DAF in de prak?quote:
als je jezelf een schat noemt, moet je ook details geven en verder opscheppenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben toch ook zo'n schat he!![]()
ik heb net m'n klasgenootje enorm uit de brand geholpen
Ze was om onterechte reden uit dr groep gekickt, en wil je daarvoor een procedure opzetten, dan kan dat nog wel eens enkele weken duren en maandag moet alles gepresenteerd worden, anders mag je geen assessment doen, dus we hebben in goed overleg besloten, dat ze met ons mee mag doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je jezelf een schat noemt, moet je ook details geven en verder opscheppen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was om onterechte reden uit dr groep gekickt, en wil je daarvoor een procedure opzetten, dan kan dat nog wel eens enkele weken duren en maandag moet alles gepresenteerd worden, anders mag je geen assessment doen, dus we hebben in goed overleg besloten, dat ze met ons mee mag doen
Ben ik niet geheel onbaatzuchtig, medelevend, goedhartig en gewoon de liefste op aarde?
In dat geval wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Deutschland!
jammer doch goed voor mijn ek-poulequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat die duitsers hebben gewonnen.
wie voorspeld dan ook zoietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jammer doch goed voor mijn ek-poule
ikkuhquote:
ik zat net nog op schoolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef Lau. het volgende:
[..]
goed goed, lekker aan het chillen !
en met jou?
hmmz. beetje jammer van die foutequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ikkuh! Duitsers zijn toernooi voetballers, ook al spelen ze dramatisch ze komen er altijd door. Ongelofelijk! Had 7 vd 8 kwartfinalisten op de goede plek staan, alleen onze trots had ik niet
!
Kearl pessimist, iedereen wist toch van tevoren dat we met 2 vingers in de neus zouden doorgaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ikkuh! Duitsers zijn toernooi voetballers, ook al spelen ze dramatisch ze komen er altijd door. Ongelofelijk! Had 7 vd 8 kwartfinalisten op de goede plek staan, alleen onze trots had ik niet
!
True! had t moeten weten dat we met 3-0, 4-1 en 2-0 wonnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist, iedereen wist toch van tevoren dat we met 2 vingers in de neus zouden doorgaan?
Weer een 8 en een 9 erbij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist, iedereen wist toch van tevoren dat we met 2 vingers in de neus zouden doorgaan?
quote:Weer een 8 en een 9 erbij.
Tentamenweekje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat net nog op school
ben nu al wel thuis. maar nu kan ik gaan leren
2quote:
dus je bent nog lang niet uitgeleerdquote:Morgen ook nog hele dag aan de studie. Volgende week weer leergang financieren en moet nog een e-learning financiele aspecten doorlopen
Zoo zooquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2
[..]
dus je bent nog lang niet uitgeleerd
Gaat zeker lekker, mag niet klagen. Wacht nog op 1 cijfer voor een verslag van internetmarketing, denk ik ook wel gehaald. Dan heb ik alle vakken binnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! had t moeten weten dat we met 3-0, 4-1 en 2-0 wonnen! Had er een hard hoofd in maar dit overtrof al mijn verwachtingen..
Gaat lekker oni! Hoeveel vakken nog?
quote:
dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoo zoo!
Neej joh, moet nog tot eind september/begin oktober. Zolang duurt mijn traineeshipje! Daarna hopelijk klaar en terug naar t oosten des lands
gaat lekker dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat zeker lekker, mag niet klagen. Wacht nog op 1 cijfer voor een verslag van internetmarketing, denk ik ook wel gehaald. Dan heb ik alle vakken binnen.
thnxquote:[..]
sterkte.
Zekers. Die regel dat je een tentamen maar 2 keer per jaar mag proberen heeft wel wat met mijn instelling gedaan.quote:
daar heb ik me nooit wat van aangetrokkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zekers. Die regel dat je een tentamen maar 2 keer per jaar mag proberen heeft wel wat met mijn instelling gedaan.
Ik de eerste 4 jaar ook niet, maar nu wil ik eigenlijk wel een keer al die vakken afronden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik me nooit wat van aangetrokken
tjah, daar zit wat inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik de eerste 4 jaar ook niet, maar nu wil ik eigenlijk wel een keer al die vakken afronden.
quote:
maar die voetbalt niet meer op het EKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Christiano Ronaldo is hot! En ik moet zo door de regen
quote:Ons innovative product is zó goed ontvangenStond er verbaast van eigenlijk
hee davidquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:58 schreef Lau. het volgende:
avond
iedereen druk druk met school bezig merk ik?
ik heb zo goed als vakantie .. alleen woensdag m'n rapport nog krijgen
ik ga voetbal kijken en lerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga zo weer weg hoor, voetbal kijken en daarna Markt 2
hmmz. das best klotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, het is toch best kut dat de vorige bewoners van ons huisje katten hadden.... ben namelijk überallergisch voor die kutbeesten
's Morgens!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. das best kloten![]()
goedemorgen
Whehehe, werken op zaterdag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zit nu op het werk, dus kan niet onmeunig spammen
Momenteel even niet, vanaf volgende week 40 uur per week bij de OLAquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik moet toch ergens het geld vandaan halen. wanneer doe jij werken dan?
ik doe meestal op zaterdag werken en een avond in de week.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Momenteel even niet, vanaf volgende week 40 uur per week bij de OLA
Oeh, da's nog niet eens zo heel veel dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe meestal op zaterdag werken en een avond in de week.
daar moet ik van zien rond te komen.
+/- 10 uur in de weekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oeh, da's nog niet eens zo heel veel dus
ojah, stufi ook nog. maar die is zo weer weg met het ziekenfondsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
En stufi dan?![]()
Iemand hier veel verstand van fiscale aspecten? Taaie stof
Wiskundequote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, stufi ook nog. maar die is zo weer weg met het ziekenfonds
ik heb geen verstand van die fiscale dingenhooguit wiskunde
Mooi, heb ik ff een vraag aan jou:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb wel verstand van fiscale dingen
en goedendag op een zonnige zaterdag![]()
- geld onttrekken kan als loon/managentfee (maar dat is niet echt een onttrekking) of als dividendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi, heb ik ff een vraag aan jou:
1 persoon, heeft een Beheer B.V met 2 werkmaatschappijen.
In welke vorm kan hij geld onttrekken aan zijn beheer B.V.? (belast als onbelaste vormen)
Waarom jaarlijks de winst als didivend uitkeren? Kunnen ze weer investeren in de werkmaatschappijen en betalen ze 15% ipv 25% in box 2?
Hoe kunnen Beheer B.V. en de 2 werkmaatchappijen één aangifte doen voor vennootschapsbelasting? Fiscale voordelen?
Dat waren ff mijn vragen!
Ahhh lieverd tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:25 schreef Samzz het volgende:
Avond mensen :w
Ik zit niet helemaal lekker in m'n vel. Naar gevoel is dat.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:25 schreef Samzz het volgende:
Avond mensen :w
Ik zit niet helemaal lekker in m'n vel. Naar gevoel is dat.
Ik moet serieus lachen! Goeie opmerkingquote:
Ik ga volgend jaar ook Spaans doen. Verplicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken iets van een cursus Spaans te doen
Iemand tips?
Wat voor dingen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heldenopmerking, zwaar veel kudo's voor jou![]()
Dank.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heldenopmerking, zwaar veel kudo's voor jou![]()
I couldn't agree more.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Samzz het volgende:
Anders verlies je even zeg![]()
En toch, netjes gespeeld! Met name Van der SarTopkerel!
Gezelligquote:Schietpartij centrum Enschede
Enschede - Op de Oude Markt in Enschede vond zaterdagnacht een schietpartij plaats waarbij vier
Rond 01.25 uur ontstond onenigheid voor een horecagelegenheid. Een 39-jarige man schoot om zich heen. Van de vier omstanders die gewond raakten is een van hen met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Agenten waren snel ter plaatse. De drie verdachten renden weg. Tijdens de achtervolging is door de politie geschoten. Hierbij is de 39-jarige man geraakt en kon hij door de agenten worden aangehouden. De man is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht en kort daarop ingesloten.
De twee andere verdachten van 17 en 15 jaar zijn ook aangehouden.
De politie onderzoekt op dit moment de toedracht van het schietincident.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
- geld onttrekken kan als loon/managentfee (maar dat is niet echt een onttrekking) of als dividend
- ze kunnen 1 aangifte doen door een fiscale eenheid te vormen, dat is aan te vragen bij de Belastindienst. dan krijg je een fiscale eenheid die de naam van de Beheer B.V. draagt en die doet dan aangifte namens de hele 'groep'. de Beheer B.V. is dan ook aansprakelijk voor alle VPB-schulden van de werkmaatschappijen. de belasting die de werkmaatschappijen verschuldigd zijn (maar die dus door de Beheer B.V.) betaald worden, worden meestal in de rekening-courant met de Beheer B.V. voordelen zijn dat de verliezen van een onderneming kunnen worden verrekend met de winsten van een andere onderneming uit dezelfde groep en dat vermogensbestanddelen in beginsel van de ene aan de andere vennootschap kunnen worden overgedragen, zonder dat er belastingheffing plaatsvindt. PS: voorwaarden voor het vormen van een fiscale eenheid: alleen mogelijk als de Beheer B.V. ten minste 95% van de aandelen van de werkmaatschappij bezit en als alle betrokken ondernemingen in Nederland zijn gevestigd. ze moeten tevens hetzelfde boekjaar hebben en aan hetzelfde belastingregime onderworpen zijn.
de 2e snap ik niet zo wat je bedoeld. is dat eerste een vraag met daarna een mogelijk antwoord? of wil je antwoord op beide?
hoop dat je hier wat aan hebt![]()
ben nog wel op FOK!, als je nog wat wilt weten post/PM maar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |