Als je 14 jaar fractievoorzitter bent van een linkse partij als de SP denk ik dat je gaat geloven in je eigen waanzin en dan kan zelfs een EU een liberaal bolwerk worden in die eigen mistige gedachtes.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Chewie het volgende:
Toch te gek voor woorden dat er serieus partijen en mensen zijn die ook maar iets liberaals denken te vinden bij de EU
Want burgemeester hebben superveel machtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef Ziggenmufter het volgende:
Jan zal over een paar maanden wel burgemeester worden van een 1 of ander rood dorp. Kan hij daar de bevolking terroriseren met zijn managementstijl.
Denk het niet. Zo'n zware ketting om zijn nek laat zijn herniarug vast niet toe.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef Ziggenmufter het volgende:
Jan zal over een paar maanden wel burgemeester worden van een 1 of ander rood dorp. Kan hij daar de bevolking terroriseren met zijn managementstijl.
Communisme is fout.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef koen_pijl het volgende:
wat is er zo fout aan sp?
Dat jij totaal niet op de hoogte bent wat nu liberaal betekend is me wel duidelijk maar alsjeblieft leg uit, kan ik mischien weer een keertje lachen na dit droevige bericht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De EU is ook een liberaal project. Kun je niet omheen.
Met Agnes Kant aan het roer zit dat er dik in.quote:
Herverdelingspolitiek... wacht ff dat is nieuw voor me.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef Reya het volgende:
Sommige Europese regelingen hebben een liberale wind door de EU-landen laten waaien, maar de EU is toch vooral weer een extra bestuurslaag, extra ambtenaren, extra regels en hier en daar herverdelingspolitiek van de oude snit. Echt liberaal zou ik het zeker niet noemen.
De reacties zijn van een erg treurig niveau.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:01 schreef Reya het volgende:
Wat een reacties weer; waar is het respect voor een man die deels eigehandig een hele partij heeft opgebouwd, bijna vijftien jaar in de Kamer zit en - ondanks zijn soms wat populistische stijl - veel inhoudelijke bijdragen heeft gepleegd?
Dat dus. Zijn gedachtes ondersteunde ik dus ook niet echt nee, maar als politicus was hij toch redelijk vaak een verademing tussen de vele grijze muizen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef pfaf het volgende:
Toch een icoon uit de Nederlandse politiek die afscheid neemt. Ik mocht z'n ideologien niet, maar het wsa een puike politicus.
Met Van Bommel aan het roer gaat de partij regelrecht de afgrond in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met Agnes Kant aan het roer zit dat er dik in.
Ik wil wel de Internationale op mijn viool spelen terwijl de kist daalt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Klopkoek het volgende:
Voor deze dag een eerbetoon aan deze fantastische politicus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wil wel de Internationale op mijn viool spelen terwijl de kist daalt.
CDA ben ik bang. Die rattige conservatieve partij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef Oud_student het volgende:
Stemmenverlies en onenigheid binnen de partij lijken mij onvermijdelijk.
De vraag is: waar gaan de stemmen heen:
PvdA? Nee, die verliest ook
GL? Nee, te elitair voor de gemiddelde SP'er
Dus naar TON en Wilders?
Programmapunten:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:02 schreef Scaurus het volgende:
Met de SP op haar einde komt nu de weg vrij voor een Conservatieve Partij. Bart Jan Spruyt for president!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wil wel de Internationale op mijn viool spelen terwijl de kist daalt.
Als jij dat al trollen noemt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@ Klopkoek: kappen met dat getroll.
Onvoorstelbaar, wat een tiran was hij toch. Zouden die SP-fractieleden dit nou lekker hebben gevonden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef Klopkoek het volgende:
en kapitalisme ook.. your point is?quote:
Mooi een reactie gecopy-paste muggenzifter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, wat een tiran was hij toch. Zouden die SP-fractieleden dit nou lekker hebben gevonden?
Die PARTEI hat immer recht!!!!!!
Marijnissen een begaafd debater?quote:
De burelen? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ziggenmufter die doordrong tot de burelen van de SP> interessant.
Waarom ben je er dan zo van overtuigd dat hij zonder camera's een lul is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
De burelen? Dacht het niet.
Is Marijnissen trouwens de eerste communist die zijn macht overdraagt zonder daarbij te overlijden?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef Ziggenmufter het volgende:
Is Marijnissen trouwens de eerste communist die zijn macht overdraagt zonder daarbij te overlijden?
Ja die vormen het permanente bestuur he die bij alle vergaderingen aanwezig zijn. Daaromheen heb je nog een stuk of 10 andere bestuursleden met minder macht ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef Hexagon het volgende:
In ieder geval is de SP gestuurd door een klein clubje partijbaronnen, oftewel Jan Marijnissen en zijn oude vrienden (Tiny Kox, Jan de Wit, Remi Poppe, Hans van Heijningen, Nico Heijmans etc.) dat zich door de partijstructuur in de praktijk een onaantastbare machtspositie heeft. De nieuwe leider zal hoe dan ook naar hun pijpen moeten dansen en van Jan zijn ze nog lang niet af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |