abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 10:12:04 #51
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59425314
nee hoor, dan kunnen we ook voor het komend seizoen direct een brevet van onvermogen afgeven aan de Ajax scouting.
pi_59426433
Zouden we het 'Van Basten-systeem' nu ook bij Ajax gaan spelen?

-------------------Huntelaar-------------------
Suarez-----------De Jong-------Cvitanich
-----------Lindgren-------Gabri--------------
Vertonghen-Vermaelen-V.d. Wiel-Silva
------------------Stekelenburg----------------

Zoiets?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59426570
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef koningdavid het volgende:
Zouden we het 'Van Basten-systeem' nu ook bij Ajax gaan spelen?

-------------------Huntelaar-------------------
Suarez-----------De Jong-------Cvitanich
-----------Lindgren-------Gabri--------------
Vertonghen-Vermaelen-V.d. Wiel-Silva
------------------Stekelenburg----------------

Zoiets?
Ik denk dat de kans groot is dat van Basten 4-3-3 gaat spelen. Tijdens dit EK speelt hij met veel succes volgens het 4-2-3-1 principe maar de tegenstanders zijn ook van veel groter formaat dan bijvoorbeeld de clubs uit de Eredivisie. Kwalitatief heeft Ajax elk jaar een veel sterkere selectie dan alle andere Eredivisie teams (op PSV na). Maar we zullen het moeten zien ik ben benieuwd. Mij maakt het niet veel uit of we nu 4-3-3 spelen of 4-2-3-1 er zit bijna geen verschil in behalve dat de buitenspelers verder terugzakken.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:20:50 #54
148059 Pritt
Atheïst
pi_59426893
Lekker counteren tegen Sparta, ik zie het wel zitten.
Alsnog heb ik liever dit systeem dan 4-3-3, daar ben ik nooit een fan van geweest.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 16 juni 2008 @ 11:56:02 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59427805
quote:
Cardiff City bevestigd oefenpot tegen Ajax

Cardiff City, de club uit Wales, heeft officieel bevestigd dat zij als sparringspartner van Ajax gaan fungeren, en wel op vrijdag 1 augustus. Het duel tegen The Bluebirds, dat wordt gespeeld in stadion Ninian Park, begint om 20.45 Nederlandse tijd (19.45 plaatselijke tijd). Informatie omtrent de kaartverkoop is tot op heden nog niet vrijgegeven.
quote:
Twaalf uitwedstrijden goed voor voorrangsuitkaart

Alle Ajacieden die het afgelopen seizoen minimaal twaalf uitwedstrijden hebben uitgezeten (en dus minimaal twaalf keer gescand zijn), gaan het komende Ajax-seizoen in met een voorrangsuitkaart. Dan zien we Van Basten voor de Ajax dug-out en daarom hopelijk - véééél - beter voetbal op vreemde bodem, want daar ontbrak het vorig jaar dikwijls aan. Als je minimaal twaalf keer gescand bent, ga je het Van Basten-jaar in met een voorrangsuitkaart.
quote:
Huntelaar: ‘Van Basten gaat bouwen aan een sterk Ajax’

De nog niet op het EK in actie gekomen Klaas Jan Huntelaar, laat tegenover de Spaanse krant AS weten dat Van Basten bij Ajax gaat bouwen aan een sterke, competitieve ploeg. Huntelaar: ‘Van Basten deelde me mee dat hij graag wil dat ik blijf. Hij wil een sterke ploeg neerzetten en ziet daarin ook een rol voor mij weggelegd. Ook ik ben er nog niet uit.'

Huntelaar weet dus nog steeds niet welke club volgend seizoen z'n werkgever zal zijn. ‘Er zijn verschillende opties. Misschien is de tijd gekomen om een stap te zetten. Of ik Real Madrid zie zitten? Het zou vreemd zijn als ik het tegendeel beweer. Real Madrid is een mooie bestemming. De club heeft me altijd aangesproken', aldus Klaas Jan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59427887
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

[..]

Cardiff Eens kijken of daar goedkoop te komen is...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59429518
Hopen dat Huntelaar voor zichzelf een rol ziet in dat Ajax. Van Basten doet er in ieder geval zijn best voor om de scouts van de topclubs niet te wijs te maken
  maandag 16 juni 2008 @ 12:55:28 #58
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59429585
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hopen dat Huntelaar voor zichzelf een rol ziet in dat Ajax. Van Basten doet er in ieder geval zijn best voor om de scouts van de topclubs niet te wijs te maken
Kon ie dat met Boulahrouz ook niet doen
Jawel, je keek.
pi_59429725
Voorrang!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 16 juni 2008 @ 13:26:28 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59430531
quote:
Davids: "Het zwaarst hebben ze al gehad"

Volgens Edgar Davids staat het Nederlands elftal op de drempel om Europees kampioen te worden. De voormalig aanvoerder van Ajax meent dat de hoogste hordes overwonnen zijn. "Het zwaarste hebben ze al gehad met de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk."

In 2006 was het een leermoment. Twee jaar later het hoofddoel. "Nu gaan ze voor de titel. Daar ben ik van overtuigd", aldus Davids op FIFA.com. "Die ervaring heeft de ploeg vooruit geholpen. De intrinsieke kwaliteit van dit team is exceptioneel. Als ze mentaal rustig kunnen blijven en de druk kunnen weghouden, kunnen ze iedereen verslaan."

Over 1998: "Toen hadden we uitsluitend spelers met een grote carrière. Als je te veel sterren hebt, heb je ook te veel ego's en dat is moeilijk in de hand te houden. De spelers van de huidige generatie zijn nog jong en hongerig. Dat kan een voordeel zijn."
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59431725
quote:
16/6/2008 - Ajax in onderhandeling met Roger Guerreiro

Ajax is in onderhandeling met de meest succesvolle Poolse speler in het EK, Roger Guerreiro. Dat meldt het Poolse dagblad Polska. De tot Pool genaturaliseerde Braziliaanse speler Guerreiro zorgde voor de openingstreffer in de wedstrijd Polen Oostenrijk (1-1). De Poolse bondscoach Leo Beenhakker gaf Roger Guerreiro op het EK een basisplaats nadat Maciej Zurawski geblesseerd was geraakt. De transfer van Guerreiro naar Ajax wordt voorbereid door het managementbureau IMG. De Amsterdamse club zou een bedrag van 4,5 miljoen euro voor de Pool over hebben. IMG haalde zeven jaar geleden onder trainer Leo Beenhakker de speler Ibrahimovic naar Ajax en eerder dit seizoen was het ook al verantwoordelijk voor de 2,5 miljoen euro kostende transfer van Radoslaw Matusiak naar Heerenveen. Directeur Trzeciak van de Poolse club Legia Warschau, waar Roger sinds drie jaar speelt, heeft nog geen officieel bod op de speler ontvangen.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:09:22 #62
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59431793
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:06 schreef toma het volgende:

[..]
We hebben inderdaad aanvallers nodig
Jawel, je keek.
pi_59432185
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:09 schreef jna het volgende:

[..]

Als Baki,Rommedahl,Leo en Luque gaan, heb je idd aanvallers nodig
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59432264
Hoeveel spelers zijn er nou (volgens de berichten) afgelopen maanden serieus met Ajax in verband gebracht? Een stuk of 7-8 denk ik. En er is er 1 gekomen
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 16 juni 2008 @ 14:29:31 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59432373
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:23 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als Baki,Rommedahl,Leo en Luque gaan, heb je idd aanvallers nodig
Leo gaat niet.
pi_59432391
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Breach het volgende:
Hoeveel spelers zijn er nou (volgens de berichten) afgelopen maanden serieus met Ajax in verband gebracht? Een stuk of 7-8 denk ik. En er is er 1 gekomen
Je kan er in principe een elftal van samenstellen
pi_59432442
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

Leo gaat niet.
Waarom niet? Als er één is die van mij mag oprotten dan is hij het wel.
pi_59432515
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Daar denkt Blind anders over. Tenzij een club 750.000 euro op tafel wil leggen.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:35:16 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59432544
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij heeft zich ook niet echt kunnen bewijzen, vind ik.
pi_59432709
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

Luque ook niet... Kom op zeg, die gast is zo'n enorme huilie, die voor onrust zorgt in de groep. Pas liep ie nog te duwen en te trekken met Gentenaar omdat ie geen respect kreeg. Middelmatige voetballer, schijtkarakter, weg ermee dus. Als je schoon schip wilt maken moeten zulke figuren ook weg.

En matig dat Ajax per se 750000 wil hebben, geef dan een keer een miljoen minder als je een speler bij FC Groningen koopt.
pi_59432910
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:09 schreef jna het volgende:

[..]

Er gaan er vast wel wat weg, dus ja we hebben ook weer wat nodig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59433096
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

Luque ook niet, maar die mag van 90% hier oprotten. Meten met twee maten enzo
  maandag 16 juni 2008 @ 15:17:49 #73
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59433756
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)

Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.

maandag 16 juni 2008 @ 15:20:56 #74
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59433836
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Trancelocator het volgende:
Op ajax-netwerk staan deze foto's. Ze zien er in ieder geval behoorlijk echt uit. (Check het kaartje, en het nog ontbreken van Aegon in verband met contracten.)

Er gingen al geruchten over Aegon-blauw in combinatie met electric yellow, en dat lijkt dus ook te gebeuren.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een foei lelijk uitshirt, het uitshirt van 2 seizoenen geleden was pas mooi
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_59433873
Het heeft meer weg van een trainingsshirt. Overigens vind ik dat logo op dat thuisshirt op die wijze ook niet mooi.
pi_59433896
quote:

Dat thuisshirt heeft ook geen adidas-strepen. En als dat hem zou worden, die zou toch veel mooier zijn met het oude logo
  maandag 16 juni 2008 @ 15:28:50 #77
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59434047
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Het heeft meer weg van een trainingsshirt. Overigens vind ik dat logo op dat thuisshirt op die wijze ook niet mooi.
Ik denk dat het een soort van compromis is. Het klassieke logo pas met ingang van 2010, maar nu wel alvast een logo met klassieke uitstraling.
pi_59434124
Mooi voorrang op 12 duels, maatje heeft er 11 dus die mag volgend jaar de kaarten weer halen voor me

Voor 2009/2010 ligt het op 13 wedstrijden, het moet niet gekker worden.

Goede regel:

Uitkaart hou je alleen bij minimaal 2 wedstrijden in het seizoen.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:33:58 #79
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59434170
Wel een aardige speler die braziliaanse pool
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 16 juni 2008 @ 15:38:25 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59434279
quote:

Ik weet het niet.
pi_59434663
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef stefmans het volgende:

[..]

Wat een foei lelijk uitshirt, het uitshirt van 2 seizoenen geleden was pas mooi
Die was idd fantastisch
pi_59434709
quote:

Tering die zijn echt fake
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 16 juni 2008 @ 15:57:41 #83
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59434799
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Een echte kenner? Nou ja, over twee weken weten we het.
pi_59434833
quote:

Hoop dat ze fake zijn i.i.g. Ik vind ze allebei niet mooi.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59434870
quote:

[..]

Ik hoop het, maar op dat Ajax Forum stond het hele rijtje Adidas-shirts van Europese clubs, dus ik ga er vanuit dat dit ze zijn. Op die manier lekte het vorige jaar ook al uit.
pi_59434886
quote:

[..]

Idd, zien dr niet uit man
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59435114
Die rechter
pi_59435324
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef Jasza het volgende:
Die rechter
Het doet gewoon pijn aan mijn ogen zo lelijk
  maandag 16 juni 2008 @ 16:26:41 #89
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_59435519
Waarom dacht ik meteen aan aliëns toen ik dat uitshirt zag?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_59435531
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het doet gewoon pijn aan mijn ogen zo lelijk
Of we nou in een mooi shirt of in een lelijk shirt kampioen worden. Het intereseert me niks. Het shirt uit 95 vond ik ook oerlelijk maar is nu toch wel legendarisch.
pi_59435649
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef toma het volgende:

[..]

Of we nou in een mooi shirt of in een lelijk shirt kampioen worden. Het intereseert me niks. Het shirt uit 95 vond ik ook oerlelijk maar is nu toch wel legendarisch.
eens. Al spelen ze in een aardappel zak met gaten. Als ze kampioen worden is het goed
pi_59436048
Van voetbalprimeur:
quote:
Ajax meldt zich officieel voor Aimar
Ajax hoopt komende zomer een zeer grote vis te vangen op de Europese transfermarkt. De Amsterdammers hebben zich namelijk officieel gemeld voor de Argentijnse spelmaker Pablo Aimar, weet VI.

Ajax heeft bij het management van Aimar geinformeerd of de aanvallende middenvelder volgend seizoen in Amsterdam wil komen spelen. De Argentijn speelt momenteel voor Real Zaragoza, maar wil daar vertrekken omdat de club afgelopen seizoen degradeerde uit de Spaanse Primera División.

Ajax heeft wel flinke concurrentie in de strijd om Aimar. Ook Lazio, Newcastle United, Panathinaikos, HSV en Werder Bremen willen de technicus graag vastleggen.
En van Heerenveen, het wordt steeds grappiger met die provincie clubs. Zij denken dat wij het wel leuk vinden dat Sneijder, Huntelaar, Heitinga en alles worden weggekocht
quote:
Sulejmani voorlopig niet naar Ajax
SC Heerenveen verleent voorlopig geen medewerking aan een transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax. De Friezen zien in de overgang geen positieverbetering en willen alleen praten bij een monsterbod uit Amsterdam.

"Het is heel eenvoudig", zegt directeur Yme Kuiper. "Miralem heeft pas één seizoen voor ons gespeeld en staat nog onder contract tot 1 juli 2010, dus hij mag niet weg. Bovendien zien wij in Ajax voor hem geen positieverbetering ten opzichte van Heerenveen."

Heerenveen wil alleen praten als Ajax met een enorme transfersom op de proppen komt. "Voor ons is het essentieel met welke bedragen Ajax komt. Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag moeten we hem laten gaan. Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen."

Of Sulejmani zich neerlegt bij de houding van Heerenveen is onbekend. De Servische aanvaller wil dolgraag naar Ajax en zou een arbitragezaak aan kunnen spannen. Vorig jaar verloor Luis Suárez een dergelijke zaak, maar Groningen kwam vervolgens wel tot een akkoord met Ajax.
pi_59436369
Wat een foeilelijke shirts zeg. Adidas heeft al patent op lelijke shirts, maar dit is echt afschuwelijk.

En Aimar zie ik nou ook niet echt zitten eerlijk gezegd .
pi_59436382
edit: moet leren eerst te f5'en
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_59436446
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een foeilelijke shirts zeg. Adidas heeft al patent op lelijke shirts, maar dit is echt afschuwelijk.
Eens, jammer dat Ajax Shirts niet door Nike worden gemaakt.
pi_59436455
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef Triptamine het volgende:

[..]

eens. Al spelen ze in een aardappel zak met gaten. Als ze kampioen worden is het goed
Dat is waar, maar ik wilde het uitshirt gaan kopen als het een mooie was en deze vind ik niet echt mooi

Maar we blijven hopen dat dit niet het uitshirt is
pi_59437700
quote:
Voor ons is het essentieel met welke bedragen Ajax komt. Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag moeten we hem laten gaan. Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen."
En dat voor die 4/5 maandjes dat hij top heeft gepresteerd?

Yme Kuiper
  maandag 16 juni 2008 @ 18:05:45 #98
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59437835
quote:

Dit meen je niet hé wat een gedrochten en liever geen spanjaard meer in onze selectie Aimar doet me teveel aan Luque denken, vergaande glorie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:07:42 #99
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59437863
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Eens, jammer dat Ajax Shirts niet door Nike worden gemaakt.
Vind ik nou ook. Misschien over tien jaar wel.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:18:58 #100
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59438122
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef toma het volgende:

[..]

Klopt, maar het is wel een mooi pluspunt als het shirt er goed uit ziet.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')