DAF in de prak?quote:
als je jezelf een schat noemt, moet je ook details geven en verder opscheppenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben toch ook zo'n schat he!![]()
ik heb net m'n klasgenootje enorm uit de brand geholpen
Ze was om onterechte reden uit dr groep gekickt, en wil je daarvoor een procedure opzetten, dan kan dat nog wel eens enkele weken duren en maandag moet alles gepresenteerd worden, anders mag je geen assessment doen, dus we hebben in goed overleg besloten, dat ze met ons mee mag doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je jezelf een schat noemt, moet je ook details geven en verder opscheppen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was om onterechte reden uit dr groep gekickt, en wil je daarvoor een procedure opzetten, dan kan dat nog wel eens enkele weken duren en maandag moet alles gepresenteerd worden, anders mag je geen assessment doen, dus we hebben in goed overleg besloten, dat ze met ons mee mag doen
Ben ik niet geheel onbaatzuchtig, medelevend, goedhartig en gewoon de liefste op aarde?
In dat geval wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Deutschland!
jammer doch goed voor mijn ek-poulequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat die duitsers hebben gewonnen.
wie voorspeld dan ook zoietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jammer doch goed voor mijn ek-poule
ikkuhquote:
ik zat net nog op schoolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef Lau. het volgende:
[..]
goed goed, lekker aan het chillen !
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |