Opel = niets.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
Nee, een Opel of een Volkswagen is idd beter.
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef snakelady het volgende:
Ik rij overigens in een peugeot 306 en in een Chevrolet Camaro, wat zegt dat over mij?
En echte mannen rijden Lada zeker.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat mannen die een BMW rijden dat doen om hun kleine p*k te compenseren.
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
Klopt, maar je ziet meestal wel gelijk of t een normaal persoon is die in z'n bmw rijdtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Haha, is een camaro ordinair joh? dat doet dat gele kleurtje zeker ook geen goed?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?
hmm, ik heb er geen problemen mee eigenlijk, heb hem nu 2 jaar en bevalt me prima, nog nooit met pech gestaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
Volgens de overlevering niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triestquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
ik ben studentquote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
voorderest oude bmw's![]()
helemaal die 3 serie, mocrobakken
Pff wij hebben een 206 dat ding is voor nog meer gerepareerd dan dat die koste en het zijn net speelgoed autos, is met al die franse autos.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triest
mercedes vind ik eigk ook niks, maar iig minder erg dan bmwquote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
Mercedes >> BMW
maar vertel wat voor auto rij jij danquote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mercedes vind ik eigk ook niks, maar iig minder erg dan bmw
Gast waarom zeg je dat nouquote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik ben student
mijn ouders kunnen het overigens wel betalen
Ik zei het al!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Ixnay het volgende:
Het valt mij op dat het meestal hele onzekere mensjes zijn die in een BMW rijden, de drang om iets te compenseren.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat mannen die een BMW rijden dat doen om hun kleine p*k te compenseren.
Ach, je weet wat BMW betekend toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
mensen die lessen in een bmwquote:Op maandag 16 juni 2008 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
iiCk daarentegen ben ownage en heb rijles in een BMW.
TS veracht mij nu maar ik geef daar geen poep om. HAHA!
OT: mensen die KLB-topic openen om hun minute of fame te krijgen
Ja het heeft een nadeel. Ik word nu zo verwend dat ik later niet in een auto zoals die van jou zal kunnen rijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mensen die lessen in een bmw
ik ben overigens geen pauper en ik rijd later tenminste in een fatsoenlijke auto ipv in een 'status-auto' te lessen.
hm ik leste destijds in een volkswagen, kostte meer als lessen in een bmw dus..quote:Op maandag 16 juni 2008 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja het heeft een nadeel. Ik word nu zo verwend dat ik later niet in een auto zoals die van jou zal kunnen rijden.
Lol, status auto? jij komt toch uit west-friesland al meen ik me te herinneren ik les gewoon bij schneijders omdat ze een goede rijschool hebben, boeiend dat hun daar een bmw rijden is wel mooi meegenomen want t is gewoon een degelijke auto en beter als een polo bij van vughtquote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mensen die lessen in een bmw
ik ben overigens geen pauper en ik rijd later tenminste in een fatsoenlijke auto ipv in een 'status-auto' (in jouw ogen dan) te lessen.
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Lol, status auto? jij komt toch uit west-friesland al meen ik me te herinneren ik les gewoon bij schneijders omdat ze een goede rijschool hebben, boeiend dat hun daar een bmw rijden is wel mooi meegenomen want t is gewoon een degelijke auto en beter als een polo bij van vught
Maar anyways, je maakt hiet zo een probleem van omdat je je klacht niet goed formuleert in mijn ogen dan
80% van de bmw rijders is pauper en wilt pimpen met hun auto etc etc
de overige hebben het gewoon goed en kunnen een mooie auto betalen en die springen er ook echt wel uit hoor! maar dat wil je niet toegeven blijkt
nee ik reageerde alleen op een belachelijke reply van Neo-Mullenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:56 schreef rycemasta het volgende:
Omdat lessen in een Volkswagen meer kostte koos je die maar?
Wat een patser.![]()
quote:TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoortquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.
ik gingr ook op kwaliteit af, desnoods les ik in bmw, maar de user die ik had gequote niet. ok dat tweede punt is idd verkeerd overgekomen dat denk ik niet alleen wel een deel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoort
Jij gaat er vanuit dat iedereen die in een bmw lest voor express voor een rijschool heeft gekozen met een bmw lesauto
en de rest is jou mening, maar wat vind jij dan een auto die wel bij de welbedeelden past?
Golfjes gaan wel, je moet alleen niet de GTI versie hebben, daar hangt idd wel een slecht imago aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:12 schreef Tuvai.net het volgende:
BMW heeft inderdaad zo'n pauperimago gekregen (nou ja, die ouwe 3 serie dan), evenals Golfjes. Wat an sich (technisch) toch leuke bakken zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik gingr ook op kwaliteit af, desnoods les ik in bmw, maar de user die ik had gequote niet. ok dat tweede punt is idd verkeerd overgekomen dat denk ik niet alleen wel een deel.
een auto die ik bij de welbedeelden vind passen zijn de merken
volvo en lexus
Ik vind dat onderstaande post best wel die indruk geeft over Neo-Mullen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoort
Jij gaat er vanuit dat iedereen die in een bmw lest voor express voor een rijschool heeft gekozen met een bmw lesauto
en de rest is jou mening, maar wat vind jij dan een auto die wel bij de welbedeelden past?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
OT: mensen die KLB-topic openen om hun minute of fame te krijgen
x6 moet ik nog maar zien beetje vormpjes van de Q7quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Liquidootje het volgende:
mensen in een 6 serie mensen in een x5 of die nieuwe x6![]()
dat is mafia. russisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit nou ook patserig?
Man niet alle 3 is m3 hoor. Dat is toch wel de topline pakket voor de 3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:29 schreef MetalSonic het volgende:
wat een BMW haat hiero, ik vind zelfs alle BMW's erg vet en zelfs de M3 serie. Snap niet dat velen het direct met mocros associëren ik zie het gewoon als auto's met een leuke motor en een goede wegligging. Maarja dat moet ieder voor zichzelf weten.
Duitse autos vind ik sowieso
Dat komt door die schildpadvorm rug-kontje, maar het is nog breder én hoger dan de x5. Geweldig tochquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
x6 moet ik nog maar zien beetje vormpjes van de Q7
X5 is voor bazen!
Klinkt vet! Ga binnenkort maar even info opzoeken denk ik (nu te lui voor)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat komt door die schildpadvorm rug-kontje, maar het is nog breder én hoger dan de x5. Geweldig toch
een reuzen coupequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Klinkt vet! Ga binnenkort maar even info opzoeken denk ik (nu te lui voor)
geslacht: Manquote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volkswagen ->(vooral omdat ik zo'n mooie kever heb he.
)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Sure TS alsof je deze auto lelijk vind
[ afbeelding ]
Kon je hem maar betalen kamaroad die je bent !!
Kamperbak, without a doubt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit nou ook patserig?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef mstx het volgende:
TS is jaloers en rijdt zelf in een Multipla.
Oh sorry, op je pik(je) getrapt? Ik had het niet over beter maar over de lengte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:54 schreef ChRoNiC het volgende:
edit
--> vrouwen die hier posten dat een bedpartner met automerk X beter is dan met automerk Y...
Toch is het zo. Ze hebben een zakelijker uitstraling omdat de sjonnies die dingen links laten liggen. Maar daar komt lekker verandering in met de a3 en a4 5+jaar modellenquote:
Wel eerst de batterijen opladen van je controller!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef XiChico het volgende:
BMW is grappig. Ikzelf rij liever mijn Aston Martin DB9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
Ah je bedoelt gewoon te zeggen dat Audi's saaie kutbakken zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toch is het zo. Ze hebben een zakelijker uitstraling omdat de sjonnies die dingen links laten liggen. Maar daar komt lekker verandering in met de a3 en a4 5+jaar modellen
Oh god, manlief heeft een aardige baan en heeft voor z'n huishoudsnol een BMW gekocht zodat ze 'veilig' de kinderen naar school en de hockeyclub kan brengen en boodschappen kan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens geen pik en daarom meteen maar een 5 serie gekocht (van ná de eeuwwisseling hoor).
Cash afgerekend ook nog![]()
![]()
Te hard rijden in een BMW is niet zo moeilijk, dat kan namelijk heel goed in zo'n auto. Je hebt niet het gevoel dat je onderdelen gaat verliezen als je boven de 150 gaat rijden namelijk
Iemand had het over Volvo, maar dát vind ik nou echt een bejaardenbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mag je als een man niet in een kever rijden? Wat een bullshit.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
Niks mis met een mooie BMW, Mercedes of Audi. Alhoewel ik dan toch neig naar Mercedes, puur op gevoel. Ik heb overigens in een Toyota gelest, reed ook best lekker
Mocro's in BMW's zijn daarentegen uitschot. Hetzelfde geldt als deze personen in een Audi of Mercedes van voor 2000 zitten.Mocro's en sjonnies. En sjonnies makker! Oh en vergeet de kampers niet. Ook vrouwelijke kamers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Idem. Ik kan geen een model van BMW bedenken die ik mooi vind. Ik vind de zakelijke BMWs als de sportieve varianten allemaal spuuglelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je als een man niet in een kever rijden? Wat een bullshit.Ken genoeg mannen met een kever of New Beetle. Rij zelf ook een NB. Het is gewoon een gaaf autootje.
Maar goed; los van of BMW rijders wel of geen patsers zijn, ik vind BMW's gewoon lelijk. Heb ze nooit mooi gevonden ook.
Eos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. De EOS, Pheaton en Passat zijn erg gaaf (vind ik dan) Audi R8 of A4 zijn ook mooi.
Ik heb een spiksplinternieuwe Passat voor 25000, voor een BMW 3 serie ben ik minimaal 33000 kwijt. De 5 serie begint pas vanaf 45000 en breek me al helemaal de bek niet open over de 7 serie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Best wel absurde prijzen die je voor een "ordinaire" VOLKSwagen moet betalen.
Goeie onderbouwing manquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.
Heb je die nodig dan als je altijd op de linkerstrook zit?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de richtingaanwijzers in dat soort pauperwagens als de BWM?
Die blijken namelijk ALTIJD kapot te zijn in dat soort wagens.
VW is best een duur merk (ook qua onderdelen etc), maar past totaal niet in het rijtje van Opel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar het is net waar je zo'n auto positioneert. Volkswagen zie ik echt in het rijtje van opel en toyota ofzo. En toch vragen ze altijd de top prijzen in dat rijtje.
bmw, audi en mercedes zetten hun auto op een hogere plankje (ook al kunnen ze kwalitatief slechter zijn).
Het is zeg maar net zoals jij vroeger nike's wilde hebben ipv scapino schoentje voor de matties.
Ik rij ook geen bmw puur omdat ik de prijs/wat je krijgt verhouding te laag vind. Maar als ik ruim in de duiten zat.. dan wist ik het wel hoor. Die 8 duizend extra voor een bmw met alles wat je nodig hebt neem ik dan voor lief
Idd, je luistert toch naar de motor en maak zo veel mogelijk toeren zodat het boven de subwoofer komt. Wat een noob is die Walter81 ook. Je zit pas op goede snelheid als de iedereen in kunt halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Heb je die nodig dan als je altijd op de linkerstrook zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |