wat is scrobbelen nu weerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Installeer dan gewoon MobileScrobbler, die scrobbeld de nummers direct vanaf je iPod
Ik ga die beta zo ook maar eens proberen.
De nummer die je luistert worden automatisch gesynct met Last.fm.quote:
kan je straks lekker gaan scrobbelenquote:Op maandag 23 juni 2008 06:38 schreef Flepke het volgende:
Ik ga dus binnenkort ook een iPhone kopen en heb itunes maar vast op pc gezet.
Muziek afspelen op computer deed en blijf ik doen met media monkey bevalt erg goed![]()
Alleen als je met media monkey een nummer beoordeeld voegt hij die sterretjes toe die je in windows verkenner ook kunt zien. iTunes importeert deze jammer genoeg niet, is hier een oplossing voor?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 Juli meer bekend? Waar haal je dat vandaan?
nou, het goedkoopste abbo hier is dus al duurder dan het abbo in de US, en het goedkoopste abbo is vast niet het abbo met acceptabele servicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef super-muffin het volgende:
30 euro abonnement is karig? Is er dan al bekend wat je er voor krijgt?
Qua uiterlijk...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
8GB variant en 16 GB variant..
quote:11 juli is het zover! Dan zal de iPhone exclusief verkrijgbaar zijn bij T-Mobile. We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.
Verder kun je gratis gebruik maken van de 1.400 hotspots in Nederland. Hiermee zorgen we ervoor dat je overal gebruik kunt maken van je iPhone, waar je ook bent. Superhandig om snel even je e-mail te checken, muziek te downloaden bij iTunes of een filmpje te bekijken op YouTube.
Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl/iphone
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands B.V
Oh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Copy And Paste op je iPhone
http://vimeo.com/266383
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Dzy het volgende:
[..]
Oh.
My.
God!
Je kunt copy pasten op de nieuwe iPhone! Wat een geweldige techniek en vooruitgang! Nu weet ik het zeker, Steve Jobs is een God!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |