zeg, ga bij een moderator klagen als je vind dat de COS verziekt wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij valt constant users aan, of je speelt het direct op de man, verdraaid feiten of je maakt ex miljonairs zo zwart dat een user er wel op moet reageren.
Maar goed ik maak hier geen woorden meer aan vuil je mag met je vriendjes op dat be sad be frustrated forum lekker over ons lullen en plannetjes bedenken over hoe je de COS dit keer weer kunt gaan verzieken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
zeg, ga bij een moderator klagen als je vind dat de COS verziekt wordt.
Tot die tijd heb je maar te accepteren wat mede users over DGK posten
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Ook niet op mij als ik bemoedigend en instemmend naar je zwaai?
Hoi Dementor
Je hebt sadness en sadnessquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.![]()
WB.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even doorbijten COS broeders en zusters, jullie zijn bijna van mij af...![]()
We gaan lekker allemaal samen de tent dichtgooien
Vanavond of morgenavond dacht ik.....In de SC heeft Gert het al over de laatste SCquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
en wanneer is die dag?
In FB staat het ook niet. Sterker nog: FB is al gesloten zie ik.
En wat is de link naar dat forum? kwil daar wel eens loerenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum, be sad is echt iets voor je.![]()
WB.
Hoest bij BB UK?
aha.... vanavond is het zover héquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !
Hey meissie........... waar was jij????quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Dementor
Hai.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Dementor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |