ga toch een ei koken johquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Precies, dit ding:quote:
echtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef AnalQueen het volgende:
Ik krijg nu meer het idee dat jullie het eigenlijk wel met mij eens zijn, maar hier gewoon zitten te trollen om mij te irriteren. Ik kan mij gewoon niet indenken dat er ook maar één zichzelf respecterend persoon is die over zich heen laat lopen door zo'n brutale aap.
En wat de fuck is een multipla?
Ze zouden jullie beide moeten lynchenquote:
dat heeft meer stijl dan een multiplaquote:
Al die anderen zitten je maar te treiteren en anders zijn ze gewoon niet goed bij hun hoofd.quote:
Puike Paint!quote:
Het is dus jouw kloonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al die anderen zitten je maar te treiteren en anders zijn ze gewoon niet goed bij hun hoofd.
1. Hij vraagt het niet netjes, hij beveeltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
echt. fucking hell doe wat aan je zelf knaapje van 14 uitschelden omdat hij iets netjes vraagt. omdat jij een auto hebt en dus volwassener moet je een kind nog je gelijk geven en daar voor door het lint te gaan. Gewoon volwassen zeggen dat ze ergens anders gaan voetballen. of je parkeert je auto gewoon aan de zijkant van de parkeerplek dan vind ik je nog meer het mannetje. dat je je auto even een stukje uit het terrein zet zodat de jochies hun ek-tje kunnen naspelen.
kleuter
tssk tssk tsskquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
1. Hij vraagt het niet netjes, hij beveelt
2. Ik legde in eerste instantie uit dat dit een parkeerterrein is, maar hij begon meteen te dreigen
3. Er was verder niet zoveel plek daar
4. Sterf aan aids, wereldvreemde loser
ja nu kan je echt de tering krijgen met je laatste regel tering mongolioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
2. Ik legde in eerste instantie uit dat dit een parkeerterrein is, maar hij begon meteen te dreigen
En dan ook meteen gaan schelden he, wat een aso ben jij zeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Zal TS echt van wakker liggen, dat 'ie van jou de tering krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ja nu kan je echt de tering krijgen met je laatste regel tering mongolio
ts heeft een multiplaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal TS echt van wakker liggen, dat 'ie van jou de tering krijgt.
mja dan kun je je af gaan vragen ligt dat dan aan iedereen of.......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar iedereen haat mij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |