Dat dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:10 schreef franklop het volgende:
Ik ben voor 7-23-26, liggen dan wel dicht bij elkaar, maar heb toch meer met de Alp :p
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef thettes het volgende:
Zullen er mensen zijn die een ander dan Vanseventant voor rode lantaarn kiezen?
Hij zocht het ook op hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef thettes het volgende:
Zullen er mensen zijn die een ander dan Vanseventant voor rode lantaarn kiezen?
Ik vind dit een goed idee anders zit er 15 dagen tussen bovendien vind ik 4 tourprono's wel gaaf voor 3 weken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:19 schreef placebeau het volgende:
in de tour de france hebben we wel es twee bergritten gedaan (alpen en pyrineeën) ook, om de tour iets meer gewicht te geven dan de andere grote rondes. Ik zou het niet rg vinden moest dit nu weer zo zijn.
7, 14 en/of 23, en 26 dus.
Goed idee om beide bergettapes te pakken. Het wordt dus: 7 juli, 14 juli, 23 juli, 26 en 27 juli.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:19 schreef placebeau het volgende:
in de tour de france hebben we wel es twee bergritten gedaan (alpen en pyrineeën) ook, om de tour iets meer gewicht te geven dan de andere grote rondes. Ik zou het niet rg vinden moest dit nu weer zo zijn.
7, 14 en/of 23, en 26 dus.
Groene trui topic?quote:
we nemen de tweede tijdrit op de 26equote:Op donderdag 3 juli 2008 21:25 schreef thettes het volgende:
Eerste tijdrit: (als het die van Cholet wordt dan ben ik nog op vakantie, vandaar)
Gewaagde keuzesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:22 schreef Gitanki het volgende:
Gele Trui:
01. Juan Jose Cobo
02. Christophe Moreau
03. Mauricio Soler
04. Kim Kirchen
05. Carlos Sastre
Groene Trui: Francesco Chicci
Bolletjestrui: Juan Jose Cobo
Witte Trui: Vincenzo Nibali
Rode Lantaarn: Wim Vansevenant
| Forum Opties | |