abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 04:47:32 #76
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59451081
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 04:34 schreef Morwen het volgende:

[..]

Precies, dat gezeik
Je ondertitel klopt niet
If you can't beat them, join them.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 05:06:14 #77
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59451088
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:19 schreef right_turn het volgende:

[..]

Waarom?
Ik hoop dat je op straat vaak tussen de auto's moet staan met zware uitlaatgassen, of tussen de rokers.. Ik vind je reacties allemaal behoorlijk hypocriet.
Ik ben zelf een niet-roker die tegen het rookverbod is. Al die kortzinnige reacties hier.. Ik heb er last van, DUS moet alles wijken..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 17 juni 2008 @ 05:16:34 #78
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59451093
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 05:06 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik hoop dat je op straat vaak tussen de auto's moet staan met zware uitlaatgassen, of tussen de rokers.. Ik vind je reacties allemaal behoorlijk hypocriet.
Ik ben zelf een niet-roker die tegen het rookverbod is. Al die kortzinnige reacties hier.. Ik heb er last van, DUS moet alles wijken..

Hmmm geil of niet ?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 05:52:13 #79
84524 Morwen
I got life
pi_59451118
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 04:47 schreef 44pje het volgende:

[..]

Je ondertitel klopt niet
So, stel een verbod in
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 17 juni 2008 @ 05:57:40 #80
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_59451123
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 04:08 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, precies, dood moeten ze

Ow, wacht dat gaan vanzelf en jullie ook
vervang de rokers door een willekeurige allochtone bevolkingsgroep, dan brult men racisme en discriminatie.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 17 juni 2008 @ 06:08:03 #81
84524 Morwen
I got life
pi_59451134
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 05:57 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

vervang de rokers door een willekeurige allochtone bevolkingsgroep, dan brult men racisme en discriminatie.
Maar die zijn niet schadelijk voor de gezondheid Mijn buurvrouw is eraan overleden door een hartinfarct, zij kon niet tegen de herrie tot diep in de nacht (ze rookte en dronk niet, geen drugs, geen overgewicht). Ze kon het gewoon niet meer aan, de doos

Sorry, maar ik denk dat stress 10 keer erger is dan roken, drugs of wat dan ook. Tolerantie. Ik heb hier zo'n vegetarische plofkop zitten die haar kinderen geen vlees geeft enzo, nu heeft haar dochter een klein ruzietje met mijn dochter, mag dat kind gewoon een week de straat niet op Nou, sorry hoor, maar volgens mij heeft die man gewoon nooit sex met haar en TERECHT Wat een doos
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59452094
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef right_turn het volgende:

[..]

Alcohol is op zich niet gevaarlijk. Overmatig alcoholgebruik wel. Als ik een biertje drink, of misschien zelfs wel twee ben ik niemand tot last. Bij het eerste trekje van je sigaret ben je je medemens al tot overlast.
Je hebt helemaal gelijk, bij het eerste pufje rook krijg je meteen een enorme groei van kankercellen...

Het is helemaal niet aangetoond laat staan bewezen dat meeroken schadelijk is. De hoeveelheid rook die je binnen krijgt is te verwaarlozen.

En op het argument van zelfregulering werkt niet en dan moet de overheid maar ingrijpen:
BULLCRAP

Als zelfregulering niet werkt, toont dat aan dat de meerderheid het niet wil, en moet de overheid ook niet ingrijpen.
pi_59453933
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Probleem is dat 99,9% meer dan 2 biertjes drinkt, zijn/haar grenzen niet kent en denkt nog prima te kunnen rijden of anderen lastig denkt te vallen.
[..]

Muziek ook maar uit dan, dat is ook overlast (slecht voor je gehoor en zo) en ik heb ook last van mensen die vinden dat ze hard moeten praten, ook maar verbieden dan. Mensen die mobiel bellen; slecht voor mijn gezondheid al die straling en dat zouteloze gewauwel om niks aan dat ding. Dan heb je ook nog mensen die na een avondje uit nog even andermans eigendommen denken te slopen. Dus kunnen we niet gewoon het hele uitgaan verbieden? Heeft niemand meer last van elkaar, gaan we lekker allemaal in ons uppie thuis zitten omdat NIEMAND elkaar ook maar iets gunt. Mensen hebben nogal snel last van een ander, en op die manier kunnen we alles wel verbieden.

Kijk, ik rook niet eens, sterker nog, ik heb een lichte vorm van Astma, maar als ik een kroeg binnen ga, weet ik gewoon dat ik er eventueel last van kan krijgen. En dan ga ik gewoon weg. Maar nee, ANDEREN moeten maar weg omdat er ENKELEN zijn die gewoon een ander niks wil gunnen. En dat excuus over stinkende kleren en je gezondheid is een non-argument, want je stap kleren trek je nooit de volgende ochtend aan (zweet/bier) en anders ben je een ransbaktokkie en je gezondheid stelt toch al niet veel voor want we lopen dagelijks in een walm met fijnstof en andere schadelijke stoffen. Als je gezond wil leven, huur je maar een isoleercel; gezellig!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:00:00 #84
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59454723
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze worden gepwnd door die kutregels.

Rokers zijn immers veel gezelliger.

Sta je opeens op zo'n verjaardag waar je niet binnen mag roken, gaan er een paar naar buiten die willen roken, komen er opeens allemaal van die anti's mee omdat ze het dan gezelliger vinden.
De Death Row is ook best gezllig, en op de longafdeling is het zeker ook alle dagen feest, galgenhumor is supergrappig, maar wat is je punt nu?
pi_59454863
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De Death Row is ook best gezllig, en op de longafdeling is het zeker ook alle dagen feest, galgenhumor is supergrappig, maar wat is je punt nu?
Dat vraag ik me eerder van jouw post af. Wat hij bedoelt is dat al die mensen die lopen te kankeren constant de rokers op gaan zoeken. Zo stond er bij mijn vorige werkgever altijd een hele groep bij/in het rookhok die niet eens rookten en altijd het hardste liepen te klagen over rokers.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:16:47 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_59455154
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar dat gezeik over roken moet eens afgelopen zijn. De anti rook maffia krijgt veel te veel macht in dit land.
De anti-alles maffia. Je kan niet eens meer mayonaise krijgen bij de snackbar. Overal van die gore vetloze fritessaus. Dat is toch niet normaal?

Als het aan bepaalde mensen ligt worden we allemaal 120 jaar oud, maar doen we in die 120 jaar niks leuks. Aaaaahhh, en je gezondheid dan?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_59455319
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef ErikT het volgende:

[..]

De anti-alles maffia. Je kan niet eens meer mayonaise krijgen bij de snackbar. Overal van die gore vetloze fritessaus. Dat is toch niet normaal?

Als het aan bepaalde mensen ligt worden we allemaal 120 jaar oud, maar doen we in die 120 jaar niks leuks. Aaaaahhh, en je gezondheid dan?
Het leuke is dat ze zorg voor ouderen nu al zo bagger is, ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen als al die duizenden rokers, dikkerds, alcoholisten etc die eerst vroeg overlijden (zoals ze beweren) straks allemaal het bejaardentehuis in gaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59455664
Nog maar eventjes.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:49:05 #89
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59455989
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
En dat excuus over stinkende kleren en je gezondheid is een non-argument, want je stap kleren trek je nooit de volgende ochtend aan (zweet/bier) en anders ben je een ransbaktokkie
Nou sorry, maar ik weet niet hoevaak jij je jas wast maar ik niet elke week, maar dat moet praktisch wel gebeuren elke keer dat je uit bent geweest
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59456102
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nou sorry, maar ik weet niet hoevaak jij je jas wast maar ik niet elke week, maar dat moet praktisch wel gebeuren elke keer dat je uit bent geweest
Ik loop niet met mijn Kani wigger jas in de kroeg, die hang ik op bij de garderobe...
pi_59456275
quote:

[..]

Nou sorry, maar ik zie maar weinig mensen (lees: geen) met een jas aan in de kroeg zitten.
pi_59456451
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef right_turn het volgende:
...er maar aan wennen dat ze per 1 juli op moeten tyfen uit openbare gelegenheden.

Opbokken met die kankerstokkies van je, die voor mij het uitgaan een benauwende affaire maken.

Heerlijk om te zien hoe al die achterlijke caféhouders zich in allerbei bochten wringen om er onderuit te komen, terwijl je gewoon weet dat ze voor de bijl gaan bij een eventuele controle.

1 juli, ow heerlijke dag, dat je maar snel komen mag.

Klacht is dus dat er mensen tegen het rookverbod zijn, dit voor de mensen die hun hersenen aan gort hebben gerookt.

Roken... ik vind het gewoon stom!
Volgens mij zat je vroeger nogal veel bij je moeder of niet? Nogsteeds wel of niet?
Moeilijk is dat he? Zo'n samenleving waar je rekening moet houden met meer dan alleen jezelf.
Dat geld voor rokers net zo erg als niet rokers.

Niet rokers, ondanks het feit dat ik er nu formeel een van ben, zijn vieze vuile "onder de riem" nsb'ers die geëxporteerd moeten worden naar de noordpool en een gedumpt moeten worden in een wak dat direct dichtvriest.
En dan voornamelijk die zeikers zoals de TS dus.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:38 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik rook ook niet en ik wens ook niet ongewenst mee te roken. Ik gun een ieder zijn vrijheid om te roken, maar die vrijheid houdt op zodra ik er last van krijg. De directe omgeving van bushaltes dient dus ook rookvrij gemaakt te worden.
Hoe kan je wel wensen ongewenst mee te roken dan droplul.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef right_turn het volgende:

[..]

Alcohol is op zich niet gevaarlijk. Overmatig alcoholgebruik wel. Als ik een biertje drink, of misschien zelfs wel twee ben ik niemand tot last. Bij het eerste trekje van je sigaret ben je je medemens al tot overlast.
Ja we zullen eens last hebben van elkaar. Stel je voor zeg.
Als ik alles verboden moet maken waar ik schijt ziek van word in deze maatschappij ben ik nog wel even bezig.

Dit kakkerlakken gedrag is er 1 van overigens.

[ Bericht 6% gewijzigd door McKillem op 17-06-2008 12:24:36 ]
pi_59456523
quote:

[..]

Als iemand er overheen kotst omdat hij te veel gezopen heeft ook.
Alcohol verboten maken nu!!

De meesten hangen trouwens hun jas aan de kapstok aldaar en houden hem niet aan in de kroeg.
Zal je zweten zeg. Ach gut, moet je hem alsnog wassen.
pi_59456641
knip
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:32:01 #95
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_59457065
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef McKillem het volgende:

[..]

Volgens mij zat je vroeger nogal veel bij je moeder of niet? Nogsteeds wel of niet?
Moeilijk is dat he? Zo'n samenleving waar je rekening moet houden met meer dan alleen jezelf.
Dat geld voor rokers net zo erg als niet rokers.

Niet rokers, ondanks het feit dat ik er nu formeel een van ben, zijn vieze vuile "onder de riem" nsb'ers die geëxporteerd moeten worden naar de noordpool en een gedumpt moeten worden in een wak dat direct dichtvriest.
En dan voornamelijk die zeikers zoals de TS dus.
[..]

[..]

Ja we zullen eens last hebben van elkaar. Stel je voor zeg.
Als ik alles verboden moet maken waar ik schijt ziek van word in deze maatschappij ben ik nog wel even bezig.

Dit kakkerlakken gedrag is er 1 van overigens.

Eens!

* Poekel draait nog een zware van Nelle.
"The meaning of life is 'bucket'."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:35:39 #96
210501 right_turn
It's my turn
pi_59457134
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Poekel het volgende:

[..]

Eens!

* Poekel draait nog een zware van Nelle.
Geniet er nog maar eens lekker van, jongen!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59457292
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat na 1 juli. Niet meer roken in clubs, damn, dat wordt echt een probleem voor mij..
Big dick.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:45:37 #98
210501 right_turn
It's my turn
pi_59457361
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef McKillem het volgende:

Het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden, fatsige emo!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59457482
Ik zal er wel aan gewend raken (zeker omdat ik er een stoppoging tegen aan gooi), maar ik ga zeker nog 1 zaterdag VLAK voor de deur staan met mijn vrienden en daar plaatselijk de boel blauw maken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:59:47 #100
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59457747
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:45 schreef right_turn het volgende:

[..]

Dus omdat een minderheid asociaal gedrag vertoont mag ik niet gezellig een biertje drinken in de kroeg? Gelukkig dat verstandigere mensen dan jij het hier voor het zeggen hebben
Ik vind egoisme een vorm van asociaal gedrag. Een paar posts hierboven was jij nog behoorlijk egoistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')