oja, leuk dat je die nog even aanhaalt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:05 schreef Dementor het volgende:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Wat een giller.
Dat topic is dicht en ik heb geen behoefte om er één te openen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Users die hem bashen met crap mag hij uitmaken voor trieste gevallen maar als je het niet eens met hem bent zou ik zeggen PM of reply lekker in de commotie rondom Huub topics.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg wat is dit dan?
Als ik die beschrijvingen moet geloven zouden deze karakters een hele leuke soap opleveren.
Dit komt toch van het be sad, be frustrated forum af?
Nee gelukkig niet ik kreeg dit via de postini fanmail het is 4 uur geweest he.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Heb je een linkje, ik ken be sad heul niet.
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat topic is dicht en ik heb geen behoefte om er één te openen.
Verder zit ik volgens mij hier helemaal goed.
Dit subforum gaat toch niet over voetbal, uilen of nasa?
Aha, op die fiets. Echt too muchi hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef Dementor het volgende:
Nee gelukkig niet ik kreeg dit via de postini fanmail het is 4 uur geweest he.
Tonight's the night Peter, ben je al nerveus?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PeterNB het volgende:
Het gaat vanavond zelfs over oppassen-op-kinderen !
Bloednerveus..........................nee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tonight's the night Peter, ben je al nerveus?
Kennedy Space Centre is er klaar voor, spannend dit.quote:
Komt helemaal goed, maar voor de zekerheid maak ik zodra ik daar ben contactquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Komt helemaal goed vanavond Peter, no worry's.
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Is er een livestream voor die Plop Shuttle?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey zo bedoel ik het niet, vrouwen slaan is fout maar ik kan best begrijpen dat Huub na een bizar drukke avond Claire even aan haar arm pakt en zou zeggen doe eens rustig en normaal.
Maar dit is natuurlijk de gelegenheid om mij ergens op aan te vallen niet waar?
Maar goed met jou heb ik het hier ook al zo vaak aan de stok gehad dat ik erom moet lachen.
![]()
Lees de 4 topics maar eens terug, hij is meerdere keren ingegaan op hoe hij speelde in DGK, het uitvergroten van bepaalde karaktertrekken, hoe hij het beleefd heeft, reacties op filmpjes etc. Ik snap dat er veel users zijn die veel meer (inside)info zouden willen, maar ik snap wel dat dat niet kan. Verder praat hij ook over zichzelf, wat hij gaat doen, waar hij mee bezig is etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef avonne het volgende:
[..]
oja, leuk dat je die nog even aanhaalt.
Ik vind het werkelijk heel erg tegenvallen van Huub dat hij de ene na de andere user voor triest uitmaakt, en nergens inhoudelijk op in gaat.
Op het voorval van gisteravond hoeft hij heus niet uit te wijden, maar een paar vragen beantwoorden over de Gouden Kooi, en de strategie die hij volgde, kunnen er blijkbaar ook niet van af.
Ik vraag me af wat hij hier dan wel komt doen. Hij wil niet over zichzelf praten, en niet over DGK praten, maar .... een ander onderwerp snijdt hij ook niet aan. Merkwaardig, hoor.
Wat niemand die hem herkent he?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen voetbal kijken, shoarma eten, naar de kroeg biertje drinken, het zweet stond op z'n voorhoofd....kutbaan
En dat is maatgevendquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat niemand die hem herkent he?
Hij gaf aan in het andere topic waar jij ook post dat hij herkend werd.
Donder eens op met je getrol, ik begin dat een beetje zat te worden.
Jij valt constant users aan, of je speelt het direct op de man, verdraaid feiten of je maakt ex miljonairs zo zwart dat een user er wel op moet reageren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat is maatgevendWaarom denk jij nu toch dat je het bij mij iedere keer nogal bot op de persoon kunt en mag spelen terwijl ik redelijk inhoudelijk post (naar mijn bescheiden mening) en nergens een user aanval?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:51 schreef PeterNB het volgende:
Komt helemaal goed, maar voor de zekerheid maak ik zodra ik daar ben contactmet de COS, zet 112 onder de redialtoets, doe ieder uur een ronde om het huis,
check elk kwartier de babyfoon....![]()
![]()
De gemiddelde Nissan Micra heeft nog snellere computers aan boord dan de Shuttle....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
SS nu over op GPS, klinkt zo auto-achtig hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |