Bedacht me ineens dat ik die hier ergens had rondslingeren. Het was Destiny of the Daleks. Hier een paar screenshots:quote:Op zondag 22 juni 2008 21:38 schreef Breuls het volgende:
Weet niet meer welk verhaal het was, maar het was met de 4th Doctor en Romana geloof ik.

Dat is waar ik haar oorspronkelijk van ken. Toen was ze nog Billie zonder achternaam.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:23 schreef Lod het volgende:
Sowieso wel grappig dat ze als tiener een pop-ster is geweest.
Nee, maar volgende week komt de hele hoofdcast langs in DW dus ik wacht het wel effe af.quote:Heeft iemand trouwens ooit een andere spin-off gezien van Doctor Who: The Sarah Jane Adventures?
ik denk niet dat de huidige Rose bad wolf verspreid, maar dat ze dit al voorzag in seizoen 1, en gelijk met het verspreiden van bad wolf naar haar en doctor's verleden, maar ook naar hun persoonlijke toekomst, als waarschuwing voor als er iets ergs dreigt te gebeuren.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:47 schreef Breuls het volgende:
"Bad Wolf" was de seizoensarc van het eerste seizoen: in elke aflevering zat een verwijzing naar die twee woorden, en in de laatste aflevering werd uitgelegd wat het was en waar het vandaan kwam: Rose had in het hart van de TARDIS gekeken en kon the whole of creation zien en deze beinvloeden. Ze gebruikte toen de term Bad Wolf (wat de naam was van een tv-corporatie) en spreidde die door tijd en ruimte, zodat ze op die manier haar (eerdere) zelf een hint gaf dat ze the Doctor moest helpen.
De relevantie van de term in dit seizoen is blijkbaar dat Rose diezelfde term gebruikt om een boodschap naar the Doctor over te brengen.
ik dacht dat dat redelijk logisch was.. hoe anders zou Bad Wolf verspreid zijn door Rose? Die bevind zich nu in een ander universum, laat staan op dezelfde planeet als The doctor in de laatste afleveringquote:Op maandag 23 juni 2008 12:38 schreef Breuls het volgende:
Dat kan ook. If so, dan zal dat nog wel uitgelegd worden (neem ik aan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wat namen in die nog niet hier genoemd waren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
De waarzegster... die speelde ook de rol van het blauwe hulpje op de planeet tig duizend jaar in de toekomst waar ze de Master tegen kwamen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:17 schreef Breuls het volgende:
Overigens, quizvraagje: in de laatste drie afleveringen van dit seizoen spelen zeker drie actrices die al eerder in Doctor Who een andere rol speelden. Wie weet wie?
Chipo Chung. Da's 1. De andere twee zijn redelijk bekend, dus die moet je ook kunnen weten zonder op Wikipedia te spieken.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De waarzegster... die speelde ook de rol van het blauwe hulpje op de planeet tig duizend jaar in de toekomst waar ze de Master tegen kwamen.
(Heb ik uit Confidential hoor)
Freema natuurlijk. Speelde een Torchwood 1-medewerker. Later is het verhaal gemaakt dat dit de nicht van Martha was oid.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Chipo Chung. Da's 1. De andere twee zijn redelijk bekend, dus die moet je ook kunnen weten zonder op Wikipedia te spieken.
Kuch...ik weet nergens van hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:07 schreef Breuls het volgende:
Slitheen. Slytherin hoort bij een ander Brits fantasyproduct.
Twee dingen:quote:Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef deGVR het volgende:
Wat gaat er toch gebeuren met die 'verdwijnende bijen' referentie steeds?
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. De bijen verdwijnen echt. Niet in Doctor Who, echt. Het heet Colony Collapse Disorder.
2. Het is een van de referenties naar de finale. Het schijnt in fictie ook wel zo te zijn dat "als de bijen verdwijnen, de wereld verdoemd is", maar ik heb het opgegeven daar een referentie van te vinden. Geen idee meer dus waar ik dat vandaan heb. RTD noemde het iig in DWC als een van de arc--dingetjes.
http://rossignol.cream.org/?p=588quote:It seems like the plot of a particularly far-fetched horror film. But some scientists suggest that our love of the mobile phone could cause massive food shortages, as the world’s harvests fail.
They are putting forward the theory that radiation given off by mobile phones and other hi-tech gadgets is a possible answer to one of the more bizarre mysteries ever to happen in the natural world - the abrupt disappearance of the bees that pollinate crops. Late last week, some bee-keepers claimed that the phenomenon - which started in the US, then spread to continental Europe - was beginning to hit Britain as well.
…
The implications of the spread are alarming. Most of the world’s crops depend on pollination by bees. Albert Einstein once said that if the bees disappeared, “man would have only four years of life left”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No escape from reality
Ben benieuwd hoe Jack op Rose en de Doctor reageerdquote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Breuls het volgende:
En dat is 3.Ik ben trots op jullie.
(RTD heeft overigens aangegeven dat Gwyneth en Gwen niets met elkaar te maken hebben.)
Hoeveel Torchwood 3 medewerkers hebben straks the Doctor ontmoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |