Hoi,
Wilt u me boeken om een lintje door te knippen? Uw nieuwe vestiging te openen? Dan kunt u contact met me opnemen op stichtingjaap@live.nl.
Ik word vaak geboekt in uitgaansgelegenheden waar ik mijn muzikaal repertoire ten gehore breng in combinatie met een meet & greet.
De gage voor een boeking is onderhandelbaar.
Met vriendelijke groeten,
Terror Jaap
Jaap | 13-06-08 | 14:53 | Reacties (0)
De Terror Jaap show continues!!!
Hallo nederige Nederlanders,
Ik wil iedereen bedanken die me gemaild heeft met ideeën voor de Terror Jaap Show. Vele berichten heb ik op Hyves en op stichtingjaap@live.nl mogen uitpluizen.
Er is heeeeeeeeeel goed nieuws!! Het interactieve systeem blijft van kracht! Gedurende het hele seizoen van de Terror Jaap show is er materiaal nodig om gave TV te produceren.
Heb jij een leuk idee? Wil jij me uitnodigen om bij jou of met jou iets te doen? Mail dan naar stichtingjaap@live.nl! Waar het om gaat is dat er een actie element is. Als jij me mailt ‘Jaap ga met me uit eten, dan schoppen we tafels omver’ dan wis ik je mail en krijg je geeneens antwoord terug. Ik heb jou namelijk niet nodig om tafels omver te schoppen, snap je? Wat is er uniek aan jou of aan je omgeving wat interessant is. Simpele kreten als ‘Jaap kom stappen met cameraploeg’ heb ik ook niets aan. Wees creatief! Wat heb jij te bieden, wat ik niet heb.
Wat zoek ik bijvoorbeeld:
• Mensen met een afwijking, aparte ziekte of terminale ziekte: Heb jij brandwonden in je gezicht, heb jij een spierziekte etc; en baal je ervan dat mensen je altijd maar behandelen alsof je een zielig iemand bent in onze samenleving, mail me dan. Dan gaan we samen op stap, bijvoorbeeld naar een winkelcentrum, om ff flink wat grappen te maken (dat maakt een ernstig onderwerp namelijk bespreekbaar) en mensen om reacties te vragen.
• Aparte hobby’s: Verzamel jij wapens uit de Tweede Wereldoorlog en wil jij me anoniem je collectie laten zien? Heb jij een collectie hersens op sterk water? Mail me dan!
• Huisdieren: Kan jouw dier kunstjes? Kan je hond dood neervallen en nooit meer opstaan? Kan je goudvis van de ene kom naar de andere springen, mail dan!
• Verenigingen: Zit jij bij de touwtrekclub en wil je mij uitnodigen om te komen touwtrekken? Zit jij bij de fanfare en wil jouw vereniging een tribute lied aan mij opdragen? Mail me dan!
Je snapt de bedoeling nu wel. Er zijn nog veel meer categorieën te bedenken. Het is aan jou om met een gaaf voorstel te komen. Bedenk altijd dat het leuk moet zijn voor TV.
Succes!!!!!!
Jaapieoooooooooooooo
Hangplek voor vrije gedachten