Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
Dit is diep triest. Echt diep gewoon.
Ik hoop dat ie je auto met stenen bewerkt. En dat jij in een rolstoel komt, overigens.
Dat zou een hoop verklaren jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
Ik hoop dat je ruitjes goed verzekerd zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
Die Suzuki Alto is niet zoveel waard als dat je denkt, hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
Wat ben jij nou weer voor een autist?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:04 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ruitjes goed verzekerd zijntering sukkel
Mods, mag dit weg? Een goatse is nog smakelijkerquote:
met een multiplaquote:
Jij bent duidelijk geboren als een ouwe lul.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een autist?
Hoe kunnen jullie mij nou geen gelijk geven hierin? Het is toch overduidelijk dat die knapen 1. niet moeten voetballen op een PARKEERTERREIN en 2. niet brutaal moeten gaan doen tegen mensen die hun auto op een PARKEERTERREIN zetten? Het waren overigens pubers van veertien jaar oud, geen onschuldige kleutertjes hoor.
+ je mag de bestuurder anaal uitwonen met een ijzeren stangquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]dan verdien je het om je auto kapot getrapt te krijgen
Ik hoop dat ze je auto van het terrein af takelen. En daarnaast vele boetes gewenst, botkankerdebiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie mij nou geen gelijk geven hierin? Het is toch overduidelijk dat die knapen 1. niet moeten voetballen op een PARKEERTERREIN en 2. niet brutaal moeten gaan doen tegen mensen die hun auto op een PARKEERTERREIN zetten? Het waren overigens pubers van veertien jaar oud, geen onschuldige kleutertjes hoor.
Jij bent de autist. Die kinderen waren alleen aan het spelen, lamlulquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef AnalQueen het volgende:
Wat een wereldvreemden zitten er toch op dit forum, wat een hoop mensen zonder ruggegraat. Jullie hadden allemaal braaf jullie auto ergens anders neergezet? Zodat hun lekker verder kunnen gaan voetballen op het PARKEERTERREIN en jij 50 meter extra kon gaan lopen? DAN ben je pas triest.
Lopen is blijkbaar taboe als een auto hebt? lolquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef AnalQueen het volgende:
Wat een wereldvreemden zitten er toch op dit forum, wat een hoop mensen zonder ruggegraat. Jullie hadden allemaal braaf jullie auto ergens anders neergezet? Zodat hun lekker verder kunnen gaan voetballen op het PARKEERTERREIN en jij 50 meter extra kon gaan lopen? DAN ben je pas triest.
nnee wij hebben geen multipla , dus voor onze auto's hadden de kinderen respect gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef AnalQueen het volgende:
Wereldvreemd als je je druk maakt en een topic gaat openen over het feit dat je als je toegaf aan het kind als je je auto ging verzetten en daardoor VIJFTIG meter moest lopen? Nehh. Dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef AnalQueen het volgende:
ow het waren marokanen dan veranderd hetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
Misschien had ik het woord kinderen niet gemoeten gebruiken, maar pubers. Dat zou verklaren waarom er zo vreemd wordt gereageert in dit topic. Als ik had gezegd dat het marokkanen waren dan stond natuurlijk iedereen achter me, stelletje hypocrieten.
nee hoor met je multiplaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
Misschien had ik het woord kinderen niet gemoeten gebruiken, maar pubers. Dat zou verklaren waarom er zo vreemd wordt gereageert in dit topic. Als ik had gezegd dat het marokkanen waren dan stond natuurlijk iedereen achter me, stelletje hypocrieten.
Je moet gewoon niet denken dat de hele wereld om jou draait. Aftandse Klapaustistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef AnalQueen het volgende:
vuige discriminantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
Ga je multipla wassenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
Nee hoor, gore hufter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
Jij moet gewoon eens nadenken bij wat je doet mannetje. Erg laag gedrag wat jij hier vertoondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef AnalQueen het volgende:
Jezus zeg, nou laten we vooral met zijn allen toegeven aan de opgeschoten jongeren in onze samenleving. Dat ze onze parkeertereinnen en alle andere faciliteiten maar snel in mogen nemen. Tenminste, zo denken jullie er blijkbaar over.
nee vuige autist gewoon niet met je leleke multipla een pot voetbal verstoren, van mij part steken ze je "auto" in de fik met je graf gedragquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef AnalQueen het volgende:
Jezus zeg, nou laten we vooral met zijn allen toegeven aan de opgeschoten jongeren in onze samenleving. Dat ze onze parkeertereinnen en alle andere faciliteiten maar snel in mogen nemen. Tenminste, zo denken jullie er blijkbaar over.
ik vind jou echt foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef AnalQueen het volgende:
houd je bek manquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef AnalQueen het volgende:
Ik krijg nu meer het idee dat jullie het eigenlijk wel met mij eens zijn, maar hier gewoon zitten te trollen om mij te irriteren. Ik kan mij gewoon niet indenken dat er ook maar één zichzelf respecterend persoon is die over zich heen laat lopen door zo'n brutale aap.
En wat de fuck is een multipla?
de auto waarin je rijdtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef AnalQueen het volgende:
Ik krijg nu meer het idee dat jullie het eigenlijk wel met mij eens zijn, maar hier gewoon zitten te trollen om mij te irriteren. Ik kan mij gewoon niet indenken dat er ook maar één zichzelf respecterend persoon is die over zich heen laat lopen door zo'n brutale aap.
ga toch een ei koken johquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Precies, dit ding:quote:
echtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef AnalQueen het volgende:
Ze zouden jullie beide moeten lynchenquote:
dat heeft meer stijl dan een multiplaquote:
Al die anderen zitten je maar te treiteren en anders zijn ze gewoon niet goed bij hun hoofd.quote:
Puike Paint!quote:
Het is dus jouw kloonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al die anderen zitten je maar te treiteren en anders zijn ze gewoon niet goed bij hun hoofd.
1. Hij vraagt het niet netjes, hij beveeltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
echt. fucking hell doe wat aan je zelf knaapje van 14 uitschelden omdat hij iets netjes vraagt. omdat jij een auto hebt en dus volwassener moet je een kind nog je gelijk geven en daar voor door het lint te gaan. Gewoon volwassen zeggen dat ze ergens anders gaan voetballen. of je parkeert je auto gewoon aan de zijkant van de parkeerplek dan vind ik je nog meer het mannetje. dat je je auto even een stukje uit het terrein zet zodat de jochies hun ek-tje kunnen naspelen.
kleuter
tssk tssk tsskquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
1. Hij vraagt het niet netjes, hij beveelt
2. Ik legde in eerste instantie uit dat dit een parkeerterrein is, maar hij begon meteen te dreigen
3. Er was verder niet zoveel plek daar
4. Sterf aan aids, wereldvreemde loser
ja nu kan je echt de tering krijgen met je laatste regel tering mongolioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
2. Ik legde in eerste instantie uit dat dit een parkeerterrein is, maar hij begon meteen te dreigen
En dan ook meteen gaan schelden he, wat een aso ben jij zeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Zal TS echt van wakker liggen, dat 'ie van jou de tering krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ja nu kan je echt de tering krijgen met je laatste regel tering mongolio
ts heeft een multiplaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal TS echt van wakker liggen, dat 'ie van jou de tering krijgt.
mja dan kun je je af gaan vragen ligt dat dan aan iedereen of.......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar iedereen haat mij ook.
Niet aan mij iigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan kun je je af gaan vragen ligt dat dan aan iedereen of.......
quote:
en je multiplaquote:
Nee, maar ik zou als ik dat jochie was net zo min stoppen met het voetballen als een blijkbaar al net zo'n brutale aap mij dat beveelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt?
Klopt, maar bij gebrek aan een fatsoenlijk veldje (de meesten liggen vol met hondenstront) is een parkeerplaats een goed alternatief.quote:Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld?
Ga toch op een eiland wonen, dan kun je daar lekker doen alsof je de enige op deze wereld bent.quote:Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:49 schreef AnalQueen het volgende:
Ik ga even wat anders doen, ik vind het niet meer gezellig zo.
Hulde aan je moeder die een miskraam heeft opgevoedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hulde aan je moeder die een miskraam heeft opgevoed
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij blijft goed, wordt ook niet oud ofzo
waar staat je roestbak zal ik er paar deuken bij knallen. Ruitje er ook maar meteen uitrossen??quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:11 schreef Myers het volgende:
Eens, ze moeten oprotten bij auto's. Zelf ook al eens bal er tegenaan gehad, en bij m'n zus zit er nu een deuk in doordat er zo'n kutblaag een bal tegenaan schoot.
Waar staat jouw roestbak? Zullen we die dan ook maar even onder handen nemen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar staat je roestbak zal ik er paar deuken bij knallen. Ruitje er ook maar meteen uitrossen??
Eenschquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]dan verdien je het om je auto kapot getrapt te krijgen
Moet je doen dwaas!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waar staat jouw roestbak? Zullen we die dan ook maar even onder handen nemen?
Effe die bak van je op kratjes zettenquote:
Je lijkt me er in ieder geval dom genoeg voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je denkt serieus dak mn adres door heel fok heen schreeuw. RIGHT
Ik dacht al meer aan een Daihatsu Cuore/Move of zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef peopjantje het volgende:
kutkoter zijn de laatste tijd zo arrogant dat ze denken dat ze de snikkel van de paus zijn met hun bijdehande opmerkingen...maar ik hou van kinderen...!
leuk plaatje, alleen is het "eens" ipv "is"...quote:
Ach, die romantisering van de samenleving.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
echt. fucking hell doe wat aan je zelf knaapje van 14 uitschelden omdat hij iets netjes vraagt.
Idd, maar als het helemaal leeg is, is het geen probleem. Dan slopen ze geen auto's ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef Devlinsect het volgende:
Kinderen horen niet te voetballen op een parkeerplaats. Punt.
ik zeg geniale uitdrukking...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, al kun je zo'n blaagje natuurlijk ook anders aanpakken.
Leg hem in vriendelijke taal uit dat voetballen tussen de auto's niet leuk is, niet handig en potentieel schade veroorzaakt.
Vervolgens haal je rustig je mes uit je handschoenenvakje en steek je die kutbal lek.
Nergens voor nodig je zo op te winden.
Opsouten, kutnewbie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Cool, ik ben nieuw hier bij welke kant moet ik me aansluiten om vrienden te maken xD
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Cool, ik ben nieuw hier bij welke kant moet ik me aansluiten om vrienden te maken xD
zo'n reactie na zo'n kutkickquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
De baggerploeg vs. TS, wordt nog een leuk topic.
Verder heeft TS natuurlijk gelijk, en mag de baggerploeg een trein koppen, maar dat terzijde.
real heroes are misunderstoodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef Maisnon het volgende:
Oh had niet gezien dat ie gekickt was. En trouwens PeZu is wel een held.
Bij de verkeerde kant, en nu weg wezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Post je tieten, en anders die van je vriendin of zus(je)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |