quote:
van der sar speelt niet schatjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Huh? Van der Sar niet eens? Huntelaar ook niet? Wat een lijers
Die zong vast wel mee, maar die zat op de bank.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Huh? Van der Sar niet eens? Huntelaar ook niet? Wat een lijers
Daarom kan je ook niet echt spreken van een B-team.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef TC03 het volgende:
Toch nog wel een aardig team hoor, voor een B-elftal.
Wie niet springt die is een jood.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:46 schreef Cahir het volgende:
Wat zingt het publiek nou?
nee, maar hij heeft het best zwaar, veel meldingen van uw locatie is niet goed en dan doet hij het weerquote:
Ik vond Huntelaar altijd al een onsympathieke neusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zong vast wel mee, maar die zat op de bank.
Valt me wel tegen van Huntelaar ja, terecht dat Ruudje onze nummer 1 spits is.
En ik wil dus net posten dat ik de blauwe sokken nu al mis...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Geheel in het oranje is toch mooier dan die suffe blauwe sokken
Snap echt niet wat iedereen daar zo erg aan vindt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Geheel in het oranje is toch mooier dan die suffe blauwe sokken
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En ik wil dus net posten dat ik de blauwe sokken nu al mis...
ik okquote:
Ziet er gewoon niet uit. lelijke kleur blauw.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat iedereen daar zo erg aan vindt...
Als ze horen dat Frankrijk of Italië voor staan, komen ze wel denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik had Roemenie veel agressiever verwacht
(tot nu toe dan, tis nog maar 5 minuten)
iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef popolon het volgende:
Helemaal in 't oranje, bah wat lelijk is het toch.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:53 schreef IQM het volgende:
Je mist toch spelers als Van der Vaart en Sneijder, hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |