Turbo driewielers nog wel, de jeugd van tegenwoordig, zooooooo verwendquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik loop af-en-toe naar de trap in de gang om effe te luisteren en ik hoor nog steeds niks,
dus het zal wel goed gaanNeef ligt gewoon te dromen over HELE grote voetballen
en turbo-driewielers !
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Turbo driewielers nog wel, de jeugd van tegenwoordig, zooooooo verwend![]()
Eeeeeeeh vraagje: is er al een noodhonk of zoiets waar we verder kunnen kwekken?
Helemaal top Peter! Thanksquote:Op zondag 15 juni 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekje
in samenspraak met de SHO-mod een plek hier gaat regelen.
Weet niet of het mag van Danny maar zal je de url van dat andere forum effe pm-en
En dit forum moet nog openblijven tot maandag omdat Huub en Claire nog moeten jurerenquote:
Vind ik ook en heb me trouwens aangemeldquote:Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dit forum moet nog openblijven tot maandag omdat Huub en Claire nog moeten jureren
in het fotopieltopic !![]()
Komt goed op SHO, en we stellen het sluiten wel uit ná die fotopielwedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er IS een ander forum waar we zolang op mogen, maar ik ga er vanuit dat noekje
in samenspraak met de SHO-mod een plek hier gaat regelen.
Koppiijn?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:15 schreef yvonne het volgende:
Komt goed op SHO, en we stellen het sluiten wel uit ná die fotopielwedstrijd
Wil je gaan archiveren, leeft het opeens weer op
Ook allen goedensmorgens, ben alweer Jaap Gijs aan het observeren, die gaat steeds vaker riching zijn buitenverblijf.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgendas goed nieuws @Yvonne, thanks.
Wat houdt dat archiveren eigenlijk in en is het veel werk?
Mogguh Lobasca.![]()
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat hij al weg zou zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
Ook allen goedensmorgens, ben alweer Jaap Gijs aan het observeren, die gaat steeds vaker riching zijn buitenverblijf.
Qua aantal dagen zou hij nu wel kunnen uitvliegen dus is spannend.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat hij al weg zou zijn.
Weet jij of hij nog terugkomt op het nest nadat hij eenmaal uitgevlogen is?
Was je niet verbaasd dat je een licentie op moest halen?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |