Kwestie van goede timingquote:
En dan penalty's met deze 'keeper'quote:Op zondag 15 juni 2008 22:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben benieuwd, ik hoop op 3-3
Kwestie van bugquote:
Geen erge bugquote:
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Geen punten vandaag, maar wat een wedstrijd
Nope dat nietquote:
Had het de Tsjechen gegundquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!
Tis alweer bijna lef uur..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar kan nog steeds niet slapen!
En hij gaat al bijna
Ik ook, kut Turkenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen punter, maar ik vind die turken vervelend voetballen en daarom vind ik het wel jammer!
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
* gaat nog even verder met presentatie
heb vrijdag te horen gekregen dat dat dinsdag moetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wanneer moet ie af zijn? en wanneer moet je hem houden eig?
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
heb vrijdag te horen gekregen dat dat dinsdag moet
Daarom, en slaap al zo slechtquote:
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, en slaap al zo slecht
Of kom je me een nachtzoen brengen?
Idd jaquote:
NICOquote:
* Piles gaat ook zo slapenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje geven
nah waren allebei vergeten dat het nog moest.....en ze gaat volgende week naar Italie dus moet deze weekquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wat een eikels!
Maar dat gaat je wel lukken, want je verslag is al af![]()
die ik morgen maar eens ga lezen![]()
en piles wil ook een nachtkusje?quote:
Lig ik al een uurquote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij lekker in je bedje kruipt, kom ik je zo een nachtkusje geven
Hehe.. ja dan moet je wel beetje opschieten, maar komt wel goed toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
nah waren allebei vergeten dat het nog moest.....en ze gaat volgende week naar Italie dus moet deze week
Ik ben in de buurt Dean, misschien moet je eens vlak voor het slapen naar buiten danwel wat minder computeren des avonds!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, en slaap al zo slecht
Of kom je me een nachtzoen brengen?
* Cuegirllie stopt Dean lekker onder de dekens en geeft een lief kusje op z'n voorhoofd en wenst hem een goede nacht toequote:
was aan het werk bij mijn vaste bijbaantje.. Meteen mijn ontslag ingedientquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb je gemist vanavond in het vorige topic![]()
Dat is wel een hele goede oplossing, jammergenoeg te laatquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ik zie 2 mensen die een nachtkusje willen.. Dat kunnen ze elkaar dan wel geven
Lig je al in bed dan?quote:
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goede oplossing, jammergenoeg te laat
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie stopt Dean lekker onder de dekens en geeft een lief kusje op z'n voorhoofd en wenst hem een goede nacht toe
Nee, dat nog nietquote:
Oohh, dat was hetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen geven
Jij krijgt er ook wel 1 hoor, als je die wiltquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh zonde.. ik denk als die 2 dat gewoon samen regelen kan je mij er een komen geven
Doe ik ook al nooit meer!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt Dean, misschien moet je eens vlak voor het slapen naar buiten danwel wat minder computeren des avonds!
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook wel 1 hoor, als je die wilt
Dan moet je nog maar even wachtenquote:
oh jij scoorde net tegen Tjechie?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Krijg jij hem op je neusquote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef nicomart het volgende:
[..]uiteraard..
maar is dan wel minder speciaal natuurlijk
Slik wat valium, neem een paar heisjes van een joint, gooi 3 strohrum achterover!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook al nooit meer!
En net zelfs nog gevoetbald!
Dat dacht ik ookquote:
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan jaquote:
Net als Dean op je voorhoofdquote:
zeg dan gewoon een grote gezellige jongenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat een grote dikke lelijkerd was, dan ja
ah.. met die vermelding erbij ga ik akkoord met de neusquote:
quote:
aaioverdebolgeeftsmiliequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Jipje het volgende:
Die TT
TVP voor morgenochtend
Weltrusten allemaal!
Truste cue!quote:
Trusten Caliquote:
klikspaan!quote:
sorryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie![]()
NICO niet pesten
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ceská Republika wat doe je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik het zag staanquote:
Ze waren ooit heel goed en ik vond ze een beetje een underdogquote:
quote:
Mag niet met haar mond vol praten.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Mag niet met haar mond vol praten.
Wij hebben niet eens Turken hierquote:
quote:
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef Yesse het volgende:
HOU TOCH OP MET DAT KUT GETOETER IK WIL SLAPEN EN JULLIE ZIJN GEEN KAMPIOEN IRRITANTE TURKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?quote:
Bij ons rijden ze rondjes. Waardoor ik nu elke 10 minuten een irritant getoeter hoor. En ik ken ze, hier gaan ze nog wel eens doorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
het valt mij nog mee.. heeft hier maar 4 minuten geduurd terwijl dit dorp wel een echte broedplaats is voor Turken.
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dean heeft hem al gehad, en Piles ligt no niet op bed.. en jij?
Ik jouw pyjama kom aantrekkenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ik wil er net ingaan dus als je mijn pyama komt aantrekken duik ik er ook in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |