quote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef Lastpost het volgende:
Kan je geruststellen, zo kom je een stuk minder hoerig en wanhopig over.
Wilde eigenlijk een heel verhaal typen, maar dit voldoet eigenlijk wel als samenvatting.
Dat is ook wel weer overdreven, maar een meisje met ENIGE ervaring vind ik ook wel fijn i.p.v. een onervaren meisjequote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Zo'n meisje waar de halve stad overheen is geweest, zou ik niet eens meer moeten. Weinig seksueele contacten is een vereiste, en maagdelijkheid een pre.
Maar de meeste fokkers zijn ook harstikke liefquote:Op maandag 16 juni 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
een vrouw, 19 jaar + maagd. Zulke topics leveren altijd zo veel lieve views op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder? Ja, het is misschien wat boven het gemiddelde, maar het valt toch heel erg mee vind ik. Op je 19e kan het toch best zijn dat je nog nooit iemand bent tegengekomen?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar bij voorkeur een goed ingereden modelletje. Ik ben toch bang dat er aan die wat oudere maagdelijke types een smetje kleeft.
mmmm yeah mmm tell me more.. mmm...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Dus? Ik ben ook 19 en maagd.
Zo rond de twintig kan ook nog best wel. Maar na je 25ste kun je maar beter een trein gaan terugkoppen, dan komt het niet meer goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:32 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ouder? Ja, het is misschien wat boven het gemiddelde, maar het valt toch heel erg mee vind ik. Op je 19e kan het toch best zijn dat je nog nooit iemand bent tegengekomen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
mmmm yeah mmm tell me more.. mmm...
f5 f5.
ik was 28, er zal wel iets mis met mij geweest zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef right_turn het volgende:
Zo rond de twintig kan ook nog best wel. Maar na je 25ste kun je maar beter een trein gaan terugkoppen, dan komt het niet meer goed.
Hoi, mooie avatar!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Dus? Ik ben ook 19 en maagd.
nee TS is een dromertje die liever voor de spiegel zweeft, dan geil over de dansvloer zweet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar bij voorkeur een goed ingereden modelletje. Ik ben toch bang dat er aan die wat oudere maagdelijke types een smetje kleeft.
Waarom zou je er zo lang mee willen wachten? Kom je niemand tegen omdat je een sociale outcast bent? Vind je niemand goed genoeg omdat je absurde eisen aan je bedpartners stelt? Zie je je maagdelijkheid als iets heiligs dat je als een soort van bruidschat koestert voor 'the chosen one'. Religieuze overwegingen?
Nu ik er zo over nadenk wil ik eigenlijk niet eens een maagd hebben. Beschouw mijn PM maar als niet geschreven!![]()
Helaas voor jou is ze geen Impala, of wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |