Kwestie van goede timingquote:
En dan penalty's met deze 'keeper'quote:Op zondag 15 juni 2008 22:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben benieuwd, ik hoop op 3-3
Kwestie van bugquote:
Geen erge bugquote:
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Geen punten vandaag, maar wat een wedstrijd
Nope dat nietquote:
Had het de Tsjechen gegundquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!
Tis alweer bijna lef uur..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar kan nog steeds niet slapen!
En hij gaat al bijna
Ik ook, kut Turkenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
* gaat nog even verder met presentatie
heb vrijdag te horen gekregen dat dat dinsdag moetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wanneer moet ie af zijn? en wanneer moet je hem houden eig?
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
heb vrijdag te horen gekregen dat dat dinsdag moet
Daarom, en slaap al zo slechtquote:
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, en slaap al zo slecht
Of kom je me een nachtzoen brengen?
Idd jaquote:
NICOquote:
* Piles gaat ook zo slapenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje geven
nah waren allebei vergeten dat het nog moest.....en ze gaat volgende week naar Italie dus moet deze weekquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wat een eikels!
Maar dat gaat je wel lukken, want je verslag is al af![]()
die ik morgen maar eens ga lezen![]()
en piles wil ook een nachtkusje?quote:
Lig ik al een uurquote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje geven
Hehe.. ja dan moet je wel beetje opschieten, maar komt wel goed toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
nah waren allebei vergeten dat het nog moest.....en ze gaat volgende week naar Italie dus moet deze week
Ik ben in de buurt Dean, misschien moet je eens vlak voor het slapen naar buiten danwel wat minder computeren des avonds!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, en slaap al zo slecht
Of kom je me een nachtzoen brengen?
* Cuegirllie stopt Dean lekker onder de dekens en geeft een lief kusje op z'n voorhoofd en wenst hem een goede nacht toequote:
was aan het werk bij mijn vaste bijbaantje.. Meteen mijn ontslag ingedientquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb je gemist vanavond in het vorige topic![]()
Dat is wel een hele goede oplossing, jammergenoeg te laatquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ik zie 2 mensen die een nachtkusje willen.. Dat kunnen ze elkaar dan wel geven
Lig je al in bed dan?quote:
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goede oplossing, jammergenoeg te laat
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie stopt Dean lekker onder de dekens en geeft een lief kusje op z'n voorhoofd en wenst hem een goede nacht toe
Nee, dat nog nietquote:
Oohh, dat was hetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen geven
Jij krijgt er ook wel 1 hoor, als je die wiltquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen geven
Doe ik ook al nooit meer!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt Dean, misschien moet je eens vlak voor het slapen naar buiten danwel wat minder computeren des avonds!
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook wel 1 hoor, als je die wilt
Dan moet je nog maar even wachtenquote:
oh jij scoorde net tegen Tjechie?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Krijg jij hem op je neusquote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef nicomart het volgende:
[..]uiteraard..
maar is dan wel minder speciaal natuurlijk
Slik wat valium, neem een paar heisjes van een joint, gooi 3 strohrum achterover!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Dat dacht ik ookquote:
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan jaquote:
Net als Dean op je voorhoofdquote:
zeg dan gewoon een grote gezellige jongenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan ja
ah.. met die vermelding erbij ga ik akkoord met de neusquote:
quote:
aaioverdebolgeeftsmiliequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Jipje het volgende:
Die TT
TVP voor morgenochtend
Weltrusten allemaal!
Truste cue!quote:
Trusten Caliquote:
klikspaan!quote:
sorryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie![]()
NICO niet pesten
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ceská Republika wat doe je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik het zag staanquote:
Ze waren ooit heel goed en ik vond ze een beetje een underdogquote:
quote:
Mag niet met haar mond vol praten.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Mag niet met haar mond vol praten.
Wij hebben niet eens Turken hierquote:
quote:
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef Yesse het volgende:
HOU TOCH OP MET DAT KUT GETOETER IK WIL SLAPEN EN JULLIE ZIJN GEEN KAMPIOEN IRRITANTE TURKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?quote:
Bij ons rijden ze rondjes. Waardoor ik nu elke 10 minuten een irritant getoeter hoor. En ik ken ze, hier gaan ze nog wel eens doorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?
Ik jouw pyjama kom aantrekkenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook in
Hier schijnt de stad behoorlijk op z'n kop te staan.. gelukkig weinig geluidoverlast van autosquote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Laat die turken, hebben ze tenminste ook weer eens wat
ja sorry.. ik wilde een voorzet geven voor mijn eigen grapje, maar Piles pikte hem inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik jouw pyjama kom aantrekken
Een kusje kun je krijgen
We zeggen toch ook niet dat wij die niet hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan zeggen jullie dat ik een vieze geest heb!!
quote:Een kus kunnen jullie krijgen.. en trouwens piles, jij hebt er geeneens recht meer op!
Voor jou was die niet goed genoeg op je voorhoofd.. dan laat maar lekker helemaal zittenquote:
quote:
Wil je nog een knuffel ook nog.. pff, het is ook nooit genoegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja sorry.. ik wilde een voorzet geven voor mijn eigen grapje, maar Piles pikte hem in
Maar voor deze keer ga ik dan maar akkoord met een kusje en een knuffel dan!!
eigenlijk wel beter jahquote:
Ik huil mezelf wel weer in slaapquote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor jou was die niet goed genoeg op je voorhoofd.. dan laat maar lekker helemaal zitten
Eensquote:
quote:
ik was aan het onderhandelenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil je nog een knuffel ook nog.. pff, het is ook nooit genoeg
Succesquote:
Zolang ze hun mond maar dichthoudenquote:Eens
Over sommige zaken valt niet te onderhandelenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik was aan het onderhandelen
ok ok.. dan ga ik akkoord met alleen een kus
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over sommige zaken valt niet te onderhandelen
Tja nou.. je krijgt hem nog wel dan maar..
Hoe fout!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:30 schreef nicomart het volgende:
Hoorde laatst weer een mooie
Gozer in de kroeg: "Het is een best wijf, maar ze zou gras moesten lusten!"
Iederen denkt: "Waar de neuk heeft hij het nou over?? en dus iedereen stil
Zegt tie heel droog: "Ja, dan kan je dr in de wei zetten!"![]()
Houdt ie je wakker?quote:
Enkeltje dromenlandquote:
zo zonde he.. die mensen die niet goed kunnen typenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Houdt ie je wakker?
alleen jammer dat je dan m'n naam niet eens kan spellen![]()
Lig jij al in je nest dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo zonde he.. die mensen die niet goed kunnen typen
Ben je al onderweg Cue?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Houdt ie je wakker?
alleen jammer dat je dan m'n naam niet eens kan spellen![]()
Dat ga ik ook maar eens proberenquote:
quote:
Truste Pilesquote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen
Al worden het eerder nachtmerries over de meet
Tot morgenochtend allemaal![]()
inmiddels wel zelf mijn pyama aangetrokkenquote:
Niet chaggie zijn cali..quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet chaggie zijn cali..
denk maar aan mooie vrouwen zoenen
Truste
Lekker slapen dan, en morgen weer uitgerust en vrolijk verderquote:
Ach, je bent er niet morgen?quote:
Oke.. dan krijg je bij deze je kusjequote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
inmiddels wel zelf mijn pyama aangetrokkenheb geen laptop bij de hand dus na je nachtzoen duik ik er meteen in
Ik wel, jij nietquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oke.. dan krijg je bij deze je kusje
* Cuegirllie geeft een lief zacht kusje op de neus van nico
Truste nicoquote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
*zwijmel*
![]()
Dan ga ik er maar echt inkruipen.. morgen 8.30 op school![]()
truste lieve mensjes enCuegirllie
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik gaat ook, mijn taak van vanavond zit er weer op, dus duik ik er ook intruste
Over 13 minuten ben je een dagje niet meer dan luchtquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat denk jd dat ik hele nachten lig te doen Cue.
Hoe druk ik het heb, eeuwige gezeik met mijn ouders, wat ik met mezelf aan moet, of het ooit wat word, of ik ooit een leuke meid zal vinden, hoe een grote hekel ik aan mezelf heb, ...
Ik ook, mijn medicijn heet THC, werkt als een tierlier.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is idd ook kut. Ken het wel, gelukkig heb ik het meeste van dat kunnen 'uitschakelen' (ook niet goed hoor
)
daarom nu ook nog wakker?
quote:
Jep. En stop ook alles weg hoor. Maar doe dat mijn hele leven al, en niet alleen deze dingen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is idd ook kut. Ken het wel, gelukkig heb ik het meeste van dat kunnen 'uitschakelen' (ook niet goed hoor
)
daarom nu ook nog wakker?
erg handig.. maar het lukt niet altijd..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zit gewoon niet zo erg met zulk soort dingen en ga dingen doen die ik leuk vind!
Ooit twee keer gedaan, maar op het moment dat je er een beetje wat van begint te voelen dan vind ik het niet lekker meer en wordt ik als ik door zou gaan misselijkquote:
Tetrahydrocannabinol, oftewel de werkzame stof van de cannabisplant. Zulke dingen zijn toch algemene kennis?quote:
Klinkt niet goedquote:Op maandag 16 juni 2008 00:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep. En stop ook alles weg hoor. Maar doe dat mijn hele leven al, en niet alleen deze dingen.
Klopt inderdaad, maar zo gaat het tegenwoordig bij mij!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg handig.. maar het lukt niet altijd..
Uh volgens mij niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tetrahydrocannabinol, oftewel de werkzame stof van de cannabisplant. Zulke dingen zijn toch algemene kennis?
Ik ben gewoon een mens die de basisbehoeftes van de mens in zijn referentiekader heeft!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen heeft een ander referentiekader natuurlijk, Kaheem
Maarja wil nu slapen.. dat vind ik leuk, maar het lukt niet omdat ik met spuli n m'n kop zit, tja dat krijg je er dan niet heel simpel uit, want als ik wil slapen, moet ik neit denken.. Ga ik denken, dan kan ik niet slapen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar zo gaat het tegenwoordig bij mij!
Mjoah, er zijn zat dingen gebeurd die niemand ooit hoeft en komt te weten. Het is mijn ellende, daar wil ik niemand mee opzadelen.quote:
Jij klinkt als iemand waarmee ik wel gezellig een jointje zou kunnen oppaffen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mens die de basisbehoeftes van de mens in zijn referentiekader heeft!
Hahaha..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjoah.
Gewoon wegstoppen en vrolijk door
Werkt vooralsnog prima, af en toe eens in de paar jaar een keertje helemaal debiel los gaan et voila.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha..
Zou ik ook zeggen, maarja daar wordt het niet beter van.. al slaap je dan vannacht misschien wel wat eerder
Ik blow niet zoveel en als ik blow dan zeg ik daarna compleet niks meer. Hoe druk ik ben zonder harddrugs zo rustig ben ik met. Dus je moet zelf maar denken of je het gezellig vind!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij klinkt als iemand waarmee ik wel gezellig een jointje zou kunnen oppaffen.
Mwah, denk het nietquote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha..
Zou ik ook zeggen, maarja daar wordt het niet beter van.. al slaap je dan vannacht misschien wel wat eerder
Weet niet waarom je die quote maargoed..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt vooralsnog prima, af en toe eens in de paar jaar een keertje helemaal debiel los gaan et voila.
Hehe.. een man van veel woorden..quote:
Daar ze je watquote:
Neen, alles wegstoppen, dat werkt goed. En dan laat je dat een keer in de paar jaar een keer naar buiten en dan is het weer goed voor een tijdje.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet niet waarom je die quote maargoed..
Helemaal debiel los gaand oor een jointje?
Maar dat naar buiten gooien lukt dan op een gegeen moment ook niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, alles wegstoppen, dat werkt goed. En dan laat je dat een keer in de paar jaar een keer naar buiten en dan is het weer goed voor een tijdje.
Tuurlijk.. mijn problemen stellen niks voor, i know that..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Mensen kunnen ook trachten hun problemen enigszins te relativeren, er zijn zoveel problemen wat stelt dat van jou dan eigenlijk voor.
Guus Meeuwis - Op Straat
Ben rustig van nature hoor. Maarja, is weer direct gerelateerd aan mijn zelfbeeld en verleden.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. een man van veel woorden..
lol.. ik lul iets te veel als ik snachts wakker ben.. net al een mail gestuurd anar een vriendin met onzin en alles.. slaat ook weer nergens op.
Dat je geen hoog zelfbeeld hebt heb ik door.. maar als ik vragen mag waarom niet dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef The_Dean het volgende:
Ben rustig van nature hoor. Maarja, is weer direct gerelateerd aan mijn zelfbeeld en verleden.
Dat idee heb ook bij hem. Al vanaf de eerste keer dat ik hier poste.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Dean is in mijn optiek, voor zover ik hem ken, een heel vriendelijke en aardige jongen. Een jongen die het heel goed met iedereen voor heeft.
Dat vermoeden heb ik ook, terwijl ik hem nog niet eens ken.. en hoop dat ie dat ie dat zelf ook weet..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Dean is in mijn optiek, voor zover ik hem ken, een heel vriendelijke en aardige jongen. Een jongen die het heel goed met iedereen voor heeft.
Ik denk dat die het zelf wel weet, al is het in een iets minder dan direct bewustzijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, terwijl ik hem nog niet eens ken.. en hoop dat ie dat ie dat zelf ook weet..
Ken je verhaal ook wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat die het zelf wel weet, al is het in een iets minder dan direct bewustzijn!
Als ik naar mezelf kijk. Ik was ongeveer een jaar geleden ook vrij negatief qua zelfbeeld. Dit kwam door een leven wat veelal hetzelfde was, door het nog steeds bij mijn ouders wonen en het weinig ervaringen opdoen met het vrouwelijke geslacht. Weet niet hoe het precies kan maar het is sindsdien best wel verandert. Ben op kamers gegaan, ben wat aan de vrouw geraakt (vrijgezel nu) en ben een heel ander leven gaan lijden. Al met al was dit goed voor mijn zelfbeeld danwel mijn zelfvertrouwen!
Geniet trouwens ook met volle teugen van dit alles!
Pff dat is wel heftig ja .. had wel zoiets verwacht.. maar je wordt er niet vrllijk van.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef The_Dean het volgende:
Vind ik wel. En hoor om me heen dat ik wel een goede gozer ben, maar ik zie dat niet. En ben vast geen slecht mens, doe geen vlieg kwaad, maar voor mijn gevoel ben ik niets.
Misschien dat een dikke 15-20 jaar gepest, geplaagd en genegeerd worden, soms door wat je denkt dat goede vrienden zijn, er iets mee te maken heeft.
Je stopt het weg en laat alles over je heen komen, maar onderbewust kweek ik toch een gevoel van complete mislukking en waardeloosheid.
En de laatste tijd dragen mijn ouders daar ook flink aan bij, en dat helpt ook niet echt.
Uiteraardquote:
Eerst even ontbijten, en richting stage lopen....dan ga ik wel weer aan de gangquote:Op maandag 16 juni 2008 08:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb m'n laptop al opgestart![]()
Nu nog uh wakker blijven
begin altijd tussen half 9 en 9....quote:Op maandag 16 juni 2008 08:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Hahaha.. ik zit er al een kwartier
Het leven is zo oneerlijk
Vaak kwart over 5 half 6 jahquote:Op maandag 16 juni 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga officieel om half 5 naar huis.. jij zeker 6 dan ofzo?
Wat een prestatiequote:Op maandag 16 juni 2008 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff lange dagen.. moet er niet aan denken, maar hier kan het niet eens.. ze gaan dicht om vijf uur
Ja dan moet je wel beetje op tijd zijn, anders rijden ze al niet meer hehe.. ik ben toch op de fiets gegaan, ondanks ze rijden.. vind ik goed van mezelf![]()
Mijn fiets, fietst niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff lange dagen.. moet er niet aan denken, maar hier kan het niet eens.. ze gaan dicht om vijf uur
Ja dan moet je wel beetje op tijd zijn, anders rijden ze al niet meer hehe.. ik ben toch op de fiets gegaan, ondanks ze rijden.. vind ik goed van mezelf![]()
quote:
Ben al begonnenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:25 schreef Yesse het volgende:
Pilllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat dacht ik ookquote:
Neeeee, jullie mogen mij niet negerenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
je moet hem negeren, hij heeft al goedemorgen gezegd en hij moet nu werken!!
Ik ga ook op de fiets naar stagequote:Op maandag 16 juni 2008 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
maar hoe staat t bij jou dan?
Hij redt het wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet hem negeren, hij heeft al goedemorgen gezegd en hij moet nu werken!!
quote:
Succesquote:Op maandag 16 juni 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeeee, jullie mogen mij niet negeren![]()
Ik ga echt iets doen vandaag
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 juni 2008 08:27 schreef Yesse het volgende:
Hij redt het wel hoorHij is als mij
Wij kunnen zo goed op 't laatste nippertje perfect werk afleveren én multi-tasken
Ow dat geloof ik wel, maar het is ook gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij redt het wel hoorHij is als mij
Wij kunnen zo goed op 't laatste nippertje perfect werk afleveren én multi-tasken
Leuk om mij te negerenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik wel, maar het is ook gewoon leuk om te doen
Kijken naar het effectquote:
Oh hahaquote:Op maandag 16 juni 2008 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedoelde eig verder, haha.. goed weekend gehad.. vandaag nog drukke plannen enzo?
Je date van gister, helemaal vergetenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh haha![]()
Ja weekend was wel geslaagd, mn date wat minder![]()
Vandaag stage tot 5, en dan meteen werken tot 8
Was wel gezellig opzich, maar niet je van hetquote:Op maandag 16 juni 2008 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je date van gister, helemaal vergeten
VERTEL!!!!dat zijn rottijden
verwacht ik een heel verhaalquote:Op maandag 16 juni 2008 08:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Was wel gezellig opzich, maar niet je van het
één van m'n betere eigenschappenquote:
Nee het is wel een leuke jongen maar ik weet wel zeker dat het niet goed zal gaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
verwacht ik een heel verhaal![]()
Niet jouw type dus of zoiets.. leuk als gewone vriend zeg maar? of dat ook niet?
Je bent gewoon geinteresseerdquote:
Ga je me nou van m'n werk houdenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hebben we nog een top 100 piles?
Dan houdt het al snel op jaquote:Op maandag 16 juni 2008 08:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee het is wel een leuke jongen maar ik weet wel zeker dat het niet goed zal gaan.
Hij denkt gewoon heel anders over dingen dan ik.
Dusja, sorry geen heel verhaal
Idd ja!quote:
Goed hequote:Ga je me nou van m'n werk houden![]()
Momentje
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan houdt het al snel op ja
haha geeft niet..
Hopen dat ik niemand vergeetquote:Top 100 van zondag 15 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 237 Paaskonijn
002. 207 tong80
003. 205 Cuegirllie
007. 126 Californium
009. 120 Piles
018. 098 PieterBas
044. 063 Houniet
055. 058 The_Dean
061. 055 HostiMeister
063. 053 Bravebart
Nop, al 1,5 jaar vrijgezelquote:Op maandag 16 juni 2008 08:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd![]()
Heb jij eigenlijk een vriend ofzo?
WTF nog steeds 3? Hoe weinig posten fokkers wel niet zegquote:
Je kan ook gewoon toegeven dat je fok!verslaafd bentquote:Op maandag 16 juni 2008 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
WTF nog steeds 3? Hoe weinig posten fokkers wel niet zeg
Idd, en dan zegt ze wat van mijquote:Op maandag 16 juni 2008 08:48 schreef Milou__ het volgende:
Je kan ook gewoon toegeven dat je fok!verslaafd bent
Voor m'n zinloze uren (die ik veel heb) wel ja.. maar vind het gewoon verrassend eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 juni 2008 08:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je fok!verslaafd bent
Ja ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er mensen zijn die meer dan 300 posts per dag hebben ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor m'n zinloze uren (die ik veel heb) wel ja.. maar vind het gewoon verrassend eerlijk gezegd
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er mensen zijn die meer dan 300 posts per dag hebben ofzo
Nee dat blijktquote:Op maandag 16 juni 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, er wordt op niemand gewacht hier
[..]![]()
En hoe is het met u?
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet positief![]()
We hebben je gemist![]()
Ben nu aan het werk. 05.30 tot 14.00.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hier
Ik dacht dat je moest werken, of ben je al klaar
Trouwens goed bezig gisteren
Ah, ok. Heb ik toch nog een beetje opgeletquote:Op maandag 16 juni 2008 09:07 schreef The_Dean het volgende:
Ben nu aan het werk. 05.30 tot 14.00.
Twee uurtjesquote:Op maandag 16 juni 2008 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ja erg he!!
Nog beetje geslapen dan?
quote:
Ook een zeldzaamheidquote:
Vooral gisteravond zekerquote:Heb ook meer meegelezen dan gepost
En je leeft nogquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb ik toch nog een beetje opgelet
Ja met dat onderwerp van gisteravond heb ik echt niks en heb ik ook niks over te zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een zeldzaamheid
[..]
Vooral gisteravond zeker
Moet je eigenlijk nog niet naar school, of ben je er al
Af en toe kan ik ook niet alles bijhoudenquote:
Gelukkig kun je dan makkelijk het topic ff links laten liggenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
Ja met dat onderwerp van gisteravond heb ik echt niks en heb ik ook niks over te zeggen.
quote:En ik ga nu naar school![]()
Heb geBBQ-t met collega's zaterdagavondquote:Op maandag 16 juni 2008 09:22 schreef Milou__ het volgende:
Heeft iemand nog leuke dingen meegemaakt in het weekend ofzo?
Goedemorgenquote:
Uh niet heel veel bijzonders eig..quote:Op maandag 16 juni 2008 09:22 schreef Milou__ het volgende:
Lijktquote:Op maandag 16 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
Tsjonge, iedereen lijkt wel hard aan het werk
nja begonnen met klusse in mijn nieuwe huisjequote:Op maandag 16 juni 2008 09:22 schreef Milou__ het volgende:
Lukt het een beetje meis?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lijkt![]()
Ik wel trouwens, moet morgen mn verslagen laten zien
Dan nu extra hard doorwerkenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik denk dat ik vanmiddag weinig gemotiveerd ben
Nou dan gaan we nu allebei hard aan het werkquote:Op maandag 16 juni 2008 09:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik denk dat ik vanmiddag weinig gemotiveerd ben
Dealquote:Op maandag 16 juni 2008 09:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou dan gaan we nu allebei hard aan het werk![]()
Helemaal niet!! je bent niet moe! Je bent hyper! Hyper genoeg om keihard aan het werk te gaan!!quote:Op maandag 16 juni 2008 09:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hemaar ik ben moeeeeee
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet!! je bent niet moe! Je bent hyper! Hyper genoeg om keihard aan het werk te gaan!!
Ik heb al 600 woorden getypt.. en ik ben een vriendin via de mail online steun aan het beidenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik doe mn best
Hoef jij niks te doen trouwens
Voordeel van het vrouw zijn..quote:Op maandag 16 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al 600 woorden getypt.. en ik ben een vriendin via de mail online steun aan het beiden
Hey, goedemorgenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen, na wat omwegen toch op school gekomen
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voordeel van het vrouw zijn..
Je kan meerdere dingen tegelijk
Paar uurtjes wachten of straks vanaf station HvH haven gaan wandelenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, goedemorgen
En nu moet je een paar uur wachten?
Tis heerlijk weer, dus wat let jequote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Paar uurtjes wachten of straks vanaf station HvH haven gaan wandelen
Goedemorgen Cuequote:
Goedemorgenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen, na wat omwegen toch op school gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |