Je hebt je voorspelling iig voordat de etappe officieel gevlagd werd ingevoerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Bismarck het volgende:
Op de valreep (hoop ik)
1. Piepoli
2. Ricco
3. Samuel Sanchez
4. Cunego
5. Menchov
Leuke keuze van mijn munt inderdaad.quote:
Dat zal ik eens doenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je niet.Opnemen en op Youtube gooien graag, krijg je een plekje in de OP.
Je gokjes worden in ieder geval steeds beter, vorige week was je de enige met punten voor Romain Feillu en nu pak je 5 punten voor Cobo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:54 schreef Gitanki het volgende:
Niet verkeerd deze beurt, de dagzeges komen wel
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
De deadline voor morgen is 9:55. Wacht niet te lang!
Klopt ik heb gekeken bij de reclame karavaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.
1. A. Schleck
2. Menchov
3. Kohl
4. Sastre
5. F. Schleck
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:44 schreef Gitanki het volgende:
Experimentele prono
Dmv kleuren van passerende auto's.
01. Samuel Sanchez
02. Tadej Valjavec
03. Laurens ten Dam
04. Carlos Sastre
05. Remy di Gregorio
Zubeldia was zich ook al zo aan het sparen, wordt nog leuk met die twee morgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Dan wordt het die tijd. Voor de start is okee!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? De start is om 11.25 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |