Hey zo bedoel ik het niet, vrouwen slaan is fout maar ik kan best begrijpen dat Huub na een bizar drukke avond Claire even aan haar arm pakt en zou zeggen doe eens rustig en normaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
dit vind ik nou echt een heel grappige post![]()
![]()
ze lokt het zelf uit
ja.... en Huub is God en hij maakt nooit fouten
jemig, ik wist dat Huubsoppers héél ver gaan in alles goedpraten, maar om de schuld op Claire off all people af te schuiven is wel héél twisted
oja, leuk dat je die nog even aanhaalt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:05 schreef Dementor het volgende:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Wat een giller.
Dat topic is dicht en ik heb geen behoefte om er één te openen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Users die hem bashen met crap mag hij uitmaken voor trieste gevallen maar als je het niet eens met hem bent zou ik zeggen PM of reply lekker in de commotie rondom Huub topics.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg wat is dit dan?
Als ik die beschrijvingen moet geloven zouden deze karakters een hele leuke soap opleveren.
Dit komt toch van het be sad, be frustrated forum af?
Nee gelukkig niet ik kreeg dit via de postini fanmail het is 4 uur geweest he.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Heb je een linkje, ik ken be sad heul niet.
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat topic is dicht en ik heb geen behoefte om er één te openen.
Verder zit ik volgens mij hier helemaal goed.
Dit subforum gaat toch niet over voetbal, uilen of nasa?
Aha, op die fiets. Echt too muchi hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef Dementor het volgende:
Nee gelukkig niet ik kreeg dit via de postini fanmail het is 4 uur geweest he.
Tonight's the night Peter, ben je al nerveus?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PeterNB het volgende:
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !
Bloednerveus..........................nee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tonight's the night Peter, ben je al nerveus?
Kennedy Space Centre is er klaar voor, spannend dit.quote:
Komt helemaal goed, maar voor de zekerheid maak ik zodra ik daar ben contactquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Komt helemaal goed vanavond Peter, no worry's.
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Is er een livestream voor die Plop Shuttle?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey zo bedoel ik het niet, vrouwen slaan is fout maar ik kan best begrijpen dat Huub na een bizar drukke avond Claire even aan haar arm pakt en zou zeggen doe eens rustig en normaal.
Maar dit is natuurlijk de gelegenheid om mij ergens op aan te vallen niet waar?
Maar goed met jou heb ik het hier ook al zo vaak aan de stok gehad dat ik erom moet lachen.
![]()
Lees de 4 topics maar eens terug, hij is meerdere keren ingegaan op hoe hij speelde in DGK, het uitvergroten van bepaalde karaktertrekken, hoe hij het beleefd heeft, reacties op filmpjes etc. Ik snap dat er veel users zijn die veel meer (inside)info zouden willen, maar ik snap wel dat dat niet kan. Verder praat hij ook over zichzelf, wat hij gaat doen, waar hij mee bezig is etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef avonne het volgende:
[..]
oja, leuk dat je die nog even aanhaalt.
Ik vind het werkelijk heel erg tegenvallen van Huub dat hij de ene na de andere user voor triest uitmaakt, en nergens inhoudelijk op in gaat.
Op het voorval van gisteravond hoeft hij heus niet uit te wijden, maar een paar vragen beantwoorden over de Gouden Kooi, en de strategie die hij volgde, kunnen er blijkbaar ook niet van af.
Ik vraag me af wat hij hier dan wel komt doen. Hij wil niet over zichzelf praten, en niet over DGK praten, maar .... een ander onderwerp snijdt hij ook niet aan. Merkwaardig, hoor.
Wat niemand die hem herkent he?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen voetbal kijken, shoarma eten, naar de kroeg biertje drinken, het zweet stond op z'n voorhoofd....kutbaan
En dat is maatgevendquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat niemand die hem herkent he?
Hij gaf aan in het andere topic waar jij ook post dat hij herkend werd.
Donder eens op met je getrol, ik begin dat een beetje zat te worden.
Jij valt constant users aan, of je speelt het direct op de man, verdraaid feiten of je maakt ex miljonairs zo zwart dat een user er wel op moet reageren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat is maatgevendWaarom denk jij nu toch dat je het bij mij iedere keer nogal bot op de persoon kunt en mag spelen terwijl ik redelijk inhoudelijk post (naar mijn bescheiden mening) en nergens een user aanval?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:51 schreef PeterNB het volgende:
Komt helemaal goed, maar voor de zekerheid maak ik zodra ik daar ben contactmet de COS, zet 112 onder de redialtoets, doe ieder uur een ronde om het huis,
check elk kwartier de babyfoon....![]()
![]()
De gemiddelde Nissan Micra heeft nog snellere computers aan boord dan de Shuttle....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
SS nu over op GPS, klinkt zo auto-achtig hè?
zeg, ga bij een moderator klagen als je vind dat de COS verziekt wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij valt constant users aan, of je speelt het direct op de man, verdraaid feiten of je maakt ex miljonairs zo zwart dat een user er wel op moet reageren.
Maar goed ik maak hier geen woorden meer aan vuil je mag met je vriendjes op dat be sad be frustrated forum lekker over ons lullen en plannetjes bedenken over hoe je de COS dit keer weer kunt gaan verzieken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
zeg, ga bij een moderator klagen als je vind dat de COS verziekt wordt.
Tot die tijd heb je maar te accepteren wat mede users over DGK posten
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Ook niet op mij als ik bemoedigend en instemmend naar je zwaai?
Hoi Dementor
Je hebt sadness en sadnessquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.![]()
WB.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even doorbijten COS broeders en zusters, jullie zijn bijna van mij af...![]()
We gaan lekker allemaal samen de tent dichtgooien
Vanavond of morgenavond dacht ik.....In de SC heeft Gert het al over de laatste SCquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
en wanneer is die dag?
In FB staat het ook niet. Sterker nog: FB is al gesloten zie ik.
En wat is de link naar dat forum? kwil daar wel eens loerenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.![]()
WB.
Hoest bij BB UK?
aha.... vanavond is het zover héquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !
Hey meissie........... waar was jij????quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Dementor
Hai.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Dementor
Ik dacht dat het een dagje langer open blijft omdat die wife beater nog een of ander crea bea-topic gaat jureren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanavond of morgenavond dacht ik.....In de SC heeft Gert het al over de laatste SC
You are famous!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg wat is dit dan?
Als ik die beschrijvingen moet geloven zouden deze karakters een hele leuke soap opleveren.
Dit komt toch van het be sad, be frustrated forum af?
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-streamquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:55 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En wat is de link naar dat forum? kwil daar wel eens loeren
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, deze zat net in mijn pm-box![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b928eac49411
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, deze zat net in mijn pm-box![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b928eac49411
Kijk je ook voetbal Peter? Ik kijk het liefste naar de volksliederenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik dan ! BUITEN in de tuin (fris maar hee, ik heb zelf geen tuin, dus ik blijf hier
zitten) op een laptoppie ver weg van de grote stad in het boerendorp
Nee Zus heeft buiten geen tv en ik blijf net zolang buiten tot mijn tenen bevriezen. (Soort van jaloeziequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kijk je ook voetbal Peter? Ik kijk het liefste naar de volksliederenkrijg daar kippenvel van. Vond die van Griekenland erg mooi.
En zijn de kids zoet gaan slapen?
Wat een verantwoording he? Ik heb ook 3 neefjes, en toen ze nog kleiner waren en bij mij logeerden sliep ik soms de hele nacht niet, lag steeds te wachten of ze zouden gaan huilen. Bij elk geluidje stond ik al naast hun bedjes. Als mijn zus ze dan op kwam halen na zo'n weekend was ik altijd gebrokenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee Zus heeft buiten geen tv en ik blijf net zolang buiten tot mijn tenen bevriezen. (Soort van jaloezie
op deze grote tuin)
Neeffie slaapt. Hij heeft mij nog even gezien dus dan weet ik dat 'ie niet schrikt als er wat mis is en Ik boven kom
Als 'dit' goed gaat gaan we inderdaad ook krijgen dat ik Neeffie voor een paar dagen bij mij opquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een verantwoording he? Ik heb ook 3 neefjes, en toen ze nog kleiner waren en bij mij logeerden sliep ik soms de hele nacht niet, lag steeds te wachten of ze zouden gaan huilen. Bij elk geluidje stond ik al naast hun bedjes. Als mijn zus ze dan op kwam halen na zo'n weekend was ik altijd gebroken
Pestkop !! Jij wil me WEER kippenvel gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er bijna
Touchdown![]()
[ afbeelding ]
Mooi zo, dat gaat goed!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als 'dit' goed gaat gaan we inderdaad ook krijgen dat ik Neeffie voor een paar dagen bij mij op
de flat krijgLijkt me nog enger dan dat ik hier bij Zus zit
Maar voorlopig is het nog stil. Heb al 1x de babyfoon gechecked (die geeft aan dat er verbinding
is)
Niet alleen tijdens verjaardagen. Ik zie hem iedere week en het is gewoon echt grappig om eerstquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
Kleine nichtjes en neefjes zijn altijd leuk tijdens verjaardagen en feestjes.
Je kunt de grootste lol met ze beleven omdat ze nog zo open minded zijn
Ik heb de landing gemist vanmiddagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pestkop !! Jij wil me WEER kippenvel geven
Ja het ligt eraan hoe vaak je ze ziet, wij hebben ook een huis aan het strand dus ik zie ze vast meer deze zomer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens verjaardagen. Ik zie hem iedere week en het is gewoon echt grappig om eerst
een ventje te zien wat nog niet eens kan brabbelen en dat er dan nu, na anderhalf jaar, al gewoon zinnetjes
uit komen![]()
Toen ik net aankwam hoorde Neeffie op een kilometer afstand al een motor en begon al
'Peeeeeteeeer peeeeteeeer' te roepen volgens mijn Zus![]()
Ja!! Vind ik ook, ben zo dol op die jochies!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
Kleine nichtjes en neefjes zijn altijd leuk tijdens verjaardagen en feestjes.
Je kunt de grootste lol met ze beleven omdat ze nog zo open minded zijn
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
"Dus in dit huis moet je eerst kotsen als je een dagje thuis wil blijven
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan hoe vaak je ze ziet, wij hebben ook een huis aan het strand dus ik zie ze vast meer deze zomer.
Inderdaad dat is erg smerig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegIk wil OOK
een tuin !!! *stampvoet*.
Moet alleen de katten in de gaten houden want die kunnen me 'kadootjes' komen brengen, en als ik ergens
geen zin in heb is het in halve vogels of ratten.......brrrrrrr
Zit dat ding een half uur geleden voor de hor en schuifdeur. Ik denk "hij wil naar binnen" dus ik doe diequote:
Hier nog eentje, woon aan het water en heb ook nog eens klein kikkervijvertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegIk wil OOK
een tuin !!! *stampvoet*.
Moet alleen de katten in de gaten houden want die kunnen me 'kadootjes' komen brengen, en als ik ergens
geen zin in heb is het in halve vogels of ratten.......brrrrrrr
Het golft wat minder tenzij er weer een motorbootje voorbij komtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Een sloot is dan ook wat anders dan een strand he.
Een sloot ? Mijn Zus woont op stand hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Een sloot is dan ook wat anders dan een strand he.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een sloot ? Mijn Zus woont op stand heEen riviertje met een brug naar haar eigen eiland en daarachter
een hele brede rivier !!!
Nog nooit een strandkikker gezien dan ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik heb alleen nog nooit kikkers van het strand af zien komen, daar ging het mij om.
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nog nooit een strandkikker gezien dan ?
Ik vind kikkers en salamanders maar eng... Hou niet zo van dieren die kleiner zijn danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik woon ook aan het water, onze eigenste vijver van 2,5 x 2,5, incl. kikkers, salamandertjes en vissen![]()
4-1
Doe es copypasten alsjeblieft....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:54 schreef Lady-night het volgende:
Jaap om werk verlegen?
http://www.kingjaap.nl/
knip dubbelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe es copypasten alsjeblieft....
(Heb kingjaap.nl verbod)
Thanks for het copyen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Dan gaan we samen op stap, bijvoorbeeld naar een winkelcentrum, om ff flink wat grappen te maken (dat maakt een ernstig onderwerp namelijk bespreekbaar) en mensen om reacties te vragen.
Als je denkt dat ie niet meer adem haalt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als 'dit' goed gaat gaan we inderdaad ook krijgen dat ik Neeffie voor een paar dagen bij mij op
de flat krijgLijkt me nog enger dan dat ik hier bij Zus zit
Maar voorlopig is het nog stil. Heb al 1x de babyfoon gechecked (die geeft aan dat er verbinding
is)
De salamandertjes zijn juist leuk. Wordt voor jou dan een beetje lastig met huisdierenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind kikkers en salamanders maar eng... Hou niet zo van dieren die kleiner zijn dan
een kubieke meter
Oh ja ga jij me effe angsten aanpratenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als je denkt dat ie niet meer adem haalt...![]()
hoef je dat manneke niet wakker te maken hoor
Gewoon even een spiegeltje onder zijn neus duwen
Als de neusgaten niet meer te zien zijn... dan is dat ademdamp en mag je weer op je kousenvoeten naar buiten sluipen.
Waarna je de deur ook zachtjes en geluidloos in de post moet laten terug glijden omdat je anders![]()
de rest van de tijd sussende oom Peter speelt
![]()
Zo leuk... oppassen!
Nee ben inmiddels binnen. Lig over de hele bank met de laptop op een hobbelpaard.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De salamandertjes zijn juist leuk. Wordt voor jou dan een beetje lastig met huisdieren![]()
Zit je nog steeds buiten te kou kleumen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja ga jij me effe angsten aanpraten![]()
Ik heb nog niets gehoord en de babyfoon geeft aan dat er nog steeds 'contact met boven' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |