eens. Al spelen ze in een aardappel zak met gaten. Als ze kampioen worden is het goedquote:Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
Of we nou in een mooi shirt of in een lelijk shirt kampioen worden. Het intereseert me niks. Het shirt uit 95 vond ik ook oerlelijk maar is nu toch wel legendarisch.
En van Heerenveen, het wordt steeds grappiger met die provincie clubs. Zij denken dat wij het wel leuk vinden dat Sneijder, Huntelaar, Heitinga en alles worden weggekochtquote:Ajax meldt zich officieel voor Aimar
Ajax hoopt komende zomer een zeer grote vis te vangen op de Europese transfermarkt. De Amsterdammers hebben zich namelijk officieel gemeld voor de Argentijnse spelmaker Pablo Aimar, weet VI.
Ajax heeft bij het management van Aimar geinformeerd of de aanvallende middenvelder volgend seizoen in Amsterdam wil komen spelen. De Argentijn speelt momenteel voor Real Zaragoza, maar wil daar vertrekken omdat de club afgelopen seizoen degradeerde uit de Spaanse Primera División.
Ajax heeft wel flinke concurrentie in de strijd om Aimar. Ook Lazio, Newcastle United, Panathinaikos, HSV en Werder Bremen willen de technicus graag vastleggen.
quote:Sulejmani voorlopig niet naar Ajax
SC Heerenveen verleent voorlopig geen medewerking aan een transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax. De Friezen zien in de overgang geen positieverbetering en willen alleen praten bij een monsterbod uit Amsterdam.
"Het is heel eenvoudig", zegt directeur Yme Kuiper. "Miralem heeft pas één seizoen voor ons gespeeld en staat nog onder contract tot 1 juli 2010, dus hij mag niet weg. Bovendien zien wij in Ajax voor hem geen positieverbetering ten opzichte van Heerenveen."
Heerenveen wil alleen praten als Ajax met een enorme transfersom op de proppen komt. "Voor ons is het essentieel met welke bedragen Ajax komt. Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag moeten we hem laten gaan. Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen."
Of Sulejmani zich neerlegt bij de houding van Heerenveen is onbekend. De Servische aanvaller wil dolgraag naar Ajax en zou een arbitragezaak aan kunnen spannen. Vorig jaar verloor Luis Suárez een dergelijke zaak, maar Groningen kwam vervolgens wel tot een akkoord met Ajax.
Eens, jammer dat Ajax Shirts niet door Nike worden gemaakt.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een foeilelijke shirts zeg. Adidas heeft al patent op lelijke shirts, maar dit is echt afschuwelijk.
Dat is waar, maar ik wilde het uitshirt gaan kopen als het een mooie was en deze vind ik niet echt mooiquote:Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
eens. Al spelen ze in een aardappel zak met gaten. Als ze kampioen worden is het goed
En dat voor die 4/5 maandjes dat hij top heeft gepresteerd?quote:Voor ons is het essentieel met welke bedragen Ajax komt. Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag moeten we hem laten gaan. Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen."
Dit meen je niet héquote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)
Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vind ik nou ook. Misschien over tien jaar wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, jammer dat Ajax Shirts niet door Nike worden gemaakt.
Klopt, maar het is wel een mooi pluspunt als het shirt er goed uit ziet.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
Of we nou in een mooi shirt of in een lelijk shirt kampioen worden. Het intereseert me niks. Het shirt uit 95 vond ik ook oerlelijk maar is nu toch wel legendarisch.
Wat een nepshirts zeg. En Aegon-blauw? Laat me niet lachen. Dat lijkt in de verste verte niet op dit blauw:quote:
Waaro niet? Luque is ook een groot succes!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een foeilelijke shirts zeg. Adidas heeft al patent op lelijke shirts, maar dit is echt afschuwelijk.
En Aimar zie ik nou ook niet echt zitten eerlijk gezegd.
Die moeten nep zijn. Vooral dat logo bij het thuis shirtquote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)
Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.
Qua kleuren het perfecte uitshirt maar ik houd niet van die kronkels enzo. Gewoon zwart met een rode baan ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
een van de betere Adidas shirtjes
Die eerste zou met het klassieke logo wel tof zijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Dat was het totdat bleek dat Bayern München (of all clubs...) hetzelfde shirt had dat seizoen...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
een van de betere Adidas shirtjes
Nee, dat ging om het cupshirt van het jaar ervoor. Kan er nog geen goeie foto van vinden, omdat we dat ding nauwelijks hebben gedragenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was het totdat bleek dat Bayern München (of all clubs...) hetzelfde shirt had dat seizoen...
Ik denk dat we Boulah ook kunnen vergeten met z'n indrukwekkende spel op het EK.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef devv05 het volgende:
Hopelijk na het EK een blik verdedigers erbij, ben er nog niet zo gerust op.
Aimar is een Argentijn .....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit meen je niet héwat een gedrochten
en liever geen spanjaard meer in onze selectie Aimar doet me teveel aan Luque denken, vergaande glorie.
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:54 schreef Nashje het volgende:
Dit blijft voor mij één van de betere thuisshirts van Adidas.
[ afbeelding ]
Die van dit seizoen kwam aardig in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |