SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wat namen in die nog niet hier genoemd waren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
De waarzegster... die speelde ook de rol van het blauwe hulpje op de planeet tig duizend jaar in de toekomst waar ze de Master tegen kwamen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:17 schreef Breuls het volgende:
Overigens, quizvraagje: in de laatste drie afleveringen van dit seizoen spelen zeker drie actrices die al eerder in Doctor Who een andere rol speelden. Wie weet wie?
Chipo Chung. Da's 1. De andere twee zijn redelijk bekend, dus die moet je ook kunnen weten zonder op Wikipedia te spieken.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De waarzegster... die speelde ook de rol van het blauwe hulpje op de planeet tig duizend jaar in de toekomst waar ze de Master tegen kwamen.
(Heb ik uit Confidential hoor)
Freema natuurlijk. Speelde een Torchwood 1-medewerker. Later is het verhaal gemaakt dat dit de nicht van Martha was oid.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Chipo Chung. Da's 1. De andere twee zijn redelijk bekend, dus die moet je ook kunnen weten zonder op Wikipedia te spieken.
Kuch...ik weet nergens van hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:07 schreef Breuls het volgende:
Slitheen. Slytherin hoort bij een ander Brits fantasyproduct.
Twee dingen:quote:Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef deGVR het volgende:
Wat gaat er toch gebeuren met die 'verdwijnende bijen' referentie steeds?
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. De bijen verdwijnen echt. Niet in Doctor Who, echt. Het heet Colony Collapse Disorder.
2. Het is een van de referenties naar de finale. Het schijnt in fictie ook wel zo te zijn dat "als de bijen verdwijnen, de wereld verdoemd is", maar ik heb het opgegeven daar een referentie van te vinden. Geen idee meer dus waar ik dat vandaan heb. RTD noemde het iig in DWC als een van de arc--dingetjes.
http://rossignol.cream.org/?p=588quote:It seems like the plot of a particularly far-fetched horror film. But some scientists suggest that our love of the mobile phone could cause massive food shortages, as the world’s harvests fail.
They are putting forward the theory that radiation given off by mobile phones and other hi-tech gadgets is a possible answer to one of the more bizarre mysteries ever to happen in the natural world - the abrupt disappearance of the bees that pollinate crops. Late last week, some bee-keepers claimed that the phenomenon - which started in the US, then spread to continental Europe - was beginning to hit Britain as well.
…
The implications of the spread are alarming. Most of the world’s crops depend on pollination by bees. Albert Einstein once said that if the bees disappeared, “man would have only four years of life left”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No escape from reality
Ben benieuwd hoe Jack op Rose en de Doctor reageerdquote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Breuls het volgende:
En dat is 3.Ik ben trots op jullie.
(RTD heeft overigens aangegeven dat Gwyneth en Gwen niets met elkaar te maken hebben.)
Hoeveel Torchwood 3 medewerkers hebben straks the Doctor ontmoet?
Vier.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Breuls het volgende:
...
Hoeveel Torchwood 3 medewerkers hebben straks the Doctor ontmoet?
Maar speelde hij toen ook de rol van Toshiko? Of was het alleen dezelfde acteur?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Vier.
Jack (uiteraard)
Gwen
Ianto
Toshiko (Was in het 1e seizoen in een aflevering te zien. Ik herinner me iets met een big.)
Toshiko is een meisjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar speelde hij toen ook de rol van Toshiko? Of was het alleen dezelfde acteur?
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Tja, de Slitheen beginnen ze mee. Argh! Het is wel duidelijk een tienerserie, maar niet kinderachtig. Geen Nickleodeontoestanden. Het blijft de BBCquote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Breuls het volgende:
Als het niet te kinderachtig is wil ik het graag weten, want dan ga ik ook wel effe kijken.
God ik ben wel lekker aan het kutten met namen. Nu was ik weer in de war met Ianto. Die namen klinken me allebei altijd aziatisch in de oren.quote:
Er is ook nog een special (aflevering 0). Ik heb nu net het eerste seizoen binnen. Maar eerst even Torchwood seizoen 2 kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Tja, de Slitheen beginnen ze mee. Argh! Het is wel duidelijk een tienerserie, maar niet kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het fragment is hier ook los te zien, met iets meer seconden beeld:
En bovenstaande filmpjes kwam ik tegen terwijl ik eigenlijk naar deze zocht, de trailer die de laatste paar afleveringen van S4 aankondigde:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Catherine Tate is donderdag overigens te gast bij Graham Norton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Radio Times bevestigt dat het de Daleks zijn die de planeten gestolen hebben. The Doctor schijnt bovendien niet aanwezig te zijn om te helpen...
» Donna's toekomst bereikt een 'terrible climax'. Is ep13 haar "Journey's End"?
1 2 3 4 5 6 7 8 | Agatha Christie! I was talking about you the other day, I said "I bet she's brilliant". I'm the Doctor, this is Donna. Ahh, I love your stuff, what a mind! You fooled me every time, well, almost every time, well, once or twice, well, once. But it was a good once! |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar al die Daleks in seizoen 1 ineens vandaan kwamen.
Als die planeten echt goed verstopt zijn kan the Doctor dus ook genoeg reden hebben gehad om te denken dat hij de laatste Time Lord was, terwijl dat misschien niet eens echt zo is.
Het zou, productiematig, betekenen dat RTD aan Moffat teruggeeft wat hij de serie ontnam toen hij de boel in 2005 herstartte: een thuiswereld voor the Doctor.
Is dat een heel gek idee van mij?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik ga er vanuit een enkele... aangezien dit al een beetje het vervolg is van de vorige aflevering.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef cptmarco het volgende:
is de aflevering van vanavond een enkele of de eerste van een dubbele aflevering...? Dan kan ik mij daar al vast geestelijk op voorbereiden...
Vanavond is deel 1 van de tweedelige seizoensfinale. Je krijgt gegarandeerd een "to be continued" aan het einde. Echter was Turn Left al een beetje een inleiding, dus je zou kunnen twisten of het eigenlijk deel twee van een driedelig verhaal was, zoals vorig seizoen. (Aan de andere kant, het verband tussen Turn Left en ep12 is misschien beter te vergelijken met het verband tussen The Poison Sky en the Doctor's Daughter: het verhaal sluit niet aan, maar het einde van de een is een kickstart naar de andere.)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef cptmarco het volgende:
is de aflevering van vanavond een enkele of de eerste van een dubbele aflevering...? Dan kan ik mij daar al vast geestelijk op voorbereiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:34 schreef Breuls het volgende:
Een paar notes uit het Radio Times artikel over ep12:Bovenstaande omschrijving ziet er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | What are you talking about? are you just talking rubbish? Do you know him or don't you? THE DOCTOR Donna! Quiet, I'm working. DONNA Sorry. RIVER Donna? You're Donna, Donna Noble. DONNA Yeah... why? RIVER I do know the Doctor, but in the future. His personal future. DONNA So, why don't you know me? Where am I in the future? RIVER (stares) THE DOCTOR Okay, I've got a live one! |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
nee dacht ik ook maar ik dacht dat ie rose zou exterminaten...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:05 schreef wdn het volgende:
Overigens! Toen Rose en Doctor naar elkaar toerenden had ik zoiets van: en nu komt er een dalek tussen![]()
Was ik de enige die dit dacht?
nee, je was niet de enige. Ik wist het ook wel. Echt zo'n cliche. maar dat hij geraakt zou worden..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:05 schreef wdn het volgende:
Overigens! Toen Rose en Doctor naar elkaar toerenden had ik zoiets van: en nu komt er een dalek tussen![]()
Was ik de enige die dit dacht?
Die gedachte kwam ook in mij op, om de aarde en alle andere planeten weer terug te krijgen op hun eigen plek te krijgen moet de tijd weer een seconde worden teruggedraaid.. alleen hou je dan ook misschien weer 2 Donna's over.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:01 schreef Bensel het volgende:
iets zegt me dat tennant terugkomt in deze finale. waarom? heel simpel: Dalek kahn heeft de timelock van de timewar kunnen doorbreken. Iets zegt mij, dat oude grenzen volgend aflevering gebroken gaan worden, en dat the Doctor in z'n eigen timeline kan gaan zitten kloten
David Tennant denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:05 schreef IrfieJ het volgende:
wie wordt de nieuwe doctor? iemand die al een gokje durft te wagen?
Ik zat/zit echt helemaal te gillen en te schreeuwen en te stuiteren. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hou van de doctor, echtquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat/zit echt helemaal te gillen en te schreeuwen en te stuiteren. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hou van de doctor, echt.
Kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat/zit echt helemaal te gillen en te schreeuwen en te stuiteren. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hou van de doctor, echt.
Kan me ook voorstellen dat ze dat super geheim proberen te houden, 't is wel een heel grote spoiler (hoewel het al wel een beetje bekend was dat er een dood zou gaan)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:20 schreef Roksx het volgende:
Ik sprong bijna in m'n televisie.
Alleen ben ik ook bang dat Tennant volgende week gewoon weer te zien is.. er zouden toch wel geruchten geweest zijn als dat niet zo was?
Eigenlijk hebben we recht op een nieuwe doctor, als is het maar voor 1 aflevering.
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daarbij is de Tennant al een keer eerder in zichzelf veranderd. (of was dat Ecclestone?)
Supergaaf. Lekker lang, niks afraffelen, gewoon het hele verhaal vertellen. Ik ben nog meer excited dan ik de afgelopen zeven dagen al was.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:17 schreef wdn het volgende:
Oh volgende week is een 65 min episode
Ze starten eerder met de uitzending dus niet vergeten!
Dat zij een of ander supergeheim netwerk heeft vond ik wat lame, maar Mr. Copper heeft 't gemaakt (als ik het goed begreep) en die is niet-aards (hij kwam van de Titanic). Haar speech vond ik bij haar passen. Het feit dat ze zonder morren de Daleks 'binnenliet' vond ik bij haar karakter en wat ze in de eerste serie heeft meegemaakt, passen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond alleen die speech van Harriet Jones een tikje te lang, de wereld wordt half vernietigd en zij neemt nog even flink de tijd om alles even uit te leggen.
Ik vond het geweldig om de karakters bij elkaar te zien komen. Vooral Rose die Martha niet herkent, want ja, die hebben elkaar nou eenmaal nooit ontmoet.quote:Overigens ook wel grappig dat Donna ook meteen verliefd werd op Jack en de Doctor toen "Don't!" zei.
Die ene vent zijn reaktie over dat hij de dalek bestuurde die de doctor mocht neerschietenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:42 schreef Breuls het volgende:
Het audiocommentaar deze week is van de Dalek operators en de Dalek voice: Nick Briggs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |