Doe ik ook al nooit meer!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt Dean, misschien moet je eens vlak voor het slapen naar buiten danwel wat minder computeren des avonds!
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook wel 1 hoor, als je die wilt
Dan moet je nog maar even wachtenquote:
oh jij scoorde net tegen Tjechie?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Krijg jij hem op je neusquote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef nicomart het volgende:
[..]uiteraard..
maar is dan wel minder speciaal natuurlijk
Slik wat valium, neem een paar heisjes van een joint, gooi 3 strohrum achterover!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Dat dacht ik ookquote:
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan jaquote:
Net als Dean op je voorhoofdquote:
zeg dan gewoon een grote gezellige jongenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan ja
ah.. met die vermelding erbij ga ik akkoord met de neusquote:
quote:
aaioverdebolgeeftsmiliequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Jipje het volgende:
Die TT
TVP voor morgenochtend
Weltrusten allemaal!
Truste cue!quote:
Trusten Caliquote:
klikspaan!quote:
sorryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie![]()
NICO niet pesten
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ceská Republika wat doe je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik het zag staanquote:
Ze waren ooit heel goed en ik vond ze een beetje een underdogquote:
quote:
Mag niet met haar mond vol praten.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Mag niet met haar mond vol praten.
Wij hebben niet eens Turken hierquote:
quote:
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef Yesse het volgende:
HOU TOCH OP MET DAT KUT GETOETER IK WIL SLAPEN EN JULLIE ZIJN GEEN KAMPIOEN IRRITANTE TURKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?quote:
Bij ons rijden ze rondjes. Waardoor ik nu elke 10 minuten een irritant getoeter hoor. En ik ken ze, hier gaan ze nog wel eens doorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?
Ik jouw pyjama kom aantrekkenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |