abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59719362
Met Bluetooth kom je als concurrent al een heel eind.
suburban gangster flow
pi_59720644
Als iemand nog 1x copy/paste zegt maak ik mezelf van kant
Waarvoor gebruik je dat op je telefoon
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:19:07 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_59721113
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van Apple En gewoon met copy&paste functie
Nou, ik schat de toekomst niet zo rooskleurig in, eerlijk gezegd. De iPhone is al meer dan een jaar te krijgen en toch is er nog geen enkele andere telefoonboer met een vergelijkbaar product gekomen.

En hoe lang is de iPod nu al uit. Zeven jaar ofzo? Nog steeds is er geen enkele fabrikant die ook maar in de buurt komt van het gebruikersgemak van dat ding. Alle fabrikanten kijken alleen maar naar features en specs, maar het lijkt wel alsof niemand er wel eens daadwerkelijk mee werkt voordat ze 'em de markt op gooien.
pi_59723286
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Da's onzin natuurlijk. Kijk maar naar bijvoorbeeld een Microsoft Surface. Het idee is keihard gejat van Apple natuurlijk, maar het geeft maar aan dat het touchscreen dat met meerdere vingers tegelijk en intuïtieve input-manieren sterk in opkomst zijn. Muis en toetsenbord hebben afgedaan. Intuïtief is het nieuwe ding. Er zijn heus bedrijven die daarop inspelen, buiten Apple om, en met nieuwe, hele vette dingen komen. Ik geloof best dat er over 2 jaar een andere phone is die kan wat de iPhone kan, maar dan beter...
Onzin? De iPhone is er al een jaar , en de telefoons die nagemaakt zijn , zien er niet uit en werken bagger. Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?
pi_59723347
Eens met Tijn en Jomo. Apple staat wat gebruiksgemak mijlenver boven Nokia, Samsung en SE, die dat maar niet lijken te begrijpen en er een bak techspecs tegenaan gooien om dat te verdoezelen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:03:58 #156
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59723923
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:40 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:

Ik kan me niet voorstellen dat de techniek 2 jaar stil blijft staan nu de iPhone er is en dat over 2 jaar de iPhone nog steeds heerscht boven alle andere telefoons. Daarbij zijn er ook allerlei andere ontwikkelingen in de markt zoals Nokia die Symbian overgekocht heeft, Google die met een telefoon(OS) komt, de HTC Diamond en zo verder...
pi_59724007
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen?
Ik zou er maar niet op rekenen. Het enige wat dit soort bedrijven kunnen is slechte rip-offs maken. En ja, de HTC Diamond Touch zie ik dan ook als een slechte rip-off. Batterij duur voor nog geen dag... Niet hetzelfde bedieningsgemak (traag! ondanks al die specs!)...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:59:29 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59728163
Elke "iPhone-killer" met een OS dat niet specifiek voor de hardware is gemaakt is natuurlijk een lacherdje. Een telefoon met groot touchscreen en een snelle, goed werkende en intuïtieve user interface die perfect aansluit bij het apparaat is alles wat je als concurrent nodig hebt. Helaas is dat lastiger te realiseren dan een 5MP camera met autofocus en VGA filmpjes.
2000 light years from home
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:01:38 #159
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_59728223
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:

Elke "iPhone-killer" met een OS dat niet specifiek voor de hardware is gemaakt is natuurlijk een lacherdje.
Daarom is de overname van Symbian door Nokia interessanter dan dat ding wat Google nu al bijna een jaar uitstelt.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:41:23 #160
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_59729238
Ik denk dat android niet geschikt zal zijn voor de zakelijke markt en daardoor zal floppen Mede ook omdat de iPhone die app-store heeft. Wat naar mijn mening een meesterlijke zet is.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_59735701
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:

Ik kan me niet voorstellen dat de techniek 2 jaar stil blijft staan nu de iPhone er is en dat over 2 jaar de iPhone nog steeds heerscht boven alle andere telefoons. Daarbij zijn er ook allerlei andere ontwikkelingen in de markt zoals Nokia die Symbian overgekocht heeft, Google die met een telefoon(OS) komt, de HTC Diamond en zo verder...
Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:02:44 #162
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59740085
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:44 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.
Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:20:09 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59740509
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.
Merk er weinig van.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:08:16 #164
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59741500
Dan geloof je het toch niet?! Ik vind het ook mooi spul hoor, wat Apple maak,! maar ik geloof nooit dat Apple tot in lengte van dagen alleenheerser zal blijven.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:19:26 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59741770
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dan geloof je het toch niet?! Ik vind het ook mooi spul hoor, wat Apple maak,! maar ik geloof nooit dat Apple tot in lengte van dagen alleenheerser zal blijven.
Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar (dus na gemiddeld een jaar een opvolger) . Vind ik wel erg lang.
pi_59741824
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar.
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:26:45 #167
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59741984
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:27:25 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59742008
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Inderdaad. Vind het ook lichtelijk raar dat men vaak iets heeft van 'wat heb je aan al die toeters en bellen, alsof je dat ooit gebruikt'. Het sterkte punt van de iPhone vind ik juist dat al die toeters en bellen de functionaliteit ten goede komen. Zo is het sms'en op de iPhone echt perfect en ongeëvenaard (afgezien van het feit dat forwarden niet mogelijk is ) en zijn dingen als de gesprekken- contactenlijst ook handig en efficiënt uitgewerkt. De mail client is de beste en handigste die ik ooit op een telefoon heb gezien (ik heb een PDA met WM 2003, daar werkt het echt rampzalig). En dan hebben we natuurlijk nog de iPod, even je scherm kantelen en door je albums heen bladeren blijft leuk.

Het wegdoen van knoppen en daarvoor in de plaats één groot scherm echt een gouden greep geweest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59742073
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar toch.

Wij krijgen ook regelmatig technisch consultants over de vloer om te sleutelen aan software die we niet zelf beheren en ze hebben allemaal, zonder uitzondering, vol verbazing met mijn iPhone zitten spelen en allemaal, wederom zonder uitzondering, zaten ze allemaal later op de dag op eBay te struinen wat zo' n ding nou kostte enzo. Heb er zelfs nog 1 geholpen met unlocken en jailbreaken. Een Nokia heeft die uitwerking gewoon niet op mensen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:30:38 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59742090
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Nah, zolang er niks beters is kan je de iPhone niet zat worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59742115
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:56 schreef EvilMarc het volgende:
Als iemand nog 1x copy/paste zegt maak ik mezelf van kant
Waarvoor gebruik je dat op je telefoon
ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruiken
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:32:31 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59742138
Ik heb het in 8 jaar tijd echt nog nooit gebruikt.
pi_59742160
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruiken
Ik heb het 1 x gemist, toen ik een redelijk bizarre en lange WEP key moest intypen. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn. Ik vind het wel een vreemde omissie, dat dan weer wel. Volgens mij is het echt binnen 3 tellen in te bouwen zo'n functie, zeker gezien het feit dat de iPhone eigenlijk gewoon OS X draait.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:34:17 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59742181
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar toch.

Wij krijgen ook regelmatig technisch consultants over de vloer om te sleutelen aan software die we niet zelf beheren en ze hebben allemaal, zonder uitzondering, vol verbazing met mijn iPhone zitten spelen en allemaal, wederom zonder uitzondering, zaten ze allemaal later op de dag op eBay te struinen wat zo' n ding nou kostte enzo. Heb er zelfs nog 1 geholpen met unlocken en jailbreaken. Een Nokia heeft die uitwerking gewoon niet op mensen.
iPhone op eBay kopen . Echte bikkels halen gewoon op 5th Avenue of Regent Street!

Ik ben er speciaal voor naar Londen gevlogen . Welke telefoon maakt dat soort acties nou los bij mensen ?
pi_59742215
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

iPhone op eBay kopen . Echte bikkels halen gewoon op 5th Avenue of Regent Street!
I wish! . Ik vond eBay al avontuurlijk genoeg, men wat was dat zenuwen, zeker toen mijn pakje nog eens MIA was op een gegeven moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')