quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat denk jd dat ik hele nachten lig te doen Cue.
Hoe druk ik het heb, eeuwige gezeik met mijn ouders, wat ik met mezelf aan moet, of het ooit wat word, of ik ooit een leuke meid zal vinden, hoe een grote hekel ik aan mezelf heb, ...
Ik ook, mijn medicijn heet THC, werkt als een tierlier.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is idd ook kut. Ken het wel, gelukkig heb ik het meeste van dat kunnen 'uitschakelen' (ook niet goed hoor
)
daarom nu ook nog wakker?
quote:
Jep. En stop ook alles weg hoor. Maar doe dat mijn hele leven al, en niet alleen deze dingen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is idd ook kut. Ken het wel, gelukkig heb ik het meeste van dat kunnen 'uitschakelen' (ook niet goed hoor
)
daarom nu ook nog wakker?
erg handig.. maar het lukt niet altijd..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zit gewoon niet zo erg met zulk soort dingen en ga dingen doen die ik leuk vind!
Ooit twee keer gedaan, maar op het moment dat je er een beetje wat van begint te voelen dan vind ik het niet lekker meer en wordt ik als ik door zou gaan misselijkquote:
Tetrahydrocannabinol, oftewel de werkzame stof van de cannabisplant. Zulke dingen zijn toch algemene kennis?quote:
Klinkt niet goedquote:Op maandag 16 juni 2008 00:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep. En stop ook alles weg hoor. Maar doe dat mijn hele leven al, en niet alleen deze dingen.
Klopt inderdaad, maar zo gaat het tegenwoordig bij mij!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg handig.. maar het lukt niet altijd..
Uh volgens mij niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tetrahydrocannabinol, oftewel de werkzame stof van de cannabisplant. Zulke dingen zijn toch algemene kennis?
Ik ben gewoon een mens die de basisbehoeftes van de mens in zijn referentiekader heeft!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen heeft een ander referentiekader natuurlijk, Kaheem
Maarja wil nu slapen.. dat vind ik leuk, maar het lukt niet omdat ik met spuli n m'n kop zit, tja dat krijg je er dan niet heel simpel uit, want als ik wil slapen, moet ik neit denken.. Ga ik denken, dan kan ik niet slapen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar zo gaat het tegenwoordig bij mij!
Mjoah, er zijn zat dingen gebeurd die niemand ooit hoeft en komt te weten. Het is mijn ellende, daar wil ik niemand mee opzadelen.quote:
Jij klinkt als iemand waarmee ik wel gezellig een jointje zou kunnen oppaffen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mens die de basisbehoeftes van de mens in zijn referentiekader heeft!
Hahaha..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjoah.
Gewoon wegstoppen en vrolijk door
Werkt vooralsnog prima, af en toe eens in de paar jaar een keertje helemaal debiel los gaan et voila.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha..
Zou ik ook zeggen, maarja daar wordt het niet beter van.. al slaap je dan vannacht misschien wel wat eerder
Ik blow niet zoveel en als ik blow dan zeg ik daarna compleet niks meer. Hoe druk ik ben zonder harddrugs zo rustig ben ik met. Dus je moet zelf maar denken of je het gezellig vind!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij klinkt als iemand waarmee ik wel gezellig een jointje zou kunnen oppaffen.
Mwah, denk het nietquote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha..
Zou ik ook zeggen, maarja daar wordt het niet beter van.. al slaap je dan vannacht misschien wel wat eerder
Weet niet waarom je die quote maargoed..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt vooralsnog prima, af en toe eens in de paar jaar een keertje helemaal debiel los gaan et voila.
Hehe.. een man van veel woorden..quote:
Daar ze je watquote:
Neen, alles wegstoppen, dat werkt goed. En dan laat je dat een keer in de paar jaar een keer naar buiten en dan is het weer goed voor een tijdje.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet niet waarom je die quote maargoed..
Helemaal debiel los gaand oor een jointje?
Maar dat naar buiten gooien lukt dan op een gegeen moment ook niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, alles wegstoppen, dat werkt goed. En dan laat je dat een keer in de paar jaar een keer naar buiten en dan is het weer goed voor een tijdje.
Tuurlijk.. mijn problemen stellen niks voor, i know that..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Mensen kunnen ook trachten hun problemen enigszins te relativeren, er zijn zoveel problemen wat stelt dat van jou dan eigenlijk voor.
Guus Meeuwis - Op Straat
Ben rustig van nature hoor. Maarja, is weer direct gerelateerd aan mijn zelfbeeld en verleden.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. een man van veel woorden..
lol.. ik lul iets te veel als ik snachts wakker ben.. net al een mail gestuurd anar een vriendin met onzin en alles.. slaat ook weer nergens op.
Dat je geen hoog zelfbeeld hebt heb ik door.. maar als ik vragen mag waarom niet dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef The_Dean het volgende:
Ben rustig van nature hoor. Maarja, is weer direct gerelateerd aan mijn zelfbeeld en verleden.
Dat idee heb ook bij hem. Al vanaf de eerste keer dat ik hier poste.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Dean is in mijn optiek, voor zover ik hem ken, een heel vriendelijke en aardige jongen. Een jongen die het heel goed met iedereen voor heeft.
Dat vermoeden heb ik ook, terwijl ik hem nog niet eens ken.. en hoop dat ie dat ie dat zelf ook weet..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Dean is in mijn optiek, voor zover ik hem ken, een heel vriendelijke en aardige jongen. Een jongen die het heel goed met iedereen voor heeft.
Ik denk dat die het zelf wel weet, al is het in een iets minder dan direct bewustzijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, terwijl ik hem nog niet eens ken.. en hoop dat ie dat ie dat zelf ook weet..
Ken je verhaal ook wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat die het zelf wel weet, al is het in een iets minder dan direct bewustzijn!
Als ik naar mezelf kijk. Ik was ongeveer een jaar geleden ook vrij negatief qua zelfbeeld. Dit kwam door een leven wat veelal hetzelfde was, door het nog steeds bij mijn ouders wonen en het weinig ervaringen opdoen met het vrouwelijke geslacht. Weet niet hoe het precies kan maar het is sindsdien best wel verandert. Ben op kamers gegaan, ben wat aan de vrouw geraakt (vrijgezel nu) en ben een heel ander leven gaan lijden. Al met al was dit goed voor mijn zelfbeeld danwel mijn zelfvertrouwen!
Geniet trouwens ook met volle teugen van dit alles!
Pff dat is wel heftig ja .. had wel zoiets verwacht.. maar je wordt er niet vrllijk van.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef The_Dean het volgende:
Vind ik wel. En hoor om me heen dat ik wel een goede gozer ben, maar ik zie dat niet. En ben vast geen slecht mens, doe geen vlieg kwaad, maar voor mijn gevoel ben ik niets.
Misschien dat een dikke 15-20 jaar gepest, geplaagd en genegeerd worden, soms door wat je denkt dat goede vrienden zijn, er iets mee te maken heeft.
Je stopt het weg en laat alles over je heen komen, maar onderbewust kweek ik toch een gevoel van complete mislukking en waardeloosheid.
En de laatste tijd dragen mijn ouders daar ook flink aan bij, en dat helpt ook niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |