Wat een nepshirts zeg. En Aegon-blauw? Laat me niet lachen. Dat lijkt in de verste verte niet op dit blauw:quote:
Waaro niet? Luque is ook een groot succes!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een foeilelijke shirts zeg. Adidas heeft al patent op lelijke shirts, maar dit is echt afschuwelijk.
En Aimar zie ik nou ook niet echt zitten eerlijk gezegd.
Die moeten nep zijn. Vooral dat logo bij het thuis shirtquote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)
Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Qua kleuren het perfecte uitshirt maar ik houd niet van die kronkels enzo. Gewoon zwart met een rode baan ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
een van de betere Adidas shirtjes
Die eerste zou met het klassieke logo wel tof zijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)
Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat was het totdat bleek dat Bayern München (of all clubs...) hetzelfde shirt had dat seizoen...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
een van de betere Adidas shirtjes
Nee, dat ging om het cupshirt van het jaar ervoor. Kan er nog geen goeie foto van vinden, omdat we dat ding nauwelijks hebben gedragenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was het totdat bleek dat Bayern München (of all clubs...) hetzelfde shirt had dat seizoen...
Ik denk dat we Boulah ook kunnen vergeten met z'n indrukwekkende spel op het EK.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef devv05 het volgende:
Hopelijk na het EK een blik verdedigers erbij, ben er nog niet zo gerust op.
Aimar is een Argentijn .....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit meen je niet héwat een gedrochten
en liever geen spanjaard meer in onze selectie Aimar doet me teveel aan Luque denken, vergaande glorie.
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:54 schreef Nashje het volgende:
Dit blijft voor mij één van de betere thuisshirts van Adidas.
[ afbeelding ]
Die van dit seizoen kwam aardig in de buurt.
quote:
Dat bedoel ik ja, hij post niets anders dan dat sinds hij hier geregistreerd is. Als Ray een post van hem kan vinden met meer dan 25 woorden zal ik er gek van staan te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oostenrijk - Duitsland #4 Godzijdank is het afgelopen
Het voelt nog steeds alsof Heitinga er volgend seizoen gewoon weer bij is.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef devv05 het volgende:
Hopelijk na het EK een blik verdedigers erbij, ben er nog niet zo gerust op.
Ja he?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds alsof Heitinga er volgend seizoen gewoon weer bij is.
Die kunnen we vergetenquote:Heerenveen vraagt 'Sneijder-achtig bedrag' voor Sulejmani
Ajax zal diep in de buidel moeten tasten om het standvastige SC Heerenveen te vermurwen Miralem Sulejmani te laten gaan.
SC Heerenveen werkt voorlopig niet mee aan een overgang van Sulejmani naar Ajax. De Friezen zien een transfer naar Amsterdam ook niet als een positieverbetering, omdat beide clubs komend seizoen uitkomen in het UEFA Cup-toernooi.
'Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag móéten we hem wel laten gaan', stelt directeur Yme Kuiper deze week in Voetbal International. 'Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen.' Real Madrid betaalde vorig jaar 27 miljoen euro voor Sneijder.
Sulejmani heeft in Friesland een zeer goed eerste seizoen achter de rug. De Servische aanvaller heeft oren naar een overgang naar Ajax, maar is afhankelijk van de medewerking van SC Heerenveen vanwege zijn tot medio 2011 doorlopende contract.
quote:'Napoli wil Emanuelson aantrekken'
Het Italiaanse Napoli wil Urby Emanuelson aan zich binden. Dat staat dinsdag in La Gazetta dello Sport.
Ze twijfelen tussen de Ajacied en Martinez van Tigre. Van een transfer is nog geen sprake.
Staat Urby's gastenboek nu ook vol met smeekbedes van Napolitanen?quote:
Waarom zou Urby ooit Nederland en haar gedoogbeleid willen verlaten?quote:
SCH en Yme Kuiperquote:
Komt pas na het EK denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:30 schreef w00h00 het volgende:
Mogelijke opvolger van Huntelaar.![]()
facking komkommertijd, A-A-N-K-O-P-E-N-! svp
Blij toe, mag toch hopen dat Ajax niet meegaat in deze waanzin?quote:
Ach, jullie hebben toch genoeg te bestedenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blij toe, mag toch hopen dat Ajax niet meegaat in deze waanzin?
Als ze aan dit soort bedragen gaan meewerken valt er weinig meer te bestedenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg te besteden
We blijven wel Nederlanders. Dubbeltje, eerste rang enzovoortsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg te besteden
Over het algemeen wel. Hoezo?quote:
En joden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
We blijven wel Nederlanders. Dubbeltje, eerste rang enzovoorts
Helaas, geen Home meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Bliksemschigt en Breach hebben nog iets tegoed van je
AFC Ajax #990: Op naar de UEFA-kut.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Bliksemschigt en Breach hebben nog iets tegoed van je
AFC Ajax #990: Op naar de UEFA-kut.
Maar genoeg bier in de omgeving dacht ik zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |