wat is scrobbelen nu weerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Installeer dan gewoon MobileScrobbler, die scrobbeld de nummers direct vanaf je iPod
Ik ga die beta zo ook maar eens proberen.
De nummer die je luistert worden automatisch gesynct met Last.fm.quote:
kan je straks lekker gaan scrobbelenquote:Op maandag 23 juni 2008 06:38 schreef Flepke het volgende:
Ik ga dus binnenkort ook een iPhone kopen en heb itunes maar vast op pc gezet.
Muziek afspelen op computer deed en blijf ik doen met media monkey bevalt erg goed![]()
Alleen als je met media monkey een nummer beoordeeld voegt hij die sterretjes toe die je in windows verkenner ook kunt zien. iTunes importeert deze jammer genoeg niet, is hier een oplossing voor?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 Juli meer bekend? Waar haal je dat vandaan?
nou, het goedkoopste abbo hier is dus al duurder dan het abbo in de US, en het goedkoopste abbo is vast niet het abbo met acceptabele servicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef super-muffin het volgende:
30 euro abonnement is karig? Is er dan al bekend wat je er voor krijgt?
Qua uiterlijk...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
8GB variant en 16 GB variant..
quote:11 juli is het zover! Dan zal de iPhone exclusief verkrijgbaar zijn bij T-Mobile. We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.
Verder kun je gratis gebruik maken van de 1.400 hotspots in Nederland. Hiermee zorgen we ervoor dat je overal gebruik kunt maken van je iPhone, waar je ook bent. Superhandig om snel even je e-mail te checken, muziek te downloaden bij iTunes of een filmpje te bekijken op YouTube.
Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl/iphone
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands B.V
Oh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Copy And Paste op je iPhone
http://vimeo.com/266383
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Dzy het volgende:
[..]
Oh.
My.
God!
Je kunt copy pasten op de nieuwe iPhone! Wat een geweldige techniek en vooruitgang! Nu weet ik het zeker, Steve Jobs is een God!
Dat geldt dus ook voor het 30 euri abo lijkt me?!quote:We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.
Lijkt mij dus ook, anders zou het wel zeer misleidend zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor het 30 euri abo lijkt me?!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor het 30 euri abo lijkt me?!
De vraag is vooral hoeveel (hoe weinig?) belminuten / smsjes voor die 30 euro krijgt...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
nou, 30 euro met internet, dat beloofd wat. Ik weet niet wat T-mobile onder onbeperkt verstaat, maar misschien dat het dan toch niet geheel kansloos is
Vergeet de prijs niet die je voor het toestel moet betalen ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
nou, 30 euro met internet, dat beloofd wat. Ik weet niet wat T-mobile onder onbeperkt verstaat, maar misschien dat het dan toch niet geheel kansloos is
da's niet veel, zit er zo weinig marge op?quote:
Idd, ik ben ook niet 100% positief. Maar dat er iig normaal internet bij zit is een stap in de goede richting, het laat zien dat er kans is dat je waar krijgt voor je geldquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De vraag is vooral hoeveel (hoe weinig?) belminuten / smsjes voor die 30 euro krijgt...
Mwah, bij een goed abbo (denk 350belminquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vergeet de prijs niet die je voor het toestel moet betalen ..
Bij een tweejarig abbonement neem ik aan dat je niets of weinig hoeft bij te betalen voor zo'n Iphone. Anders gaat toch niemand die dingen kopen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mwah, bij een goed abbo (denk 350belmin
/350sms +internet voor 30 euro) wil ik best 200-250 euro bijbetalen oid..
Ongeveer ¤ 3 juli.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de prijs die je bij zou moeten betalen bij 1jarige abbonementen van T-Mobile?
Ten eerste is het iPhone. En ga er maar wel vanuit dat je bij een 2 jarig abonnement moet bijbetalen. Dat is in elk land en Apple moet natuurlijk ook wat aan de iPhone verdienen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij een tweejarig abbonement neem ik aan dat je niets of weinig hoeft bij te betalen voor zo'n Iphone. Anders gaat toch niemand die dingen kopen.
Is er al iets bekend over de prijs die je bij zou moeten betalen bij 1jarige abbonementen van T-Mobile?
Het is nu echt niet bekend hoe de prijzen over een jaar zullen liggen hoor. Het is niet eens bekend hoe ze over 3 weken zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:48 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb nog niet zo lang geleden mijn telefoonabonnement bij KPN verlengd, dit was nodig om mijn nummer uit een bedrijfsbundel te kunnen halen en op mijn eigen naam te zetten.
Nou vroeg ik me af of iemand een idee heeft of (en zo ja, hoe) de abonnementsprijzen van de iPhone op den duur zullen gaan veranderen. Ik bedoel, nu is het een hype en kan T-Mobile zowat alles vragen voor zo'n apparaat+abonnement, maar hoe zit dat volgend jaar? Hoe is dat bijvoorbeeld in de VS gegaan?
Ik zat eraan te denken om binnenkort een iPod Touch aan te schaffen, en dan volgend jaar een iPhone. Mits er natuurlijk een gunstig abonnement bij te krijgen is (zoals LoggedIn hierboven zegt)..
Ik denk eigenlijk dat de kans groot is dat je over een jaar, 1,5 jaar geen iphone meer wilquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:48 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb nog niet zo lang geleden mijn telefoonabonnement bij KPN verlengd, dit was nodig om mijn nummer uit een bedrijfsbundel te kunnen halen en op mijn eigen naam te zetten.
Nou vroeg ik me af of iemand een idee heeft of (en zo ja, hoe) de abonnementsprijzen van de iPhone op den duur zullen gaan veranderen. Ik bedoel, nu is het een hype en kan T-Mobile zowat alles vragen voor zo'n apparaat+abonnement, maar hoe zit dat volgend jaar? Hoe is dat bijvoorbeeld in de VS gegaan?
Ik zat eraan te denken om binnenkort een iPod Touch aan te schaffen, en dan volgend jaar een iPhone. Mits er natuurlijk een gunstig abonnement bij te krijgen is (zoals LoggedIn hierboven zegt)..
Want dan is er wel weer iets anders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de kans groot is dat je over een jaar, 1,5 jaar geen iphone meer wil
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van Applequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Want dan is er wel weer iets anders?
Je kunt nog zoveel geld investeren maar het gebruikersgemak van de iPhone krijg je nooit voor elkaar ..quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van AppleEn gewoon met copy&paste functie
Da's onzin natuurlijk. Kijk maar naar bijvoorbeeld een Microsoft Surface. Het idee is keihard gejat van Apple natuurlijk, maar het geeft maar aan dat het touchscreen dat met meerdere vingers tegelijk en intuïtieve input-manieren sterk in opkomst zijn. Muis en toetsenbord hebben afgedaan. Intuïtief is het nieuwe ding. Er zijn heus bedrijven die daarop inspelen, buiten Apple om, en met nieuwe, hele vette dingen komen. Ik geloof best dat er over 2 jaar een andere phone is die kan wat de iPhone kan, maar dan beter...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel geld investeren maar het gebruikersgemak van de iPhone krijg je nooit voor elkaar ..
Nou, ik schat de toekomst niet zo rooskleurig in, eerlijk gezegd. De iPhone is al meer dan een jaar te krijgen en toch is er nog geen enkele andere telefoonboer met een vergelijkbaar product gekomen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van AppleEn gewoon met copy&paste functie
Onzin? De iPhone is er al een jaar , en de telefoons die nagemaakt zijn , zien er niet uit en werken bagger. Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's onzin natuurlijk. Kijk maar naar bijvoorbeeld een Microsoft Surface. Het idee is keihard gejat van Apple natuurlijk, maar het geeft maar aan dat het touchscreen dat met meerdere vingers tegelijk en intuïtieve input-manieren sterk in opkomst zijn. Muis en toetsenbord hebben afgedaan. Intuïtief is het nieuwe ding. Er zijn heus bedrijven die daarop inspelen, buiten Apple om, en met nieuwe, hele vette dingen komen. Ik geloof best dat er over 2 jaar een andere phone is die kan wat de iPhone kan, maar dan beter...
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?
Ik zou er maar niet op rekenen. Het enige wat dit soort bedrijven kunnen is slechte rip-offs maken. En ja, de HTC Diamond Touch zie ik dan ook als een slechte rip-off. Batterij duur voor nog geen dag... Niet hetzelfde bedieningsgemak (traag! ondanks al die specs!)...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen?
Daarom is de overname van Symbian door Nokia interessanter dan dat ding wat Google nu al bijna een jaar uitstelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:
Elke "iPhone-killer" met een OS dat niet specifiek voor de hardware is gemaakt is natuurlijk een lacherdje.
Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:
Ik kan me niet voorstellen dat de techniek 2 jaar stil blijft staan nu de iPhone er is en dat over 2 jaar de iPhone nog steeds heerscht boven alle andere telefoons. Daarbij zijn er ook allerlei andere ontwikkelingen in de markt zoals Nokia die Symbian overgekocht heeft, Google die met een telefoon(OS) komt, de HTC Diamond en zo verder...
Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.
Merk er weinig van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.
Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar (dus na gemiddeld een jaar een opvolger)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dan geloof je het toch niet?! Ik vind het ook mooi spul hoor, wat Apple maak,! maar ik geloof nooit dat Apple tot in lengte van dagen alleenheerser zal blijven.
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar.![]()
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
Inderdaad. Vind het ook lichtelijk raar dat men vaak iets heeft van 'wat heb je aan al die toeters en bellen, alsof je dat ooit gebruikt'. Het sterkte punt van de iPhone vind ik juist dat al die toeters en bellen de functionaliteit ten goede komen. Zo is het sms'en op de iPhone echt perfect en ongeëvenaard (afgezien van het feit dat forwarden niet mogelijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
Ongetwijfeld. Maar toch.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen
Nah, zolang er niks beters is kan je de iPhone niet zat worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen
ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:56 schreef EvilMarc het volgende:
Als iemand nog 1x copy/paste zegt maak ik mezelf van kant
Waarvoor gebruik je dat op je telefoon
Ik heb het 1 x gemist, toen ik een redelijk bizarre en lange WEP key moest intypen. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn. Ik vind het wel een vreemde omissie, dat dan weer wel. Volgens mij is het echt binnen 3 tellen in te bouwen zo'n functie, zeker gezien het feit dat de iPhone eigenlijk gewoon OS X draait.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruiken
iPhone op eBay kopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar toch.
Wij krijgen ook regelmatig technisch consultants over de vloer om te sleutelen aan software die we niet zelf beheren en ze hebben allemaal, zonder uitzondering, vol verbazing met mijn iPhone zitten spelen en allemaal, wederom zonder uitzondering, zaten ze allemaal later op de dag op eBay te struinen wat zo' n ding nou kostte enzo. Heb er zelfs nog 1 geholpen met unlocken en jailbreaken. Een Nokia heeft die uitwerking gewoon niet op mensen.
I wish!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
iPhone op eBay kopen. Echte bikkels halen gewoon op 5th Avenue of Regent Street!
Een maand van tevoren een ticket boeken en dan na een reis van 6 uur eindelijk de Apple Store binnenstappen is ook wel magischquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
I wish!. Ik vond eBay al avontuurlijk genoeg, men wat was dat zenuwen, zeker toen mijn pakje nog eens MIA was op een gegeven moment.
Tuurlijk wel, de iPhone 2.0 software kan gewoon draaien op de 'oude' iPhonesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat dat wel moet kunnen, een groter obstakel ligt bij het feit of de App Store wel in Nederland met first gen iPhones gebruikt kan worden.
Ja, maar of het ook werkt is de vraag.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de iPhone 2.0 software kan gewoon draaien op de 'oude' iPhones
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar of het ook werkt is de vraag.
Nou, zo gek is het toch niet dat de AppStore misschien niet werkt in een land waar de iPhone 1G nooit gereleased is.quote:
De software is precies hetzelfde, of je nou een oude of nieuwe iPhone hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, zo gek is het toch niet dat de AppStore misschien niet werkt in een land waar de iPhone 1G nooit gereleased is.
komkommernieuwsquote:iPhone in Barneveldse verpakking
BARNEVELD - De verpakking van de nieuwe iPhone 3G van Apple, is deels vervaardigd door Paperfoam uit Barneveld. Dat meldt lifestylemagazine Bright.nl maandag op de website.
Het geschuimde papier is gemaakt van aardappelzetmeel dat is verrijkt met bindmiddelen en vezels. Veel bedrijven gebruiken het als groen alternatief voor plastic, dat door de hoge olieprijs duurder wordt. De verpakking wordt overigens niet in Barneveld geproduceerd, maar in Maleisië.
De nieuwe iPhone 3G is vanaf 11 juli verkrijgbaar.
Klopt. Donderdag worden de prijzen bekend gemaakt van T-mobile. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:53 schreef Ontopic het volgende:
Alleen T-Mobile toch?
van iPhoneclubquote:De Franse mobiele operator Orange gaat de iPhone 3G in Frankrijk ook zonder abonnement aanbieden. Het 8GB exemplaar gaat zonder abonnement ¤509 kosten en voor de 16GB iPhone 3G moet je ¤609 betalen. Deze toestellen zijn nog wel voorzien van een simlock, maar die kun je er voor ¤100 laten afhalen. Orange is verplicht om de simlock een halfjaar na de lancering gratis te verwijderen. Omdat België hetzelfde verbod op koppelverkoop kent, denkt ZDNet dat de prijzen een indicatie zijn wat de iPhone in België gaat kosten.
De iPhone 3G is vanaf 17 juli in Frankrijk te koop. Apple vereist dat elke gebruiker met een legaal simlockvrije iPhone contact opneemt om te verklaren dat de simlock er op een legale wijze is afgehaald. De koper kan dan zijn IMEI-nummer op een speciale lijst laten zetten, zodat het toestel in de toekomst ook zonder problemen updates kan ontvangen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef super-muffin het volgende:
Dit is wat interessanter nieuws :
[..]
van iPhoneclub
Die gasten schijten echt in hun broek voor dat ze spullen verkopen die mensen kunnen gebruiken zoals ze zelf willenquote:De iPhone 3G is vanaf 17 juli in Frankrijk te koop. Apple vereist dat elke gebruiker met een legaal simlockvrije iPhone contact opneemt om te verklaren dat de simlock er op een legale wijze is afgehaald. De koper kan dan zijn IMEI-nummer op een speciale lijst laten zetten, zodat het toestel in de toekomst ook zonder problemen updates kan ontvangen.
Iedereen gebruikt een iPhone toch gewoon als telefoon/mobiel device mag ik hopen?! Dat je niet je eigen provider kan kiezen is iets anders...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[..]
Die gasten schijten echt in hun broek voor dat ze spullen verkopen die mensen kunnen gebruiken zoals ze zelf willen
Als ik hem ergens niet voor koop is het de GPS wel leuk maar heb ik niet nodig. Ik wilde 3g! Je gaat mij toch niet vertellen dat je browsen en mailen op gprs snelheid als lekker ervaar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
tvpiPhone (1e generation) eigenaar wil meelezen
. Ik zie op de gps na niet veel argumenten om over te stappen naar de 2e gen
. Straks even lezen of jullie ondertussen al wel dingen hebben om een nieuwe te kopen
.
Hoeveel snelheid heb je nodig?! Alsof je bij mailen om 2MBit verlegen zit!? Je typt je mailtje, drukt op send, blokkeert je telefoon en propt 'm terug je zak in. Klaar. Dat ding verzend ondertussen wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Als ik hem ergens niet voor koop is het de GPS wel leuk maar heb ik niet nodig. Ik wilde 3g! Je gaat mij toch niet vertellen dat je browsen en mailen op gprs snelheid als lekker ervaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |