2quote:
dus je bent nog lang niet uitgeleerdquote:Morgen ook nog hele dag aan de studie. Volgende week weer leergang financieren en moet nog een e-learning financiele aspecten doorlopen
Zoo zooquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2
[..]
dus je bent nog lang niet uitgeleerd
Gaat zeker lekker, mag niet klagen. Wacht nog op 1 cijfer voor een verslag van internetmarketing, denk ik ook wel gehaald. Dan heb ik alle vakken binnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! had t moeten weten dat we met 3-0, 4-1 en 2-0 wonnen! Had er een hard hoofd in maar dit overtrof al mijn verwachtingen..
Gaat lekker oni! Hoeveel vakken nog?
quote:
dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoo zoo!
Neej joh, moet nog tot eind september/begin oktober. Zolang duurt mijn traineeshipje! Daarna hopelijk klaar en terug naar t oosten des lands
gaat lekker dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat zeker lekker, mag niet klagen. Wacht nog op 1 cijfer voor een verslag van internetmarketing, denk ik ook wel gehaald. Dan heb ik alle vakken binnen.
thnxquote:[..]
sterkte.
Zekers. Die regel dat je een tentamen maar 2 keer per jaar mag proberen heeft wel wat met mijn instelling gedaan.quote:
daar heb ik me nooit wat van aangetrokkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zekers. Die regel dat je een tentamen maar 2 keer per jaar mag proberen heeft wel wat met mijn instelling gedaan.
Ik de eerste 4 jaar ook niet, maar nu wil ik eigenlijk wel een keer al die vakken afronden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik me nooit wat van aangetrokken
tjah, daar zit wat inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik de eerste 4 jaar ook niet, maar nu wil ik eigenlijk wel een keer al die vakken afronden.
quote:
maar die voetbalt niet meer op het EKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Christiano Ronaldo is hot! En ik moet zo door de regen
quote:Ons innovative product is zó goed ontvangenStond er verbaast van eigenlijk
hee davidquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:58 schreef Lau. het volgende:
avond
iedereen druk druk met school bezig merk ik?
ik heb zo goed als vakantie .. alleen woensdag m'n rapport nog krijgen
ik ga voetbal kijken en lerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga zo weer weg hoor, voetbal kijken en daarna Markt 2
hmmz. das best klotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, het is toch best kut dat de vorige bewoners van ons huisje katten hadden.... ben namelijk überallergisch voor die kutbeesten
's Morgens!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. das best kloten![]()
goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |