Ik ga toch voor een ontsnapping, dus gokken:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Wombcat het volgende:
1. Kohl
2. Menchov
3. Sastre
4. F. Schleck
5. Evans
vergeet de rit naar parijs niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef Gitanki het volgende:
4 punten, de prono's voor Tijdrit en San sebastian gooi ik er ook bij, tot 4 augustus op vakantie.
Ook nog? dat is toch wel veel, vergeleken met vorige jaren.quote:
Krijg ik bonuspunten voor het juist voorspellen van Cunego op de 18de plek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Er zat geen paars-blauw geblokte auto tussen? Cunego heeft zich vandaag natuurlijk gespaard voor morgen, zoveel is duidelijk.
01. Bernhard Kohl
02. Denis Menchov
03. Fränk Schleck
04. Samuel Sanchez
05. Cadel Evans
18. Damiano Cunego
Ik ga even in overleg met Vaduz of we die rit door laten gaan. Het is idd erg veel van het goede.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ook nog? dat is toch wel veel, vergeleken met vorige jaren.
Parijs hoort erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik ga even in overleg met Vaduz of we die rit door laten gaan. Het is idd erg veel van het goede.
Tijdrit en Parijs, wordt leuk nu Cavendisch er niet bij is.quote:
niks schrappenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef franklop het volgende:
schrap dan de tijdrit maar :p
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef franklop het volgende:
schrap dan de tijdrit maar :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |