quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef Asgard het volgende:
Je zei getrokken
in een topic over hoeren![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHA![]()
![]()
Wie zegt dat de TS ouder is dan 16 ?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef SharQueDo het volgende:
Martijn, kom er maar in. Oh wacht, die is hier al (TS).
En als ze nou zegt dat ze eigenlijk 11 is?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
Nouja, ik ben er heel makkelijk in. Als ik straallazarus in de kroeg sta en er komt een wijf naar me toe die geneukt wil worden en ik neem die mee naar huis omdat ik denk dat ze vast wel 18 of ouder is en dan ineens bij mij thuis zegt dat ze 16 is maar evengoed geneukt wil worden dan flats ik hem er gewoon in hoor.
En dan kunnen veel mensen dingen als pedofiel of weet ik wat al dies meer roepen, maar ik denk dat minstens 98% van die mensen zelf in beschonken toestand een halfnaakt botergeil sletje ook niet uit hun bed zouden trappen omdat ze ineens zegt dat ze 16 is.
Ik iig niet. So fucking sue me
ps: niet dat ik ooit botergeile sletjes van 16 mee naar huis heb genomen, maar toch
Ja dat zou me dan weer net wat te ver gaan natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En als ze nou zegt dat ze eigenlijk 11 is?
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Vergelijk het met vakken vullen. Dat mag je ook vanaf je 16de doen en het is ook een gewone baan.
Een gewone baanquote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Het wordt dus in alle opzichten gezien als een gewone baan.
Vakken vullen, zakken legen, what's the difference?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Vergelijk het met vakken vullen. Dat mag je ook vanaf je 16de doen en het is ook een gewone baan.
Ja omdat het nu illegaal is zit het in dat grijze circuit met loverboys enzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef doppelgänger het volgende:
De minimum leeftijd is er om jonge meisjes te beschermen, het misbruik ligt toch op de loer bij dat soort praktijken. Zijn al die berichten over loverboys je misschien ontgaan?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Een gewone baanmmkay dat zie ik toch anders.
De minimum leeftijd is er om jonge meisjes te beschermen, het misbruik ligt toch op de loer bij dat soort praktijken. Zijn al die berichten over loverboys je misschien ontgaan?
The boekhoudersmentaliteit is strong in this one..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als ze die meisjes nou gewoon bij op school bij economie leren hoe ze eea moeten aanpakken dan kunnen ze toch gewoon als zelfstandige aan de slag?
Tevens minder overheadkosten --> lagere prijzen voor de klant en beter verdiensten voor het meisje zelf
quote:Another 16 year old woman’s issue, prostitution. I do not understand why prostitution is illegal. Why should prostitution be illegal. Selling is legal. Fucking is legal. Why isn’t selling fucking legal? You know, why should it be illegal to sell something that’s perfectly legal to give away. I can’t follow the logic on that at all. Of all the things you can do to a person, giving someone an orgasm is hardly the worst thing in the world.
~ George Carlin
quote:Of all the things you can do to a person, giving someone an orgasm is hardly the worst thing in the world.
Dus? Trap je haar het bed uit nadat je haar geneukt hebt?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:21 schreef NED het volgende:
[..]
Ja dat zou me dan weer net wat te ver gaan natuurlijk!
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef Herr_Gunter het volgende:
Omdat 16 jarigen niet met iedereen mogen neuken.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef Herr_Gunter het volgende:
Omdat het lichamelijk zwaar werk is.
Hoe kom je daarbij?quote:Omdat het emotioneel niet geschikt is als werk voor een kind.
Huh? Wie?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:03 schreef contactpersoon het volgende:
Maar goed, best wel triest natuurlijk om als vent van VEERTIG een stel klonen aan te maken zodat je het op internet weer eens lekker over seks met minderjarige meisjes kunt hebben.
Doen! Ik ben bang dat ik me niet lang meer kan inhouden voordat ik een lekker jong meisje de auto in sleur, maar ik kan mezelf niet stoppen!!! IK KAN MEZELF NIET STOPPEN!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken...
Ik zeg, we verlinken Hephaistos. aan de AIVD.
TSquote:Op maandag 16 juni 2008 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar wie is nou die vent van 40?[/sub]
Neen. Iedereen die sex heeft met iemand die de leeftijd van 16 jaar nog niet heeft bereikt is strafbaar. Zo luidt de wet.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Gia het volgende:
Een volwassene die seks heeft met een minderjarige is strafbaar.
Volgens mij werkt die leeftijdsgrens juist in het voordeel van de loverboys. Er is vraag naar jonge meisjes en loverboys kunnen die leveren (want voor zover mij bekend zijn ze vooral aktief in de leeftijdscat. <18 jr.). De klanten zijn net als de loverboys illegaal bezig en dus zullen ze, als ze vermoeden dat er sprake is van een loverboy-situatie naar alle waarschijnlijkheid niet naar de politie stappen (nou is dat denk ik bij de gemiddelde hoerenloper sowieso de standaard-reactie, maar het lijkt mij erger te zijn indien je niet alleen aangever wordt, maar tevens verdachte).quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef doppelgänger het volgende:
Dat klopt, maar ik zie niet in wat het er mee te maken heeft dat ze geen 15 jarigen of jonger mogen neuken, aangezien dat ook voor 60-jarigen geldt...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef Herr_Gunter het volgende:
Omdat 16 jarigen niet met iedereen mogen neuken.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je met 18 zo volwassen bent volgens de wet dat je mag stemmen, verantwoordelijk bent voor je eigen beslissingen op financieel en juridisch gebied, mag trouwen, drank kopen....waarom zou je dan voor prostitutie een leeftijdsgrens instellen die daar boven ligt ???
En wie wil je dan gaan straffen, de klant of de prostituee? Als je het met iemand doet die boven de 18 is, moet je dan hoerenlopers gaan vervolgen als ze op een hoer van 20 liggen, omdat we een grens van 21 instellen?
Echt zo'n geval van 'normen en waarden proefballon' waar niet echt over nagedacht is.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:59 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zeg, die hele volwassenheidsgrens naar 21 trekken. Stemmen, verantwoordelijk zijn, autorijden (brommer vanaf 18), trouwen, drank kopen, prostitutie ook 21. Gaat een heel hoop gezeik geschelen overal. Als je kijkt hoe iedereen er tegenwoordig bij loopt.
wat is de bron?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Neen. Iedereen die sex heeft met iemand die de leeftijd van 16 jaar nog niet heeft bereikt is strafbaar. Zo luidt de wet.
In die zin is de minimumleeftijd voor prostitutie naar beneden brengen tot 16 jaar geen vreemde gedachte.
oke niet door iedereen geneukt mogen worden.quote:
Hoe kom je hierbijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef Herr_Gunter het volgende:
[..]
oke niet door iedereen geneukt mogen worden.
door het verbod op pedofilie,
Bij de leeftijd van 15 zijn alle volwassenen strafbaar,
Bij de leeftijd van 16 mag men niet door oudere mannen van van 16+5(21) geneukt worden,
Bij de leeftijd van 17 zit de maximale leeftijd op 17+5 (22)
Wetboek, der strafrecht,quote:
Quote ze hier dan even want die artikelen die ik hier voor me heb zeggen namelijk heel wat anders, ben vooral benieuwd naar de artikelen waarin de oudere maar 5 jaar ouder mag zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:44 schreef Herr_Gunter het volgende:
[..]
Wetboek, der strafrecht,
Artikel 244 en 241
Regel minimaal 15:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Quote ze hier dan even want die artikelen die ik hier voor me heb zeggen namelijk heel wat anders, ben vooral benieuwd naar de artikelen waarin de oudere maar 5 jaar ouder mag zijn
Maar inderdaad, het leeftijdsverschil van maximaal 5 jaar is bull,quote:Art. 240a
Met gevangenisstraf van ten hoogste twee maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft hij die een afbeelding of voorwerp, waarvan de vertoning schadelijk is te achten voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar, verstrekt, aanbiedt of vertoont aan een minderjarige van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, dat deze jonger is dan zestien jaar.
art.
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
ik zou toch eerder artikel 244 en 245 pakken voor deze problematiekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:10 schreef Herr_Gunter het volgende:
[..]
Regel minimaal 15:
[..]
Maar inderdaad, het leeftijdsverschil van maximaal 5 jaar is bull,
Meisjes en jongens van 16 mogen zich beschikbaar stellen aan bejaarde oude lullen, zolang hun ouders het oké vinden.
240a gaat namelijk over het afbeelden, boven de 16 mag het gewoon en vanaf 12 is het strafbaar als er een klacht ingediend wordt.quote:Art. 244
Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Art. 245
- 1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
- 2. Vervolging heeft, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Tot de klacht bedoeld in het tweede lid is naast de wettelijke vertegenwoordiger in burgerlijke zaken, bedoeld in artikel 65, eerste lid , tevens bevoegd de raad voor de kinderbescherming.
- 4. In afwijking van het bepaalde in de artikelen 64 tot en met 66 is degene ten aanzien van wie het feit is gepleegd te allen tijde tot de klacht gerechtigd, in dier voege dat de termijn gedurende welke de klacht kan worden ingediend eindigt op de dag waarop de verjaringstermijn, bedoeld in artikel 70 , eindigt.
De wet. Vandaar dat het ook klopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |