Ohquote:
Ik was t niet vergeten, maar paps is met zn wielrenclub fietsen in Frankrijk. Hij komt vanavond weer thuis dus ik ga er vanavond even langsquote:
Dunno! Het was dat er vanmorgen cadeautjes werden gegeven en gedichten werden voorgelezen terwijl ik nog half in coma was maar ik heb niks. Geen ontbijt, helemaal niks.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, straks maar eens even een bakkie doen bij die ouwe.
Dames toch, hoe kun je dat nou vergeten?![]()
Ja, had het gelezenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? Het blijft een raar cluppie daar met S voorop.
Sly van Nowlive , je wordt bedankt . . . !
Zo, nu ga ik een bakkie doen bij pa, laterzzz.
De kids hebben het dus helemaal goedgemaakt, no worry's.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
Dunno! Het was dat er vanmorgen cadeautjes werden gegeven en gedichten werden voorgelezen terwijl ik nog half in coma was maar ik heb niks. Geen ontbijt, helemaal niks.Was wel om 7.00 uur. Godsallemachtig!
Ik vergeet zulke dingen altijd. Dit jaar heb ik voor het eerst mijn trouwdag onthouden omdat Huub en Claire toen gingen trouwen.
Prachtige gedichten trouwens. Daar zou een Brian nog een puntje aan kunnen zuigen.
Had het nog niet gelezen, het is echt te triest daarquote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? Het blijft een raar cluppie daar met S voorop.
Sly van Nowlive , je wordt bedankt . . . !
Zo, nu ga ik een bakkie doen bij pa, laterzzz.
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Met vrienden als Sly heb je geen vijanden nodig
En ik was het ook verrgeten. Maar de creche niet, dus ik heb er weer een fraai kleinood bij: een met viltstiften bekliederde flessen-opener.quote:
Ik weet het, m'n pa krijgt vanavond een mooie leren portemonnee!quote:
*zucht*quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik was het ook verrgeten. Maar de creche niet, dus ik heb er weer een fraai kleinood bij: een met viltstiften bekliederde flessen-opener.
Hoooi!quote:
Jaaaaaaaaaaaaahhhh..fantastische wedstrijd..bij het eerste doelpunt zat ik nog op de fiets, maar aan het getoeter en gegil kon ik horen dat NL gescoord had. GE-WEL-DIG!!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoooi!![]()
Heb jij ook in de kroeg voetbal gekeken? Vrijdag bedoel ik? Hier wass het een mooi feestje iig....
hehe, ik moest zelfs plaats maken voor Alex achter de streams (das nog nooit gebeurd)quote:Op zondag 15 juni 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, bedankt voor de stream op Le Mans.
Ik vond het spannend tot de 3-1, toen was ik er wel van overtuigd dat Ned zou winnen en toen kwam er nog eentje....quote:Op zondag 15 juni 2008 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaahhhh..fantastische wedstrijd..bij het eerste doelpunt zat ik nog op de fiets, maar aan het getoeter en gegil kon ik horen dat NL gescoord had. GE-WEL-DIG!!!!![]()
![]()
Hier precies hetzelfde meneer is naar Lugano en natuurlijk zijn telefoon uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Smash-it het volgende:
Mijn vatti is op vakantie.. Een smsje van zijn favo dochter zal hem goed doen
Ik zat met open mondquote:Op zondag 15 juni 2008 12:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond het spannend tot de 3-1, toen was ik er wel van overtuigd dat Ned zou winnen en toen kwam er nog eentje....![]()
![]()
![]()
Heerlijk kijken zo met z'n allen.![]()
Dinsdag wordt het niet zo spannend maar toch wel leuk om te gaan kijken denk ik.
Ben het hier helemaal mee eens..........quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder.
Is er al besloten wat er met het DGK Subforum gebeurd? Ik baal ervan dat het dicht gaat. Is het al verstanding? Er zijn nog een paar aktieve topic waarvan ik bang ben dat die worden ondergesneeuwt. Ook vind ik het erg gezellig tijdens de wedstrijden van Nederland. Leuk om dit te vieren met een DGK ploegje waarmee anderhalf jaar al zoveel mee is gedeeld. Kunnen we niet blijven tot na de 29ste?
Ook vind ik de Huubtopics erg interessant om te lezen en nog echt bij de DGK nasleep horen.
Ik wil dus graag pleiten voor verlenging van de openstelling van ons DGK Forum!
Kan ook zijn dat ik last heb van verlatingsangst!
En mijn trouwdagquote:Op zondag 15 juni 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Het is vaderdag!
Sluit zich aan bij deze pleitnota! Zeker omdat Huub (quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Ik wil dus graag pleiten voor verlenging van de openstelling van ons DGK Forum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |