abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59455803
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
oke niet door iedereen geneukt mogen worden.
door het verbod op pedofilie,
Bij de leeftijd van 15 zijn alle volwassenen strafbaar, en kinderen miss ook dacht ik,
Bij de leeftijd van 16 mag men niet door oudere mannen van van 16+5(21) geneukt worden,
Bij de leeftijd van 17 zit de maximale leeftijd op 17+5 (22)
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
John F. Kennedy
pi_59455827
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef Herr_Gunter het volgende:

[..]

oke niet door iedereen geneukt mogen worden.
door het verbod op pedofilie,
Bij de leeftijd van 15 zijn alle volwassenen strafbaar,
Bij de leeftijd van 16 mag men niet door oudere mannen van van 16+5(21) geneukt worden,
Bij de leeftijd van 17 zit de maximale leeftijd op 17+5 (22)
Hoe kom je hierbij

Het wetboek van strafrecht zegt nameljk wat anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2008 11:45:39 ]
pi_59455876
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij
Wetboek, der strafrecht,
Artikel 244 en 241
John F. Kennedy
pi_59455941
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:44 schreef Herr_Gunter het volgende:

[..]

Wetboek, der strafrecht,
Artikel 244 en 241
Quote ze hier dan even want die artikelen die ik hier voor me heb zeggen namelijk heel wat anders, ben vooral benieuwd naar de artikelen waarin de oudere maar 5 jaar ouder mag zijn
pi_59456519
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Quote ze hier dan even want die artikelen die ik hier voor me heb zeggen namelijk heel wat anders, ben vooral benieuwd naar de artikelen waarin de oudere maar 5 jaar ouder mag zijn
Regel minimaal 15:
quote:
Art. 240a

Met gevangenisstraf van ten hoogste twee maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft hij die een afbeelding of voorwerp, waarvan de vertoning schadelijk is te achten voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar, verstrekt, aanbiedt of vertoont aan een minderjarige van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, dat deze jonger is dan zestien jaar.

art.
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Maar inderdaad, het leeftijdsverschil van maximaal 5 jaar is bull,
Meisjes en jongens van 16 mogen zich beschikbaar stellen aan bejaarde oude lullen, zolang hun ouders het oké vinden.
John F. Kennedy
pi_59457287
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:10 schreef Herr_Gunter het volgende:

[..]

Regel minimaal 15:
[..]

Maar inderdaad, het leeftijdsverschil van maximaal 5 jaar is bull,
Meisjes en jongens van 16 mogen zich beschikbaar stellen aan bejaarde oude lullen, zolang hun ouders het oké vinden.
ik zou toch eerder artikel 244 en 245 pakken voor deze problematiek
quote:
Art. 244
Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Art. 245
- 1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
- 2. Vervolging heeft, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Tot de klacht bedoeld in het tweede lid is naast de wettelijke vertegenwoordiger in burgerlijke zaken, bedoeld in artikel 65, eerste lid , tevens bevoegd de raad voor de kinderbescherming.
- 4. In afwijking van het bepaalde in de artikelen 64 tot en met 66 is degene ten aanzien van wie het feit is gepleegd te allen tijde tot de klacht gerechtigd, in dier voege dat de termijn gedurende welke de klacht kan worden ingediend eindigt op de dag waarop de verjaringstermijn, bedoeld in artikel 70 , eindigt.
240a gaat namelijk over het afbeelden, boven de 16 mag het gewoon en vanaf 12 is het strafbaar als er een klacht ingediend wordt.
pi_59465018
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef marcel-o het volgende:

wat is de bron?
De wet. Vandaar dat het ook klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')