Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nettie is dodelijk jaloers op Fries dus ik zeg: de oude variant en achter een paard trekken door Almere of is dat te vals?
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot geven
Wellicht kunnen we er een olympische sport van maken? Vervelende mensen trekken zeg maar.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor,niet vals, is gewoon ouderwets volksvermaak, misschien kan Jorritsma het startschot geven
Of als paardquote:Op zondag 15 juni 2008 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we er een olympische sport van maken? Vervelende mensen trekken zeg maar.
Brian weet daar alles vanaf dus mag trainen en zetten we Terpstra in als scheidsrechter.....
(Jemig, ik word wat flauw nu geloof ik, fijn dat ik dat zelf nog in zie)
Dus volgend jaar op Koninginnedag gaan we i.p.v. koekhappen, Netty achter aan paard hangenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen als het paard het goedvindt natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus volgend jaar op Koninginnedag gaan we i.p.v. koekhappen, Netty achter aan paard hangen
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef Giertje het volgende:
goeiemiddag is vandaag de laatste dag hier of blijft het hier gewoon open?
Ik ga het even aan Erica vragenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen als het paard het goedvindt natuurlijk
Hij klinkt fucking precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voorspelt_4_1.html
Een broer van Jaap?
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voorspelt_4_1.html
Een broer van Jaap?
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemiddag btw in een van de laatste COSSEN!
Als je niet wilt klikken wil je misschien wel likken.quote:
We hebben nog t/m morgen volgens mij. Ik zou het wel leuk vinden als jij de laatste COS opent, je hebt immers ook de eerste geopend.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag btw in een van de laatste COSSEN!
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet wilt klikken wil je misschien wel likken.![]()
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.
Dat is wreed! Alleen maar er aan likken. Is het SMBB?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.
Of bang voor een RR?quote:
Haha, lief dat je dat zegtquote:Op zondag 15 juni 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben nog t/m morgen volgens mij. Ik zou het wel leuk vinden als jij de laatste COS opent, je hebt immers ook de eerste geopend.![]()
![]()
Haha, wat een opdracht! Dat is dus bijna de inhoud van 27 zakken chips af likken.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB UK heeft een opdracht voor de bewoners: Een bak met 6 kilo chips in 3 verschillende smaken, likken en proeven welke smaak het is. Ze barsten van de honger maar mogen ze niet opeten.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of bang voor een RR?
[..]
Haha, lief dat je dat zegt
Maargoed, dat zal nog weleens lastig worden qua timingWeet niet wanneer de boel exact dicht gaat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |