Ik heb het aangepast. Met de controle of het lijstje nog klopt heb ik alleen gekeken naar de Dauphine.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
TerugVindProno
[..]
Waarom staat hier mijn naam niet achter?
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast. Met de controle of het lijstje nog klopt heb ik alleen gekeken naar de Dauphine.
Je bedoelt welke nationale kampioenschappen gaan we voorspellen?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef franklop het volgende:
En wanneer start de discussie over de nationale kampioenschappen!
weet er iemand wat meer over de parcoursen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef Gillingham het volgende:
Ik neem aan zoals gebruikelijk, die manier bevalt me wel:
- Top vijf van Nederland.
- Nummers één van België, Italië, Spanje, Frankrijk en Duitsland.
Heel misschien ook een top vijf van België? Er zitten er hier tenminste genoeg volgens mij.
Doe jij de nationale kampioenschappen danquote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben atm wat druk, kan het morgenmiddag wel doen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Wat een profiel, ze tekenen een molshoop met nog geen 40 meter hoogteverschil over meer dan 2 km alsof het de Mortirolo is.
Staat bij de uitslag van Zwitserlandquote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Volgende deadline
29/06 De nationale kampioenschappen, 10:00
Voor de duidelijkheid top 5 van Nederland en nummer 1 van Belgie, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italie.
Nounou..quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef Gitanki het volgende:
Spanje (Talavera de reina):
Geen profiel gevonden, maar is (geloof ik) geen erg zwaar parcours
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef Sjiznit het volgende:
Nederland
1. Dekker
2. Tankink
3. De Jongh
4. Traksel
5. Van Hummel
België: Wijnants
Spanje: Freire (als hij meedoet) Barredo
Italië: Bettini
Frankrijk: Moreau
Duitsland: Greipel
Dubbel paspoort?quote:Op zondag 29 juni 2008 07:59 schreef borisz het volgende:
NL
1. Tankink
2. Kroon
3. De Jongh
4. Tjalilngii
5. Langeveld
Belgie: Gilbert
Spanje: Valverde
Duitsland: Schumacher
Frankrijk: Pozzato
Italie: Pozzato
De vraag is, ook Fillipo of heet ie Phillipe?quote:
Avond is nog niet omquote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef franklop het volgende:
maandagavond!
Gefeliciteerd!wimderom.quote:
Volgens mij 2+1+2, toch 5 puntjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef Mr_DG het volgende:
Nederland:
1.. Sebastiaan Langeveld
2. Maarten Tjallingii
3. Bram Tankink
4. Steven de Jong
5. Martijn Maaskant
Belgie: Tom Boonen
Spanje: Samuel Sanchez
Italie: Manuel Quinziato
Frankrijk: Thomas Voeckler
Duitsland: Marcus Fothen
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:10 schreef franklop het volgende:
Ik ben voor 7-23-26, liggen dan wel dicht bij elkaar, maar heb toch meer met de Alp :p
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef thettes het volgende:
Zullen er mensen zijn die een ander dan Vanseventant voor rode lantaarn kiezen?
Hij zocht het ook op hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef thettes het volgende:
Zullen er mensen zijn die een ander dan Vanseventant voor rode lantaarn kiezen?
Ik vind dit een goed idee anders zit er 15 dagen tussen bovendien vind ik 4 tourprono's wel gaaf voor 3 weken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:19 schreef placebeau het volgende:
in de tour de france hebben we wel es twee bergritten gedaan (alpen en pyrineeën) ook, om de tour iets meer gewicht te geven dan de andere grote rondes. Ik zou het niet rg vinden moest dit nu weer zo zijn.
7, 14 en/of 23, en 26 dus.
Goed idee om beide bergettapes te pakken. Het wordt dus: 7 juli, 14 juli, 23 juli, 26 en 27 juli.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:19 schreef placebeau het volgende:
in de tour de france hebben we wel es twee bergritten gedaan (alpen en pyrineeën) ook, om de tour iets meer gewicht te geven dan de andere grote rondes. Ik zou het niet rg vinden moest dit nu weer zo zijn.
7, 14 en/of 23, en 26 dus.
Groene trui topic?quote:
we nemen de tweede tijdrit op de 26equote:Op donderdag 3 juli 2008 21:25 schreef thettes het volgende:
Eerste tijdrit: (als het die van Cholet wordt dan ben ik nog op vakantie, vandaar)
Gewaagde keuzesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:22 schreef Gitanki het volgende:
Gele Trui:
01. Juan Jose Cobo
02. Christophe Moreau
03. Mauricio Soler
04. Kim Kirchen
05. Carlos Sastre
Groene Trui: Francesco Chicci
Bolletjestrui: Juan Jose Cobo
Witte Trui: Vincenzo Nibali
Rode Lantaarn: Wim Vansevenant
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:20 schreef Tommeke het volgende:
Tsjah, ivm met vakantie
Klimmen
1 Evans
2 Valverde
3 Evans
4 Sastre
5 F. Schleck
Tijdrit
1 Evans
2 Menchov
3 Millar
4 Hincapie
5 JI Gutierrez
Jullie weten dat we twee bergritten doen die van 14 juli door de pyreneeen en die van 23 juli naar Alp d' Huez.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:32 schreef Mr_DG het volgende:
Alvast vanwege vakantie.
Klimrit:
1 Evans
2 Menchov
3 Valverde
4 Frank Schleck
5 Sastre
Tijdrit
1 Evans
2 Menchov
3 Vandevelde
4 Millar
5 Devolder
Je hebt je voorspelling iig voordat de etappe officieel gevlagd werd ingevoerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Bismarck het volgende:
Op de valreep (hoop ik)
1. Piepoli
2. Ricco
3. Samuel Sanchez
4. Cunego
5. Menchov
Leuke keuze van mijn munt inderdaad.quote:
Dat zal ik eens doenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je niet.Opnemen en op Youtube gooien graag, krijg je een plekje in de OP.
Je gokjes worden in ieder geval steeds beter, vorige week was je de enige met punten voor Romain Feillu en nu pak je 5 punten voor Cobo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:54 schreef Gitanki het volgende:
Niet verkeerd deze beurt, de dagzeges komen wel
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
De deadline voor morgen is 9:55. Wacht niet te lang!
Klopt ik heb gekeken bij de reclame karavaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.
1. A. Schleck
2. Menchov
3. Kohl
4. Sastre
5. F. Schleck
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:44 schreef Gitanki het volgende:
Experimentele prono
Dmv kleuren van passerende auto's.
01. Samuel Sanchez
02. Tadej Valjavec
03. Laurens ten Dam
04. Carlos Sastre
05. Remy di Gregorio
Zubeldia was zich ook al zo aan het sparen, wordt nog leuk met die twee morgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Dan wordt het die tijd. Voor de start is okee!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.
Ik ga toch voor een ontsnapping, dus gokken:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Wombcat het volgende:
1. Kohl
2. Menchov
3. Sastre
4. F. Schleck
5. Evans
vergeet de rit naar parijs niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef Gitanki het volgende:
4 punten, de prono's voor Tijdrit en San sebastian gooi ik er ook bij, tot 4 augustus op vakantie.
Ook nog? dat is toch wel veel, vergeleken met vorige jaren.quote:
Krijg ik bonuspunten voor het juist voorspellen van Cunego op de 18de plek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijk.
01. Bernhard Kohl
02. Denis Menchov
03. Fränk Schleck
04. Samuel Sanchez
05. Cadel Evans
18. Damiano Cunego
Ik ga even in overleg met Vaduz of we die rit door laten gaan. Het is idd erg veel van het goede.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ook nog? dat is toch wel veel, vergeleken met vorige jaren.
Parijs hoort erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik ga even in overleg met Vaduz of we die rit door laten gaan. Het is idd erg veel van het goede.
Tijdrit en Parijs, wordt leuk nu Cavendisch er niet bij is.quote:
niks schrappenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef franklop het volgende:
schrap dan de tijdrit maar :p
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef franklop het volgende:
schrap dan de tijdrit maar :p
En ook die data kloppen niet. De tijdrit is op 26-07 en de aankomst om op de Avenue des Champs-Élysées op 27-07. Afijn, met nog twee 'overgangsetappes' te gaan tot de tijdrit ga ik er vanuit dat alle renners die nu nog fietsen ook straks nog zullen fietsen. Mochten zich onverhoopt nog opgaves voordoen van door mij geselecteerde renners dan meld ik mij opnieuw in dit topic om eea te wijzigen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Gillingham het volgende:
Die data kloppen niet. De tijdrit is op 25-07 en Champs Elysees op 26-07.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:54 schreef Wombcat het volgende:
Tijdrit:
1. Millar
2. Cancellara
3. Evans
4. Menchov
5. Vandevelde
Parijs:
1. Freire
2. Zabel
3. FeilluSteegmans
4. McEwen
5. Hushovd
Waag het niet om me ook hier voorbij te gaan he.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
-Vaduz-, ik weet niet of het toeval is dat we nu hier ook gelijk staan, maar toevallig is het wel
Verbeterde versie:quote:Tijdrit
1 Evans
2 Menchov
3 Millar
4 Hincapie
5 JI Gutierrez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |