Lijkt mij dus ook, anders zou het wel zeer misleidend zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor het 30 euri abo lijkt me?!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor het 30 euri abo lijkt me?!
De vraag is vooral hoeveel (hoe weinig?) belminuten / smsjes voor die 30 euro krijgt...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
nou, 30 euro met internet, dat beloofd wat. Ik weet niet wat T-mobile onder onbeperkt verstaat, maar misschien dat het dan toch niet geheel kansloos is
Vergeet de prijs niet die je voor het toestel moet betalen ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
nou, 30 euro met internet, dat beloofd wat. Ik weet niet wat T-mobile onder onbeperkt verstaat, maar misschien dat het dan toch niet geheel kansloos is
da's niet veel, zit er zo weinig marge op?quote:
Idd, ik ben ook niet 100% positief. Maar dat er iig normaal internet bij zit is een stap in de goede richting, het laat zien dat er kans is dat je waar krijgt voor je geldquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De vraag is vooral hoeveel (hoe weinig?) belminuten / smsjes voor die 30 euro krijgt...
Mwah, bij een goed abbo (denk 350belminquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vergeet de prijs niet die je voor het toestel moet betalen ..
Bij een tweejarig abbonement neem ik aan dat je niets of weinig hoeft bij te betalen voor zo'n Iphone. Anders gaat toch niemand die dingen kopen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mwah, bij een goed abbo (denk 350belmin
/350sms +internet voor 30 euro) wil ik best 200-250 euro bijbetalen oid..
Ongeveer ¤ 3 juli.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de prijs die je bij zou moeten betalen bij 1jarige abbonementen van T-Mobile?
Ten eerste is het iPhone. En ga er maar wel vanuit dat je bij een 2 jarig abonnement moet bijbetalen. Dat is in elk land en Apple moet natuurlijk ook wat aan de iPhone verdienen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij een tweejarig abbonement neem ik aan dat je niets of weinig hoeft bij te betalen voor zo'n Iphone. Anders gaat toch niemand die dingen kopen.
Is er al iets bekend over de prijs die je bij zou moeten betalen bij 1jarige abbonementen van T-Mobile?
Het is nu echt niet bekend hoe de prijzen over een jaar zullen liggen hoor. Het is niet eens bekend hoe ze over 3 weken zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:48 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb nog niet zo lang geleden mijn telefoonabonnement bij KPN verlengd, dit was nodig om mijn nummer uit een bedrijfsbundel te kunnen halen en op mijn eigen naam te zetten.
Nou vroeg ik me af of iemand een idee heeft of (en zo ja, hoe) de abonnementsprijzen van de iPhone op den duur zullen gaan veranderen. Ik bedoel, nu is het een hype en kan T-Mobile zowat alles vragen voor zo'n apparaat+abonnement, maar hoe zit dat volgend jaar? Hoe is dat bijvoorbeeld in de VS gegaan?
Ik zat eraan te denken om binnenkort een iPod Touch aan te schaffen, en dan volgend jaar een iPhone. Mits er natuurlijk een gunstig abonnement bij te krijgen is (zoals LoggedIn hierboven zegt)..
Ik denk eigenlijk dat de kans groot is dat je over een jaar, 1,5 jaar geen iphone meer wilquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:48 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb nog niet zo lang geleden mijn telefoonabonnement bij KPN verlengd, dit was nodig om mijn nummer uit een bedrijfsbundel te kunnen halen en op mijn eigen naam te zetten.
Nou vroeg ik me af of iemand een idee heeft of (en zo ja, hoe) de abonnementsprijzen van de iPhone op den duur zullen gaan veranderen. Ik bedoel, nu is het een hype en kan T-Mobile zowat alles vragen voor zo'n apparaat+abonnement, maar hoe zit dat volgend jaar? Hoe is dat bijvoorbeeld in de VS gegaan?
Ik zat eraan te denken om binnenkort een iPod Touch aan te schaffen, en dan volgend jaar een iPhone. Mits er natuurlijk een gunstig abonnement bij te krijgen is (zoals LoggedIn hierboven zegt)..
Want dan is er wel weer iets anders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de kans groot is dat je over een jaar, 1,5 jaar geen iphone meer wil
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van Applequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Want dan is er wel weer iets anders?
Je kunt nog zoveel geld investeren maar het gebruikersgemak van de iPhone krijg je nooit voor elkaar ..quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies. Nu is Apple even koning omdat zij de stap gemaakt hebben om nu de telefoon te maken waar we al een paar jaar op wachten (maar waar niemand nog het R&D in wilde stoppen), maar over een jaar heeft Nokia en misschien zelfs Microsoft ook wel genoeg geinvesteerd om iets op de markt te zetten. Iets wat doet wat de iPhone ook kan, maar dan zonder het "vol met mn hoofd in mijn eigen reet"-beleid van AppleEn gewoon met copy&paste functie
Da's onzin natuurlijk. Kijk maar naar bijvoorbeeld een Microsoft Surface. Het idee is keihard gejat van Apple natuurlijk, maar het geeft maar aan dat het touchscreen dat met meerdere vingers tegelijk en intuītieve input-manieren sterk in opkomst zijn. Muis en toetsenbord hebben afgedaan. Intuītief is het nieuwe ding. Er zijn heus bedrijven die daarop inspelen, buiten Apple om, en met nieuwe, hele vette dingen komen. Ik geloof best dat er over 2 jaar een andere phone is die kan wat de iPhone kan, maar dan beter...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel geld investeren maar het gebruikersgemak van de iPhone krijg je nooit voor elkaar ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |