Ik vond Huntelaar altijd al een onsympathieke neusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zong vast wel mee, maar die zat op de bank.
Valt me wel tegen van Huntelaar ja, terecht dat Ruudje onze nummer 1 spits is.
En ik wil dus net posten dat ik de blauwe sokken nu al mis...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Geheel in het oranje is toch mooier dan die suffe blauwe sokken
Snap echt niet wat iedereen daar zo erg aan vindt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Geheel in het oranje is toch mooier dan die suffe blauwe sokken
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En ik wil dus net posten dat ik de blauwe sokken nu al mis...
ik okquote:
Ziet er gewoon niet uit. lelijke kleur blauw.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat iedereen daar zo erg aan vindt...
Als ze horen dat Frankrijk of Italië voor staan, komen ze wel denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik had Roemenie veel agressiever verwacht
(tot nu toe dan, tis nog maar 5 minuten)
iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef popolon het volgende:
Helemaal in 't oranje, bah wat lelijk is het toch.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:53 schreef IQM het volgende:
Je mist toch spelers als Van der Vaart en Sneijder, hè...
Ja...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:53 schreef IQM het volgende:
Je mist toch spelers als Van der Vaart en Sneijder, hè...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
idd
Daarnaast staat er gewoon een zuigelftal op het veld.
herhalingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:56 schreef Becherovka het volgende:
FUCK ze zenden de herhaling Italie - Frankrijk uit hier in plaats van de wedstrijd van NL. Ik word gek hier!Snel naar een lokale sportbar ofzo!
http://ek2008.nos.nl/live/livedubbelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:56 schreef Enslaved het volgende:
Wie spelen er? Teletekst is voor homo's en heb de 1e minuut gemist
Of je kijkt ff links boven in beeldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:56 schreef Enslaved het volgende:
Nederlandse antillen - Roewandaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of je kijkt ff links boven in beeld
hihi dan moet er ook wat spannends gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef Lindytje het volgende:
Dat commentaar... wat kan mij het nou verrekken wie er aan de bal is... vertel eens iets spannends!!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja Nederland tegen Roemenie ja,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lobont,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:56 schreef Enslaved het volgende:
Hij bedoelt welke spelers, vrouw.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik dacht cocaine te horen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef IQM het volgende:
Ze zingen geen 'campione', zingen geen 'kampioenen', maar iets wat op 'kampi-ienen' lijkt.
Heeft ie idd gelijk in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef Klopkoek het volgende:
Jack van Gelder op de radio: "dit doet denken aan het Nederlands elftal tijdens de kwalificatie"
Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef Klopkoek het volgende:
Jack van Gelder op de radio: "dit doet denken aan het Nederlands elftal tijdens de kwalificatie"
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef Klopkoek het volgende:
Daar heb jij weer een punt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan moet er ook wat spannends gebeuren
inderdaad, ik ben inmiddels overgeschakeld naar FRA-ITA.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:00 schreef pekel het volgende:
Nu weten we ook hoe de Duitsers zich voelen bij een wedstrijd van hun team.
Sukkel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:02 schreef VonHinten het volgende:
De Cler![]()
Die komt bij TOP Oss nog niet aan de bak.
Omdat ie het spel van de wedstrijd tegen Italië niet meer kan herhalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:03 schreef cultheld het volgende:
Zou Engelaar niet balen dat ie weer wordt opgesteld terwijl de Schalke-transfer nog niet is afgerond?
rood is niet goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jip en janneke uitleg erbijgeweldig
Hij zou wel moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jip en janneke uitleg erbijgeweldig
Ik chargeer natuurlijk een beetje, maar ik zie niet in waarom Engelaar 8 miljoen euro waard zou moeten zijn. Simons is 10 keer beter, en kostte slechts 5 miljoen euro.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie het spel van de wedstrijd tegen Italië niet meer kan herhalen?
Definieer 'het begin'. Speelt al twee seizoen goed bij Twente en ook in de voorbereiding was hij sterk. Tegen Italië erg goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:05 schreef Devious69 het volgende:
Ik heb Engelaar vanaf het begin maar niet echt goed gevonden ofso.
[..]
Hij zou wel moeten.
anders krijgen ze weer klachten dat ze het niet snappen
Komt van Sylvie's nieuwe parfumlijn.quote:
MWHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!@12112132 ::d:d:sa d:sda:dAd:s:D:Dquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt van Sylvie's nieuwe parfumlijn.
kan ze weer fijn gaan winkelen, in de kindermaten winkelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt van Sylvie's nieuwe parfumlijn.
quote:
Kies maarquote:bout (dem; bouten)
1 rechte staaf die van een schroefdraad is voorzien, waarop een moer geschroefd kan worden
2 soldeerbout
3 strijkijzer
4 poot boven de knie, van een geslacht stuk vee of van wild, van gevogelte enz.
5 (jacht) eend
6 grendel
Dat denk ik ook!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:09 schreef draculettetje het volgende:
ik denk dat roemenie er het eerst 1 in trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |