Nou, ik schat de toekomst niet zo rooskleurig in, eerlijk gezegd. De iPhone is al meer dan een jaar te krijgen en toch is er nog geen enkele andere telefoonboer met een vergelijkbaar product gekomen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van AppleEn gewoon met copy&paste functie
Onzin? De iPhone is er al een jaar , en de telefoons die nagemaakt zijn , zien er niet uit en werken bagger. Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's onzin natuurlijk. Kijk maar naar bijvoorbeeld een Microsoft Surface. Het idee is keihard gejat van Apple natuurlijk, maar het geeft maar aan dat het touchscreen dat met meerdere vingers tegelijk en intuïtieve input-manieren sterk in opkomst zijn. Muis en toetsenbord hebben afgedaan. Intuïtief is het nieuwe ding. Er zijn heus bedrijven die daarop inspelen, buiten Apple om, en met nieuwe, hele vette dingen komen. Ik geloof best dat er over 2 jaar een andere phone is die kan wat de iPhone kan, maar dan beter...
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag heb je wel eens een iPhone aangeraakt?
Ik zou er maar niet op rekenen. Het enige wat dit soort bedrijven kunnen is slechte rip-offs maken. En ja, de HTC Diamond Touch zie ik dan ook als een slechte rip-off. Batterij duur voor nog geen dag... Niet hetzelfde bedieningsgemak (traag! ondanks al die specs!)...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen?
Daarom is de overname van Symbian door Nokia interessanter dan dat ding wat Google nu al bijna een jaar uitstelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:
Elke "iPhone-killer" met een OS dat niet specifiek voor de hardware is gemaakt is natuurlijk een lacherdje.
Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jazeker! En het is inderdaad een vettig apparaat, dat ben ik helemaal met je eens, maar als andere bedrijven in gaan zien hoe een dikke hit die iPhone is, dan moet men daar toch lering uit trekken zou je zeggen? Zoals gezegd gebruikt Microsoft min of meer dezelfde techniek al in Microsoft Service en ook andere bedrijven zijn er druk mee bezig, zie bijvoorbeeld:
Ik kan me niet voorstellen dat de techniek 2 jaar stil blijft staan nu de iPhone er is en dat over 2 jaar de iPhone nog steeds heerscht boven alle andere telefoons. Daarbij zijn er ook allerlei andere ontwikkelingen in de markt zoals Nokia die Symbian overgekocht heeft, Google die met een telefoon(OS) komt, de HTC Diamond en zo verder...
Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het volgende punt , de iPhone moet er eerst zijn en dan komen fabrikanten pas met eigen producten. Ze moeten dus iets hebben wat ze na proberen te maken .. wat overigens niet lukt natuurlijk.
Merk er weinig van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Onzin. Dat Apple het toevallig heel goed doet, wil niet zeggen dat andere bedrijven op het gebied van innovativiteit stil blijven zitten.
Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar (dus na gemiddeld een jaar een opvolger)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dan geloof je het toch niet?! Ik vind het ook mooi spul hoor, wat Apple maak,! maar ik geloof nooit dat Apple tot in lengte van dagen alleenheerser zal blijven.
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Na een jaar is de concurrentie niet verder gekomen dan slechte kopieën. De levensduur van een model is doorgaans 1 jaar.![]()
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
Inderdaad. Vind het ook lichtelijk raar dat men vaak iets heeft van 'wat heb je aan al die toeters en bellen, alsof je dat ooit gebruikt'. Het sterkte punt van de iPhone vind ik juist dat al die toeters en bellen de functionaliteit ten goede komen. Zo is het sms'en op de iPhone echt perfect en ongeëvenaard (afgezien van het feit dat forwarden niet mogelijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Daarnaast ben ik nog zeer tevreden met mijn eerste generatie iPhone. Tuurlijk, wat sneller internet zou fijn zijn en GPS is een leuke extra, maar ik ben echt gewoon nog niet uitgekeken op dit toestel. Terwijl ik de gemiddelde Nokia of Samsung al na 2 weken zat was.
Ongetwijfeld. Maar toch.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen
Nah, zolang er niks beters is kan je de iPhone niet zat worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen
ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:56 schreef EvilMarc het volgende:
Als iemand nog 1x copy/paste zegt maak ik mezelf van kant
Waarvoor gebruik je dat op je telefoon
Ik heb het 1 x gemist, toen ik een redelijk bizarre en lange WEP key moest intypen. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn. Ik vind het wel een vreemde omissie, dat dan weer wel. Volgens mij is het echt binnen 3 tellen in te bouwen zo'n functie, zeker gezien het feit dat de iPhone eigenlijk gewoon OS X draait.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik gebruik het dagelijks, en zeker op een telefoon waarmee je redelijk kan surfen en mailen ga je het gebruiken
iPhone op eBay kopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar toch.
Wij krijgen ook regelmatig technisch consultants over de vloer om te sleutelen aan software die we niet zelf beheren en ze hebben allemaal, zonder uitzondering, vol verbazing met mijn iPhone zitten spelen en allemaal, wederom zonder uitzondering, zaten ze allemaal later op de dag op eBay te struinen wat zo' n ding nou kostte enzo. Heb er zelfs nog 1 geholpen met unlocken en jailbreaken. Een Nokia heeft die uitwerking gewoon niet op mensen.
I wish!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
iPhone op eBay kopen. Echte bikkels halen gewoon op 5th Avenue of Regent Street!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |