Turbo driewielers nog wel, de jeugd van tegenwoordig, zooooooo verwendquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik loop af-en-toe naar de trap in de gang om effe te luisteren en ik hoor nog steeds niks,
dus het zal wel goed gaanNeef ligt gewoon te dromen over HELE grote voetballen
en turbo-driewielers !
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Turbo driewielers nog wel, de jeugd van tegenwoordig, zooooooo verwend![]()
Eeeeeeeh vraagje: is er al een noodhonk of zoiets waar we verder kunnen kwekken?
Helemaal top Peter! Thanksquote:Op zondag 15 juni 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekje
in samenspraak met de SHO-mod een plek hier gaat regelen.
Weet niet of het mag van Danny maar zal je de url van dat andere forum effe pm-en
En dit forum moet nog openblijven tot maandag omdat Huub en Claire nog moeten jurerenquote:
Vind ik ook en heb me trouwens aangemeldquote:Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dit forum moet nog openblijven tot maandag omdat Huub en Claire nog moeten jureren
in het fotopieltopic !![]()
Komt goed op SHO, en we stellen het sluiten wel uit ná die fotopielwedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekje
in samenspraak met de SHO-mod een plek hier gaat regelen.
Koppiijn?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:15 schreef yvonne het volgende:
Komt goed op SHO, en we stellen het sluiten wel uit ná die fotopielwedstrijd
Wil je gaan archiveren, leeft het opeens weer op
Ook allen goedensmorgens, ben alweer Jaap Gijs aan het observeren, die gaat steeds vaker riching zijn buitenverblijf.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgendas goed nieuws @Yvonne, thanks.
Wat houdt dat archiveren eigenlijk in en is het veel werk?
Mogguh Lobasca.![]()
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat hij al weg zou zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
Ook allen goedensmorgens, ben alweer Jaap Gijs aan het observeren, die gaat steeds vaker riching zijn buitenverblijf.
Qua aantal dagen zou hij nu wel kunnen uitvliegen dus is spannend.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat hij al weg zou zijn.
Weet jij of hij nog terugkomt op het nest nadat hij eenmaal uitgevlogen is?
Was je niet verbaasd dat je een licentie op moest halen?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.
Huh, dat werd me heul niet gevraagd.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Was je niet verbaasd dat je een licentie op moest halen?
En ik natuurlijk ook! Schaam me dood.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En dat ben ik natuurlijk weer 'vergeten'
Yep, straks maar eens even een bakkie doen bij die ouwe.quote:
Ohquote:
Ik was t niet vergeten, maar paps is met zn wielrenclub fietsen in Frankrijk. Hij komt vanavond weer thuis dus ik ga er vanavond even langsquote:
Dunno! Het was dat er vanmorgen cadeautjes werden gegeven en gedichten werden voorgelezen terwijl ik nog half in coma was maar ik heb niks. Geen ontbijt, helemaal niks.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, straks maar eens even een bakkie doen bij die ouwe.
Dames toch, hoe kun je dat nou vergeten?![]()
Ja, had het gelezenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? Het blijft een raar cluppie daar met S voorop.
Sly van Nowlive , je wordt bedankt . . . !
Zo, nu ga ik een bakkie doen bij pa, laterzzz.
De kids hebben het dus helemaal goedgemaakt, no worry's.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
Dunno! Het was dat er vanmorgen cadeautjes werden gegeven en gedichten werden voorgelezen terwijl ik nog half in coma was maar ik heb niks. Geen ontbijt, helemaal niks.Was wel om 7.00 uur. Godsallemachtig!
Ik vergeet zulke dingen altijd. Dit jaar heb ik voor het eerst mijn trouwdag onthouden omdat Huub en Claire toen gingen trouwen.
Prachtige gedichten trouwens. Daar zou een Brian nog een puntje aan kunnen zuigen.
Had het nog niet gelezen, het is echt te triest daarquote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? Het blijft een raar cluppie daar met S voorop.
Sly van Nowlive , je wordt bedankt . . . !
Zo, nu ga ik een bakkie doen bij pa, laterzzz.
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Met vrienden als Sly heb je geen vijanden nodig
En ik was het ook verrgeten. Maar de creche niet, dus ik heb er weer een fraai kleinood bij: een met viltstiften bekliederde flessen-opener.quote:
Ik weet het, m'n pa krijgt vanavond een mooie leren portemonnee!quote:
*zucht*quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik was het ook verrgeten. Maar de creche niet, dus ik heb er weer een fraai kleinood bij: een met viltstiften bekliederde flessen-opener.
Hoooi!quote:
Jaaaaaaaaaaaaahhhh..fantastische wedstrijd..bij het eerste doelpunt zat ik nog op de fiets, maar aan het getoeter en gegil kon ik horen dat NL gescoord had. GE-WEL-DIG!!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoooi!![]()
Heb jij ook in de kroeg voetbal gekeken? Vrijdag bedoel ik? Hier wass het een mooi feestje iig....
hehe, ik moest zelfs plaats maken voor Alex achter de streams (das nog nooit gebeurd)quote:Op zondag 15 juni 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.
Ik vond het spannend tot de 3-1, toen was ik er wel van overtuigd dat Ned zou winnen en toen kwam er nog eentje....quote:Op zondag 15 juni 2008 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaahhhh..fantastische wedstrijd..bij het eerste doelpunt zat ik nog op de fiets, maar aan het getoeter en gegil kon ik horen dat NL gescoord had. GE-WEL-DIG!!!!![]()
![]()
Hier precies hetzelfde meneer is naar Lugano en natuurlijk zijn telefoon uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Smash-it het volgende:
Mijn vatti is op vakantie.. Een smsje van zijn favo dochter zal hem goed doen
Ik zat met open mondquote:Op zondag 15 juni 2008 12:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond het spannend tot de 3-1, toen was ik er wel van overtuigd dat Ned zou winnen en toen kwam er nog eentje....![]()
![]()
![]()
Heerlijk kijken zo met z'n allen.![]()
Dinsdag wordt het niet zo spannend maar toch wel leuk om te gaan kijken denk ik.
Ben het hier helemaal mee eens..........quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder.
Is er al besloten wat er met het DGK Subforum gebeurd? Ik baal ervan dat het dicht gaat. Is het al verstanding? Er zijn nog een paar aktieve topic waarvan ik bang ben dat die worden ondergesneeuwt. Ook vind ik het erg gezellig tijdens de wedstrijden van Nederland. Leuk om dit te vieren met een DGK ploegje waarmee anderhalf jaar al zoveel mee is gedeeld. Kunnen we niet blijven tot na de 29ste?
Ook vind ik de Huubtopics erg interessant om te lezen en nog echt bij de DGK nasleep horen.
Ik wil dus graag pleiten voor verlenging van de openstelling van ons DGK Forum!
Kan ook zijn dat ik last heb van verlatingsangst!
En mijn trouwdagquote:Op zondag 15 juni 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Het is vaderdag!
Sluit zich aan bij deze pleitnota! Zeker omdat Huub (quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Ja, laat Italie en Frankrijk het samen maar uitknokken.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zat met open mond...Niet te geloven gewoon
![]()
En tuurlijk gaan we kijken, Roemenië moer er ook aan geloven!
Haha... wat is daar mis mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het hier helemaal mee eens..........![]()
(best een beetje saai, zoals ik het meestal met jou eens ben... kunnen we niet eens lekker ruzie maken over iets)![]()
Gefeliciteerd.quote:
Bron: NL.quote:loge's en bruiloft
Hallo lieve fans, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben.Het is namenlijk zo brian en amanda hebben het heel druk, vandaar dat ik hier even laat weten dat Brian en amanda een paar dagen bij me gelogeerd hebben, wat heel leuk was, eindelijk kon ik wat langer babbelen met brian en amanda, we hebben veel gelachen, ook juici was er gezellig bij.
Gisteren hadden, we een bruiloft in lelystad. Een goede vriend van Ed, die wij goed kennen,ging trouwen in nederland, hij woont op bonaire. Ed onze vriend van bonaire had gezorgd dat brian en amanda als verassing op de bruiloft aanwezig zouden zijn. Nou hij vond het enorm leuk, want ook op bonaire waren heel veel mensen grote fan van brian en amanda.het was een prachtige dag en natuurlijk stonden er heel veel jonge meiden en jongens, vrouwen te gillen voor het stadhuis in Lelystad,63 om met brian en amanda een foto te maken en wilden ook een handtekening van ze. Namens brian en amanda doe ik jullie de groetjes van hun. Binnenkort zal brian en amanda zelf wat schrijven op deze site. liefs en kusjes van netty
Gefeliciteerd....met jullie (hoeveelste?) trouwdag!!!quote:
Als je even terugleest zie je dat @Yvonne druk bezig is in SHO, daar kunnen we gewoon verder en Huub dus ook.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder.
Kan ook zijn dat ik last heb van verlatingsangst!
Al een paar keer gelezen, maar waar en wat is SHO?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat @Yvonne druk bezig is in SHO, daar kunnen we gewoon verder en Huub dus ook.
Ik weet het, ik weet het....het zal de verlatingsangst wezen.... ik wil jullie nog niet kwijt.....quote:Op zondag 15 juni 2008 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat @Yvonne druk bezig is in SHO, daar kunnen we gewoon verder en Huub dus ook.
Niet bang zijn,je heb ons altijd nogquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het....het zal de verlatingsangst wezen.... ik wil jullie nog niet kwijt.....
Ben gewoon een beetje bang voor commentaar van users die eigenlijk nooit iets met DGK te maken hadden als storende factor denk ik.
ik ook........... het is nu af en toe al vervelend door een aantal anti-posters (vrees dat het alleen erger gaat worden)quote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het....het zal de verlatingsangst wezen.... ik wil jullie nog niet kwijt.....
Ben gewoon een beetje bang voor commentaar van users die eigenlijk nooit iets met DGK te maken hadden als storende factor denk ik.
Deisyy, gefeliciteerd!quote:
Eén van de vele andere leuke plekken op FOK!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Al een paar keer gelezen, maar waar en wat is SHO?
Netty mag ook wel aan een trekhaak Almere doorgesleurd wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Over trouwen gesproken: Het zal je gebeuren, ga je touwen krijg je een stel blérende Bassie en Adriaan fans op je dak. Je schaamt je toch te pletter.
![]()
[..]
Bron: NL.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt allemaal, onze 18e trouwdag alweer. Mijn zoon en dochter hadden ons verrast met een grote taart, dus genoeg om voor jullie ook een stukje af te snijden![]()
Het is hier inderdaad nog veel te gezellig om de boel al te sluiten en ook al krijgen we ergens anders en opvangcentrum, dat zal toch anders zijn
Aha, had het kunnen weten, bedanktquote:Op zondag 15 juni 2008 13:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eén van de vele andere leuke plekken op FOK!
Soaps, Showbizz & Sterren
Mijn regenlaarzen vandaag, gatverdamme wat een hondenbokkenbeestenweerquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn regenlaarzen vandaag, gatverdamme wat een hondenbokkenbeestenweer
De eigentijdse versie van het aloude "achter een paard aangetrokken worden" ?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Netty mag ook wel aan een trekhaak Almere doorgesleurd worden
paarden en de moeder van Brianquote:Op zondag 15 juni 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De eigentijdse versie van het aloude "achter een paard aangetrokken worden" ?
Nettie is dodelijk jaloers op Fries dus ik zeg: de oude variant en achter een paard trekken door Almere of is dat te vals?quote:
Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nettie is dodelijk jaloers op Fries dus ik zeg: de oude variant en achter een paard trekken door Almere of is dat te vals?
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot geven
Wellicht kunnen we er een olympische sport van maken? Vervelende mensen trekken zeg maar.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot geven
Of als paardquote:Op zondag 15 juni 2008 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we er een olympische sport van maken? Vervelende mensen trekken zeg maar.
Brian weet daar alles vanaf dus mag trainen en zetten we Terpstra in als scheidsrechter.....
(Jemig, ik word wat flauw nu geloof ik, fijn dat ik dat zelf nog in zie)
Dus volgend jaar op Koninginnedag gaan we i.p.v. koekhappen, Netty achter aan paard hangenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen als het paard het goedvindt natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus volgend jaar op Koninginnedag gaan we i.p.v. koekhappen, Netty achter aan paard hangen
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef Giertje het volgende:
goeiemiddag is vandaag de laatste dag hier of blijft het hier gewoon open?
Ik ga het even aan Erica vragenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen als het paard het goedvindt natuurlijk
Hij klinkt fucking precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voorspelt_4_1.html
Een broer van Jaap?
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voorspelt_4_1.html
Een broer van Jaap?
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemiddag btw in een van de laatste COSSEN!
Als je niet wilt klikken wil je misschien wel likken.quote:
We hebben nog t/m morgen volgens mij. Ik zou het wel leuk vinden als jij de laatste COS opent, je hebt immers ook de eerste geopend.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag btw in een van de laatste COSSEN!
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet wilt klikken wil je misschien wel likken.![]()
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.
Dat is wreed! Alleen maar er aan likken. Is het SMBB?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.
Of bang voor een RR?quote:
Haha, lief dat je dat zegtquote:Op zondag 15 juni 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben nog t/m morgen volgens mij. Ik zou het wel leuk vinden als jij de laatste COS opent, je hebt immers ook de eerste geopend.![]()
![]()
Haha, wat een opdracht! Dat is dus bijna de inhoud van 27 zakken chips af likken.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of bang voor een RR?
[..]
Haha, lief dat je dat zegt
Maargoed, dat zal nog weleens lastig worden qua timingWeet niet wanneer de boel exact dicht gaat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |