even wachten he, het meisje wil een heer van stand om de verukkingen van de liefde te ervaren.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik kan je wel helpen (zie pm).
Zo'n meisje waar de halve stad overheen is geweest, zou ik niet eens meer moeten. Weinig seksueele contacten is een vereiste, en maagdelijkheid een pre.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef Sanderrrr het volgende:
Vind het zelf totaal geen afknapper. Het maakt mij eigenlijk niet uit, ik heb zelfs liever een maagd dan iemand die al met tientallen verschillende jongens het bed heeft gedeeld. Maar misschien komt dat omdat ik zelf ook nog maagd ben.(18) Ik maak me er ook niet echt zorgen om, het komt vast wel een keer hoop ik.
Ik zou dan net het tegenovergestelde posten...quote:[b]Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef jaja, ga maar in mn fobo posten dat dat niet verwonderlijk is met zo'n kop ofzo
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het is voor jongens juist een pluspunt als meisjes maagd zijn.
Je vist.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
ik was zelfs tot mijn 25ste nog nooit emt een jongen naar bed geweest, en ook niet omdat ik dat niet wilde...ik kwam niemand tegen die mij leuk genoeg vond en die k leuk genoeg vond (jaja, ga maar in mn fobo posten dat dat niet verwonderlijk is met zo'n kop ofzo)
Ze heeft geen tijd om jouw PM te beantwoorden, want ze is druk bezig geile berichtjes naar mij te sturenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:01 schreef right_turn het volgende:
Ik heb nog geen reactie op mijn PM ontvangen. Die heb je toch wel ontvangen? Sorry voor mijn taalgebruik, ik ben zo enthousiast!
Is dat een hint?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef NED het volgende:
Toen ik 19 was was ik ook nog maagd.
Nu ben ik 31 en neuk ik met 19 jarigen
Oké, een rekensommetje leert dat je vriendje je volgekwakt heeft en vervolgens weer opzij gekwakt heeft. Klopt dat?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
ik was zelfs tot mijn 25ste nog nooit emt een jongen naar bed geweest, en ook niet omdat ik dat niet wilde...ik kwam niemand tegen die mij leuk genoeg vond en die k leuk genoeg vond (jaja, ga maar in mn fobo posten dat dat niet verwonderlijk is met zo'n kop ofzo)
ik vond t zelf ook wel moeilijk, maar mn vriendje reageerde heel goed.
ik zou er wel eerlijk over zijn, als iemand denkt/inschat dat je meer ervaring hebt dan je eigenlijk hebt is t wel verstandig iets te zeggen over je gebrek aan ervaring voordat het je te snel gaat ofzo. ik vond het in elk geval prettig dat ik het gewoon gezegd had zodat hij wist waarom ik een beetje onhandig bezig was enzo.
Nee, want NED is homoquote:
nee, ik dek me in, het is nog niet zo lang geleden dat ik berichtjes kreeg n.a.v. een topic dat ik een lelijk varken was. ik was er ditmaal op voorbereid. maar goed, soms valt de boze buitenwereld mee ;'quote:
euhh dit topic ging volgens mij niet over mij... maar als je t graag wilt weten, nee, ik had geen vriendje, en nu wel. punt.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef right_turn het volgende:
[..]
Oké, een rekensommetje leert dat je vriendje je volgekwakt heeft en vervolgens weer opzij gekwakt heeft. Klopt dat?
HOAX, volgens je fobo ben je immers single!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhh dit topic ging volgens mij niet over mij... maar als je t graag wilt weten, nee, ik had geen vriendje, en nu wel. punt.
Nouja, ik dacht eventjes dat je homo wasquote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik bedoelde een hint voor TS.Wat denk je wel niet.
Mensen die zulks homofoob gedrag vertonen zijn vaak homoseksueel van aard. Dat verklaart ook dat je op je 19e nog immer maagd was.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht eventjes dat je homo was
Niks tegen homo's hoor, ze moeten alleen niet aan me zitten!
ah, vandaar. bij dezegerectificeerd. mijn fobo dan. niet mijn verhaal.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef right_turn het volgende:
[..]
HOAX, volgens je fobo ben je immers single!
Alsof geaardheid daarmee in verband staat...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef right_turn het volgende:
[..]
Mensen die zulks homofoob gedrag vertonen zijn vaak homoseksueel van aard. Dat verklaart ook dat je op je 19e nog immer maagd was.
Bij kasthomo's wel!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof geaardheid daarmee in verband staat...
Whehehequote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch AIDS voor uitgevonden?.
hahaha, een dubbele ontmaagding dus! Een ontmaagdings fest!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:29 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Het is geregeld, ik ga haar ontmaagden.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef Lastpost het volgende:
Kan je geruststellen, zo kom je een stuk minder hoerig en wanhopig over.
Wilde eigenlijk een heel verhaal typen, maar dit voldoet eigenlijk wel als samenvatting.
Dat is ook wel weer overdreven, maar een meisje met ENIGE ervaring vind ik ook wel fijn i.p.v. een onervaren meisjequote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Zo'n meisje waar de halve stad overheen is geweest, zou ik niet eens meer moeten. Weinig seksueele contacten is een vereiste, en maagdelijkheid een pre.
Maar de meeste fokkers zijn ook harstikke liefquote:Op maandag 16 juni 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
een vrouw, 19 jaar + maagd. Zulke topics leveren altijd zo veel lieve views op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder? Ja, het is misschien wat boven het gemiddelde, maar het valt toch heel erg mee vind ik. Op je 19e kan het toch best zijn dat je nog nooit iemand bent tegengekomen?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar bij voorkeur een goed ingereden modelletje. Ik ben toch bang dat er aan die wat oudere maagdelijke types een smetje kleeft.
mmmm yeah mmm tell me more.. mmm...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Dus? Ik ben ook 19 en maagd.
Zo rond de twintig kan ook nog best wel. Maar na je 25ste kun je maar beter een trein gaan terugkoppen, dan komt het niet meer goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:32 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ouder? Ja, het is misschien wat boven het gemiddelde, maar het valt toch heel erg mee vind ik. Op je 19e kan het toch best zijn dat je nog nooit iemand bent tegengekomen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
mmmm yeah mmm tell me more.. mmm...
f5 f5.
ik was 28, er zal wel iets mis met mij geweest zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef right_turn het volgende:
Zo rond de twintig kan ook nog best wel. Maar na je 25ste kun je maar beter een trein gaan terugkoppen, dan komt het niet meer goed.
Hoi, mooie avatar!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
nee TS is een dromertje die liever voor de spiegel zweeft, dan geil over de dansvloer zweet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar bij voorkeur een goed ingereden modelletje. Ik ben toch bang dat er aan die wat oudere maagdelijke types een smetje kleeft.
Waarom zou je er zo lang mee willen wachten? Kom je niemand tegen omdat je een sociale outcast bent? Vind je niemand goed genoeg omdat je absurde eisen aan je bedpartners stelt? Zie je je maagdelijkheid als iets heiligs dat je als een soort van bruidschat koestert voor 'the chosen one'. Religieuze overwegingen?
Nu ik er zo over nadenk wil ik eigenlijk niet eens een maagd hebben. Beschouw mijn PM maar als niet geschreven!![]()
Helaas voor jou is ze geen Impala, of wel?quote:
Als ie het zo erg vindt, waarom doet hij er dan niks aan?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Op je 19de nog maagd. Dat kan toch niet meer in deze tijd. Ik bedoel je wordt tegenwoordig toch ontmaagd als je in de brugklas zit. Wat ander hoor je er niet meer bij.![]()
![]()
Alle gekheid op een stokje. Als je vriend het erg vindt dat je maagd bent dan is hij triest.
Ik ook!! Behalve het 19 gedeelte en het maagd gedeeltequote:Op maandag 16 juni 2008 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Je maakt een probleem van iets dat geen probleem isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:08 schreef ZwarteParel_ het volgende:
Nee ik ga daar niet over liegen het is niet dat ik me er voor schaam ofzo maar jaa ik weet niet wat het is...
Misschien ben ik gwn te verlegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |