Vier.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Breuls het volgende:
...
Hoeveel Torchwood 3 medewerkers hebben straks the Doctor ontmoet?
Maar speelde hij toen ook de rol van Toshiko? Of was het alleen dezelfde acteur?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Vier.
Jack (uiteraard)
Gwen
Ianto
Toshiko (Was in het 1e seizoen in een aflevering te zien. Ik herinner me iets met een big.)
Toshiko is een meisjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar speelde hij toen ook de rol van Toshiko? Of was het alleen dezelfde acteur?
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Tja, de Slitheen beginnen ze mee. Argh! Het is wel duidelijk een tienerserie, maar niet kinderachtig. Geen Nickleodeontoestanden. Het blijft de BBCquote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Breuls het volgende:
Als het niet te kinderachtig is wil ik het graag weten, want dan ga ik ook wel effe kijken.
God ik ben wel lekker aan het kutten met namen. Nu was ik weer in de war met Ianto. Die namen klinken me allebei altijd aziatisch in de oren.quote:
Er is ook nog een special (aflevering 0). Ik heb nu net het eerste seizoen binnen. Maar eerst even Torchwood seizoen 2 kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Tja, de Slitheen beginnen ze mee. Argh! Het is wel duidelijk een tienerserie, maar niet kinderachtig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het fragment is hier ook los te zien, met iets meer seconden beeld:
En bovenstaande filmpjes kwam ik tegen terwijl ik eigenlijk naar deze zocht, de trailer die de laatste paar afleveringen van S4 aankondigde:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.

Catherine Tate is donderdag overigens te gast bij Graham Norton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Radio Times bevestigt dat het de Daleks zijn die de planeten gestolen hebben. The Doctor schijnt bovendien niet aanwezig te zijn om te helpen...
» Donna's toekomst bereikt een 'terrible climax'. Is ep13 haar "Journey's End"?

| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Agatha Christie! I was talking about you the other day, I said "I bet she's brilliant". I'm the Doctor, this is Donna. Ahh, I love your stuff, what a mind! You fooled me every time, well, almost every time, well, once or twice, well, once. But it was a good once! |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar al die Daleks in seizoen 1 ineens vandaan kwamen.
Als die planeten echt goed verstopt zijn kan the Doctor dus ook genoeg reden hebben gehad om te denken dat hij de laatste Time Lord was, terwijl dat misschien niet eens echt zo is.
Het zou, productiematig, betekenen dat RTD aan Moffat teruggeeft wat hij de serie ontnam toen hij de boel in 2005 herstartte: een thuiswereld voor the Doctor.
Is dat een heel gek idee van mij?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik ga er vanuit een enkele... aangezien dit al een beetje het vervolg is van de vorige aflevering.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef cptmarco het volgende:
is de aflevering van vanavond een enkele of de eerste van een dubbele aflevering...? Dan kan ik mij daar al vast geestelijk op voorbereiden...
Vanavond is deel 1 van de tweedelige seizoensfinale. Je krijgt gegarandeerd een "to be continued" aan het einde. Echter was Turn Left al een beetje een inleiding, dus je zou kunnen twisten of het eigenlijk deel twee van een driedelig verhaal was, zoals vorig seizoen. (Aan de andere kant, het verband tussen Turn Left en ep12 is misschien beter te vergelijken met het verband tussen The Poison Sky en the Doctor's Daughter: het verhaal sluit niet aan, maar het einde van de een is een kickstart naar de andere.)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef cptmarco het volgende:
is de aflevering van vanavond een enkele of de eerste van een dubbele aflevering...? Dan kan ik mij daar al vast geestelijk op voorbereiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:34 schreef Breuls het volgende:
Een paar notes uit het Radio Times artikel over ep12:Bovenstaande omschrijving ziet er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | What are you talking about? are you just talking rubbish? Do you know him or don't you? THE DOCTOR Donna! Quiet, I'm working. DONNA Sorry. RIVER Donna? You're Donna, Donna Noble. DONNA Yeah... why? RIVER I do know the Doctor, but in the future. His personal future. DONNA So, why don't you know me? Where am I in the future? RIVER (stares) THE DOCTOR Okay, I've got a live one! |

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |